در شرایطی که همه چیز مهیای اردوی خارج از کشور پرسپوليس بود، از ساعاتی پیش شایعاتی مبنی بر لغو آن شکل گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستادتلفیق کارگروه‌های ساماندهی بازار و جانشین استاندار تهران در ستادپیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ضمن تکذیب جابه جایی بازار بزرگ گفت: موضوع ساماندهی است.
چند هفته‌ای است سعید عزت اللهی در لیست وایله قرار نمی‌گیرد و به نظر می‌رسد جدایی او از این تیم دانمارکی محتمل است.
در فاصله ساعاتی مانده به دیدار آبی‌ها در فصل جدید، از پایان همکاری مدیرعامل این تیم در اهواز صحبت به میان آمده است.
در شرایطی که بحث بازگشت دوباره عیسی آل کثیر به پرسپولیس در فضای مجازی داغ شده، مسوولان این باشگاه این موضوع را رد کردند.
در حالی که شایعه انتقال عزت‌اللهی به کلبا، همه را تحت تاثیر قرار داده، این خبر به سرعت تکذیب شد.
یک خبرنگار اسپانیایی خبر داد که استفن یووتیچ در آستانه انتقال به پرسپولیس است.
با شایعه انحلال بورس کالا بازار سرمایه به یک وضعیت ریزشی قوی مواجه شد.
برنامه خاطره بازی جواد خیابانی بدون هیچ مشکلی از صداوسیما پخش شد تا شایعه ممنوع التصویری این مجری رد شود.
وزیر ورزش و جوانان در آستانه پایان کار در سمت خود قرار دارد.
شایعه شده که به واسطه مبلغ بالای این انتقال، مجوز ثبت قرارداد رضا اسدی تا کنون میسر نشده است؛ شایعاتی که با غیبت مشکوک رضا اسدی در تمرین دیروز داغ‌تر نیز شده است
ساعتی پیش پاکو خمس به همراه دستیارانش وارد ایران شدند.
شورای تأمین در توجیه تصمیمی که گرفته شده، موقعیت این ورزشگاه در داخل شهر را بهانه کرده و گفته نگران آن است که نتواند «ترافیک» اطراف ورزشگاه را تأمین کند. این در حالی است که نساجی برای اولین بار در لیگ برتر میزبان نیست و پیش‌از‌این، این ورزشگاه با ظرفیت کاملِ تماشاگران میزبانی کرده است. مشخص است که ترافیک نمی‌تواند دلیل کافی باشد؛ به‌ویژه اینکه قبل از تصویب این طرح، شایعه جابه‌جایی میزبانی به شهر ثالث هم وجود داشت. شایعات زیادی است که خبر می‌دهد مسئولان ورزشی از یک سو و شورای تأمین به‌عنوان نهاد اصلی، نگران تجمع تماشاگران در اطراف ورزشگاه هستند و این نگرانی برای آن‌ها وجود دارد که نتوانند جمعیت را کنترل کنند
سرمربی پرسپوليس در حاشیه نشست خبری پیش از دربی واکنش جالبی به شایعه جدایی اش از این تیم داشت.
یک فوق تخصص آسم و آلرژی، رینیت آلرژیک را یک بیماری التهابی شایع مخاط بینی عنوان کرد که با توجه به شباهت علائم آن با کووید ۱۹ باعث نگرانی برخی از مبتلایان شده است.
فوق تخصص آسم و آلرژی بیمارستان مسیح دانشوری آلرژی بهاره را یک بیماری التهابی شایع مخاط بینی دانست که با توجه به شباهت علائم آن با کرونا باعث نگرانی برخی از مبتلایان شده است.
رئیس جمهور گفت: ذخایر ارزی کشور نگران‌کننده نیست و دشمن با ایجاد شایعه دنبال وارونه جلوه دادن این موضوع است .
آیت الله سعیدی امام جمعه قم گفت: رسانه‌های دشمن روزانه در حال شایعه سازی از حوادث قم از جمله فلج شدن و نابینا شدن دانش آموزان هستند که برای پیگیری دقیق این حوادث باید از دامن زدن شایعات جلوگیری کرد.
وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیتهای اخیر دانش آموزان در استان قم گفت: شایعات موج‌های رسانه‌ای خارج از کشور در این موضوع باعث نگرانی برخی خانواده‌ها شد؛ در حالیکه در این خصوص تلفات جانی نداشتیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور به تبریز بازگشت.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
اوایل پاییز و همراه با گسترش اعتراضات در ایران، بازی‌های لیگ برتر هم بدون تماشاگر اعلام شد تا این شایعه قوت بگیرد که نگرانی از کشیده‌شدن اعتراضات به سکو‌های ورزشگاه، دلیل این مورد است
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نقش رسانه ها را در مقابله با جنگ روانی دشمن بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و یادآور شد: در چند سال اخیر پیشرفت های زیادی در بخش های مختلف کرده ایم و دشمنان از این قضیه نگران و به دنبال ایجاد فتنه و آشوب هستند.
ماسیمو موراتی، مالک و رئیس سابق اینتر، می‌گوید از اخبار درباره درگیری بین اینزاگی، سرمربی نراتزوری، و بازیکنان این تیم نگران است و این را برای اینتر بسیار خطرناک می‌داند.
به صراحت و بر مبنای اعتقادِ عقلانی و ایمان به حقایق مذهبی، باید ابراز ناخشنودی و نگرانی کنیم که اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که به جای علامه طباطبایی و استاد مطهری در کلام شیعه و مرحوم بهبودی و استاد حکیمی در پالایش نقلیات و فرهنگ روایی، این نوع خرده فرهنگ کلامی حاکم شده و همچون موریانه در حال جویدن بُنه و بنیه مذهب و سست کردن بنا و بنیان ایمان مردم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ