محمد طاهر وادی جایگزین جواد کریمی در ترکیب شروع کننده تیم ملی والیبال ایران شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینگر تیم گل‌گهر دیدار با پیکان را از دست داده و در لیست تیمش حضور ندارد.‌
پیام نیازمند و به ویژه میلاد سرلک دو بازیکن 28 ساله فوتبال ایران روزهای پراسترسی را پشت سر می‌گذراند.
پدری، ستاره بارسلونا، با پشت سر گذاشتن یک دوره سخت در تعطیلات پیش فصل، با حداکثر آمادگی در تمرینات حضور یافت.
کارلو آنچلوتی در مصاحبه جدید خود گفت که ناگزیر به تغییر سیستم برای فصل پیش رو است و این کار را انجام خواهد داد.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که اصرار به انتقال به لیگ اسپانیا داشت و دعوتنامه‌ای از باشگاه اوساسونا دریافت کرد، در نهایت به شکل عجیبی تصمیم خود را تغییر داد و قید لژیونر شدن را زد!
پژو آنقدر تغییر نکرد که این شرکت طراحی مجدد کامل لوگوی نمادین شیر خود را انجام داد. شیر تنومند از بین رفته است و به جای آن یک سپر جدید با علامت کلمه پژو و یک سر شیر تهاجمی (اما همچنان مینیمالیست) قرار دارد.
نتایج تحقیقات اخیر که در اواسط آوریل در مجله Nature Astronomy منتشر شد، حکایت از آن دارد که نور از حلقه‌های اینشتین (پدیده‌ای که از تغییر شکل نور رسیده از یک منبع مثل کهکشان یا ستاره به یک حلقه، که از همگرایی گرانشی نور منبع توسط یک جرم بسیار بزرگ مانند یک کهکشان دیگر یا سیاهچاله ناشی می‌شود) که به طرز عجیبی منحرف شده‌اند، ممکن است هویت واقعی ماده تاریک را مشخص کند.
ریکاردو ساپینتو با یک تغییر مهم در خط حمله و حضور پیمان بابایی به جای ارسلان مطهری، به مصاف پرسپولیس می رود.
تمرینات تیم ملی فرانسه با حضور کاپیتان جدید این تیم یعنی کیلیان امباپه آغاز شد.
پیشبینی دعوت مهدی طارمی و سردار آزمون، دو ستاره خط حمله پورتو و بایر لورکوزن کار آسانی بود اما فرم خط حمله تیم ملی در آینده به تصمیم قلعه‌نویی بستگی دارد.
دیداری که برای دو تیم پرسپولیس و سپاهان «۶» امتیازی خواهد بود یکی از جذابترین و حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر است که می‌تواند منجر به تغییر صدرنشین پس از هفته‌ها شود.
در افتادن با علی پروین فقط 48 ساعت طول کشید و همینجا پایان مربیگری احمدرضا رقم خورد.
در تابستان 2023 قرار نیست شاهد تغییر و تحول بزرگی در رئال باشیم و این باشگاه تنها اقدام به خرید یک بازیکن بزرگ خواهد کرد. شاکله اصلی تیم نیز حفظ می‌شود.
ارزش منچستر یونایتد که با یک میلیارد طرفدار پرطرفدارترین باشگاه جهان است، در بورس در حال حاضر ۸/۳ میلیارد دلار است
امضای اخیر طرح "برنامه هماهنگ سازی" بین چشم انداز ۲۰۳۰ عربستان سعودی با پروژه ابتکار عمل کمربند و جاده چین نمادی از تغییر بازی است. آن چه تهران را بیش‌تر آزار می‌دهد آن است که عربستان سعودی و ائتلاف عربی حیاتی‌ترین الگوی استراتژی‌های منطقه‌ای چین در منطقه غرب آسیا و آفریقا خواهند بود.
وب‌سایت‌های کره‌ای اعلام کردند که تقویم لیگ کره‌جنوبی برخلاف لیگ قهرمانان آسیا عوض نخواهد شد.
بازیکنان مدنظر مهدی رحمتی برای شروع مسابقه برابر سپاهان مشخص شد.
علی اصغر مجرد با یک ویژگی مثبت از مصدومیت برگشت و در دفاع ایران قرار گرفت.
علی اصغر مجرد با یک ویژگی مثبت از مصدومیت برگشت و در دفاع ایران قرار گرفت.
یک سال قبل میرالم پیانیچ از بارسلونا راهی بشیکتاش شد که برای او یک قدم به عقب بزرگ بود اما ستاره بوسنیایی به بارسلونا برگشته و توانسته اعتماد ژاوی را نیز به دست بیاورد.
یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که اگر مذاکرات به نتیجه برسد، فاصله ارز نیما و بازار آزاد کاهش یابد و تکلیف واگذاری سایپا و ایران خودرو روشن شود، روند حرکت بازار صعودی خواهد شد.
هفته گذشته با یک خبر بسیار مهم پایان یافت. این خبر که مدتی بود زمزمه‌های آن از برخی محافل رسمی و غیر رسمی داخلی و خارجی شنیده می‌شد، در آخر هفته گذشته رسما تایید شد و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تغییر رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
«تکه‌های یک زن» آن فیلمی است که فردی برای داشتن یک تجربه‌ احساسی خاص تماشا می‌کند. بخش‌هایی از آن امیدوارکننده است، بخش‌های دیگر نابودکننده. فیلم تلاش ندارد داستان را الکی تغییر بدهد، بلکه می‌خواهد آن را طوری به ما ارائه کند که باعث بشود بیننده ارتباط عمیقی با شخصیت‌ها برقرار کند؛ داستانی که بسیار رایج‌تر از چیزی است که احتمالا خیلی‌ها باور داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ