رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور گفت: هفته گذشته مجوز رسمی تولید کیت مولتی پلکس تشخیص لکه سفید میگو را از سازمان دامپزشکی دریافت کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک محقق بخش کشاورزی گفت: ۶ نمونه بذر هیبرید در کشور تولید شده که قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است.
این گروه پژوهشی، هیدروژلی را از بقایای مگس ساختند که می‌تواند آب را تا ۴۷ برابر وزن خود و تنها در یک دقیقه جذب کند. این محصول را می‌توان در خاک زمین‌های زراعی برای جذب آب سیل و رهاسازی تدریجی رطوبت در طول خشکسالی استفاده کرد. وولی گفت: ما در تگزاس دائما در شرایط سیل یا خشکسالی هستیم. بنابراین، من سعی کرده‌ام به این فکر کنم که چگونه می‌توانیم یک هیدروژل فوق‌العاده جاذب بسازیم که بتواند این مشکل را برطرف کند.
محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با اصحاب رسانه داشت بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید شده است و تا پایان ماه آینده این میزان به ۳.۵ میلیون بشکه در روز می‌رسد.
محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با اصحاب رسانه داشت بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید شده است و تا پایان ماه آینده این میزان به 3.5 میلیون بشکه در روز می‌رسد.
سمنان_ وزیر صمت با تاکید بر اینکه برای بهبود وضعیت خودروها تلاش می شود، گفت: تولید خودروهای برقی در برنامه وزارت صمت پیرامون صنعت خودرو است.
در لیگ بیست و سوم همه تیم‌ها از برندهای تولید البسه ایرانی استفاده می‌کنند.
فعالان یک شرکت دانش‌بنیان توانستند با تکیه به تخصص و دانش فنی بومی، تجهیزات تولید نشاء کشاورزی را بومی‌سازی کنند و این صنعت را در مسیر پیشرفت قرار دهند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر از مرز ۶۰ میلیارد کیلووات ساعت عبور کرده است و بدین ترتیب می‌توان گفت که معادل ۹۰ میلیون بشکه نفت صرفه‌جویی شده است.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان از تولید کامپوزیت‌های دندانی با ثبات رنگ بالا به روشی انحصاری خبر داد.
لیونل مسی با پوشیدن نسخه‌ای باز تولید شده از کیت مارادونا در جام جهانی آمریکا، دوباره به ال دیگو ادای احترام کرد
رئیس پزشکی قانونی کشور از تولید بومی نسخه جدید کیت ژنتیک و دستگاه نمونه گیر خودکار خبر داد.
رئیس پزشکی قانونی کشور از تولید بومی نسخه جدید کیت ژنتیک و دستگاه نمونه گیر خودکار خبر داد.
کیت های آنژیوپلاستی یکبار مصرف برای اولین بار در یک واحد فناور در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران تولید شد.
تویوتا اعلام داشته کانسپت یاد شده ادای احترام این برند به مسابقات لمان و فدراسیون اتومبیلرانی فرانسه است. اگرچه به نظر می‌رسد تنها یک دستگاه از GR پریوس مفهومی تولید شده، اما اخباری درباره توسعه GRMN از این خودروی هیبریدی به گوش می‌رسد، خودرویی که شاید از کیت آیرودینامیک همین کانسپت الهام گیرد و قدرت بیشتر و شاسی تیزتری داشته باشد.
یک شرکت دانش بنیان اقدام به تولید و تامین انواع کیت های بیولوژی-مولکولی-تشخیصی دربازارهای داخلی و خارجی کرده است.
در آستانه بازی حساس با پرسپولیس، بازیکنان هوادار بدون استرس برای سرمربی تیم‌شان جشن تولد گرفتند.
کیت تعیین نیاز به شیمی‌درمانی در سرطان پستان با هدف کاهش هزینه و عوارض جانبی نامطلوب شیمی‌درمانی توسط محققان کشور تولید شد.
محققان پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری موفق شدند کیت تشخیص بیماری شبه سل (یون) در نشخوار کنندگان را به تولید برسانند.
کیت تیم ملی فوتبال ایران در ادوار قبلی جام جهانی همواره رنگ ثابتی داشته اما کمپانی های تولید کننده آن متفاوت بودند.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید کیت های متفاوت در حوزه های درمانی شدند.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید کیت های متفاوت در حوزه های درمانی شدند.
رئیس پژوهشگاه ملی ژنتیک و زیست فناوری از تولید کیت بیماریهای دام و طیور خبر داد و گفت: زیرساخت های لازم تا اول مهر برای این منظور فراهم خواهد شد.
پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و انستیتو پاستور ایران تفاهم نامه ای در راستای تولید واکسن و کیت منعقد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ