معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه برای اداره کشور با برجام یا بدون برجام دولت برنامه‌ریزی کرده است، گفت: دولت بنا بر کارهای بزرگ دارد و قیام سوم مردم اقتصادی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: اکنون مشکلاتی در کشور وجود دارد اما در شاخص‌های کلان اقتصادی حرکت رو به بهبود و توسعه است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر موفقیت‌های چشمگیر زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف و مسیر رو به رشد آنها در تعاملات اقتصادی تاکید کرد.
معاون اجرایی رئیس جمهور در نشست بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی استان آذربایجان شرقی، سفرهای استانی رئیس‌جمهور را میانبر خدمت‌رسانی به مردم دانست.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مسائل فرهنگی و تغییر نگرش فرهنگی نقش زیربنایی در همه امور از جمله مسائل اقتصادی دارد.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در پاسخ به شایعه‌ها درفتن رفتن‌اش از هیئت دولت، گفت: همان اطلاعیه‌ای که دفتر معاونت اقتصادی منتشر کرده است، درست است.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به دیدار ۴ ساعته رؤسای جمهور ایران و سوریه در توئیتی نوشت: دو رئیس‌جمهور به توافقات بسیار مهمی در راستای عمق دادن به همکاری‌های اقتصادی دست یافتند
اهواز - معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تیم اقتصادی دولت سیزدهم برنامه‌ریزی مدون و زمانبندی شده برای مهار تورم و رفع مشکلات معیشتی مردم در سال جاری آغاز کرده است.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور رویای رژیم صهیونیستی برای اتحاد منطقه علیه ایران را شکست خورده دانست.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه اقدامات دشمنان در زمینه اقتصادی موفق نخواهد شد، تصریح کرد: بنیاد انقلاب بسیار قوی نهاده شده است، این انقلاب ۱۳۰ سال عقبه دارد و به این راحتی تکان نمی‌خورد.
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار بخصوص معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با تصویب و اجرای آیین‌نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های دولت، کمک بزرگی به رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری اموال مازاد دولتی انجام می‌شود.
«کاملا هریس» معاون «جو بایدن» امروز در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری های اقتصادی آسیا- اقیانوس آرام (اَپک) با «شی جین پینگ» رئیس‌ جمهور چین دیدار کرد.
قم- معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه اصلاح یارانه ها جامعه را به عدالت اقتصادی نزدیک تر کرد افزود: امروز با عادلانه سازی یارانه‌ها هیچ خانواده‌ای نداریم که درآمد حداقلی را نداشته باشد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: از رئیس‌جمهور و معاون اول انتظار داریم تیم اقتصادی دولت را فعال کند. وضعیت اقتصادی، تورم، ارز و بورس راهکار دارد، کافی است تیم اقتصادی دولت فعالانه عمل کند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: از رئیس‌جمهور و معاون اول انتظار داریم تیم اقتصادی دولت را فعال کند، وضعیت اقتصادی، تورم، ارز و بورس راهکار دارد، کافی است تیم اقتصادی دولت فعالانه عمل کند.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دیواره‌های تحریم در ماه‌های آینده شکسته خواهد شد، گفت: ما در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان متوجه این خطر شده‌اند که ایران می‌خواهد به سرعت پیشرفت کند.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه و افزایش مناسبات و همکاری های راهبردی با کشورهای همسایه به ویژه قطر آمادگی کامل دارد.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: امروز دشمن از ارتباطات ایران در سطح منطقه، آسیا و جوانان جهادی ایرانی می‌ترسد و به‌ همین دلیل از اغتشاش‌گران و آشوب‌گران در ایران حمایت می‌کند.
معاون اول رئیس جمهور به منظور شرکت در دومین مجمع اقتصادی خزر، ظهر امروز در رأس هیئت عالی رتبه سیاسی - اقتصادی عازم مسکو شد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در کشور به ثبات اقتصادی رسیده‌ایم. در حوزه تجارت خارجی به رشد ۴۰ درصدی رسیدیم و حدود ۴۰ درصد صادرات غیر نفتی افزایش یافته است.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه برای اداره کشور با برجام یا بدون برجام دولت برنامه‌ریزی کرده است، گفت: دولت بنا بر کارهای بزرگ دارد و قیام سوم مردم اقتصادی است.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور نوشت: سیاست چندجانبه گرایی اقتصادی دولت جواب داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ