بندرعباس - رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور احکام اولیه دادگاه انقلاب در خصوص ۴ نفر از متهمان ایجاد ناامنی در جاده‌های جنوب کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جای تعجب دارد که باشگاه بزرگ استقلال در پرداخت ۱۵ میلیون تومان حق و حقوق یک بازیکن با سن بسیار کم ناتوان بوده و کار به شکایت و حکم محکومیت کشیده است.
باشگاه ذوب‌آهن به پرداخت مطالبات مهاجم سابق خود محکوم شد.
سعید روستایی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد. در متن حکم او که به صورت اختصاصی در اختیار اعتمادآنلاین قرار گرفته آمده است: شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران سعید روستائی کارگردان فیلم برادران لیلا را به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم کرد، که یک بیستم آن قابل اجرا و مابقی به مدت ۵ سال تعلیق شده است، مستند این حکم، ساخت و پخش فیلم برادران لیلا در جشنواره کن بوده است.
دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد
وزارت اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن اقدام یوتیوب نسبت به بستن و حذف حساب‌های کاربری وابسته به انصارالله را محکوم کرد.
بهروز بهزادی، مدیرمسئول روزنامه اعتماد، با شکایت قرارگاه ثارالله در شعبه ۹ کیفری ۱ تهران محاکمه و به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد. در نهایت دادگاه با استفاده از اختیارات برآمده از تبصره ماده ۳۵ قانون مطبوعات، مجازات حبس بهروز بهزادی را به محرومیت از هر نوع مسئولیت مطبوعاتی به مدت یک سال تبدیل کرد.
صدور رایی از شعبه اول دیوان عالی کشور درمورد نقض حکم محکومیت یک زن متهم به عدم رعایت حجاب شرعی قابل توجه است.
نماینده آمریکا در سازمان امنیت و همکاری اروپا امروز قتل خبرنگار نظامی روسیه توسط اوکراین را محکوم کرد.
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده های مطروحه صادر کرد.
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای هتک حرمت مجدد قرآن کریم در مقابل سفارت این کشور در دانمارک را به شدت محکوم کرد.
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان آرای خود را درخصوص تیم های مختلف صادر کرد.
در پی حمله بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق پیرامونی دمشق، وزارت خارجه سوریه در بیانیه شدیداللحنی، این اقدام صهیونیست‌ها را به شدت محکوم کرد.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای، قطع آب آشامیدنی شهر حسکه و مناطق اطراف آن از سوی اشغالگران و مزدوران آنان را به شدت محکوم کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده عامل زیرگرفتن یک روحانی در خیابان مرزداران تهران خبر داد و گفت که شاکی پرونده در جلسه دادگاه گذشت کرد.
‌رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان گفت: رسیدگی به اتهامات عامل شهادت استواریکم رحیم قاسمی‌شیری در دادگاه بندرعباس منجر به صدور رأی محکومیت شد.
اهواز - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه از محکومیت عوامل زنده‌گیری و اتلاف یک قلاده خرس در این شهرستان توسط مراجع قضائی خبر داد.
بنا به حکم دادگاهی در روسیه، دو تن به دلیل کمک به فرار غیرقانونی عوامل ترور داریا دوگین به زندان محکوم شدند.
سعید عزت‌اللهی به دلیل محرومیت در بازی امروز مقابل وندیسل حضور نخواهد داشت.
جمعی از جامعه ستایشگران اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در محکومیت ناآرامی‌های اخیر بیانیه‌ای صادر کردند و اعلام داشتند: ضمن تفکیک اعتراض قانونی از اغتشاش، خواستار برخورد قاطع و بازدارنده‌ با عوامل اغتشاشات هستیم.
جمعی از جامعه ستایشگران اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در محکومیت ناآرامی‌های اخیر بیانیه‌ای صادر کردند و اعلام داشتند: ضمن تفکیک اعتراض قانونی از اغتشاش، خواستار برخورد قاطع و بازدارنده‌ با عوامل اغتشاشات هستیم.
کمیته انضباطی از رفع دستور موقت مدیرعامل نفت مسجد سلیمان خبر داد.
شیراز- ۳۱ هزار هکتار نخلستان در فارس می تواند عامل موثری برای محرومیت زدایی در این استان باشد اما کشت سنتی به مانعی در راستای افزایش صادرات تبدیل شده است.
محرومیت فوری عوامل کتک‌کاری روی تشک لیگ کشتی
ژنتیک ممکن است بر عادات غذایی شما و خطر ابتلا به برخی بیماری‌های مرتبط با رژیم غذایی تأثیر بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ