ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، می‌گوید آماده است تا در فصل آینده در خط میانی لیورپول به میدان برود.
روزنامه اسپورت می‌گوید در مذاکرات بارسا و سیتی برای انتقال ژوائو کانسلو به بلوگرانا تغییری ناگهانی رخ داده و این مدافع پرتغالی به بارسا منتقل خواهد شد.
پیام نیازمند و به ویژه میلاد سرلک دو بازیکن 28 ساله فوتبال ایران روزهای پراسترسی را پشت سر می‌گذراند.
زمین‌ساخت صفحه‌ای گویای همه چیز در مورد حرکت و تعامل صفحات تکتونیکی در سطح زمین است. آن‌ها دلیل پیدایش تمام زلزله‌ها، آتشفشان‌ها و کوه‌ها هستند.
تغییری بزرگ در قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال ایتالیا بار دیگر درهای میلان را به روی مهدی طارمی باز کرده است.
پدری، ستاره بارسلونا، با پشت سر گذاشتن یک دوره سخت در تعطیلات پیش فصل، با حداکثر آمادگی در تمرینات حضور یافت.
دانشمندان مکان زمین‌ شناسی ای را شناسایی کرده ‌اند که به گفته آنان به بهترین وجه نشان‌ دهنده یک دوره جدید پیشنهادی به نام آنتروپوسین است که گامی بزرگ به سمت تغییر جدول زمانی رسمی تاریخ سیاره زمین محسوب می شود.
محمد طاهر وادی جایگزین جواد کریمی در ترکیب شروع کننده تیم ملی والیبال ایران شده است.
باشگاه الریان قطر از استعفای شیخ علی بن سعود آل ثانی رئیس هیئت مدیره و علی سالم عفیفه معاون وی خبر داد.
استاد بزرگ شطرنج روسیه و اروپا تغییر تابعیت داد.
نتایج تحقیقات اخیر که در اواسط آوریل در مجله Nature Astronomy منتشر شد، حکایت از آن دارد که نور از حلقه‌های اینشتین (پدیده‌ای که از تغییر شکل نور رسیده از یک منبع مثل کهکشان یا ستاره به یک حلقه، که از همگرایی گرانشی نور منبع توسط یک جرم بسیار بزرگ مانند یک کهکشان دیگر یا سیاهچاله ناشی می‌شود) که به طرز عجیبی منحرف شده‌اند، ممکن است هویت واقعی ماده تاریک را مشخص کند.
لیونل مسی توسط باشگاه پاری سن ژرمن بخشیده شد و فوق ستاره آرژانتینی به تمرینات تیمش برگشت. بخششی که شاید آینده مسی در پاریس را نیز با تغییری بزرگ روبه‌رو کند.
وضعیت حقوقی جدید فیفا زنگ خطر جدیدی برای باشگاه‌های ایرانی خواهد بود.
در تصاویری که هابل در نوامبر ۲۰۲۲ از اورانوس ثبت کرده، قطب شمالی این سیاره، از دایره بزرگ سفید رنگی پوشیده شده که ناشی از یک مه غلیط فتوشیمیایی است و شبیه به مه و دودی است که بر فراز شهر‌های زمین دیده می‌شود. طبق گفته ناسا، در عین حال چندین طوفان هم در نزدیکی لبه این دایره به وضوح قابل رویت است.
پیشبینی دعوت مهدی طارمی و سردار آزمون، دو ستاره خط حمله پورتو و بایر لورکوزن کار آسانی بود اما فرم خط حمله تیم ملی در آینده به تصمیم قلعه‌نویی بستگی دارد.
در تابستان 2023 قرار نیست شاهد تغییر و تحول بزرگی در رئال باشیم و این باشگاه تنها اقدام به خرید یک بازیکن بزرگ خواهد کرد. شاکله اصلی تیم نیز حفظ می‌شود.
سرمربی پرسپولیس برای دیدار با گل گهر بار دیگر تغییراتی در ترکیب تیمش شکل داده و باید دید آنها بعد از مدت‌ها موفق به کسب برد خواهند شد یا خیر.
وب‌سایت‌های کره‌ای اعلام کردند که تقویم لیگ کره‌جنوبی برخلاف لیگ قهرمانان آسیا عوض نخواهد شد.
اولین تغییر بزرگ در تیم ملی آلمان، کاهش نقش اولیور بیرهوف در تصمیم گیری خواهد بود.
رسانه‌های آرژانتینی می‌گویند شکست مقابل عربستان، لیونل اسکالونی را مجبور کرده آرژانتین را در بازی بعدی‌اش مقابل مکزیک با ترکیب اولیه‌ای متفاوت به میدان بفرستد.
با حضور دوباره کی‌روش در ایران شرایط چند بازیکن دستخوش تغییر خواهد شد.
علی اصغر مجرد با یک ویژگی مثبت از مصدومیت برگشت و در دفاع ایران قرار گرفت.
نیمکت نشینی هری مگوایر، مهم ترین تغییر ترکیب ثابت منچستریونایتد در بازی برابر لیورپول خواهد بود.
یک سال قبل میرالم پیانیچ از بارسلونا راهی بشیکتاش شد که برای او یک قدم به عقب بزرگ بود اما ستاره بوسنیایی به بارسلونا برگشته و توانسته اعتماد ژاوی را نیز به دست بیاورد.