اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی هاشمی‌نسب با انتشار پستی درباره بازگشت به استقلال صحبت کرده است.
سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از تدوین و منتشر اولین سند راهبردی جهت افزایش بهره وری تحقیقات سلامت به منظور افزایش کارایی نظام سلامت خبر داد.
میلاد محمدی با انتشار یک استوری اینستاگرامی حضور برادرش در استقلال را تبریک گفت.
مهاجم جدید طلایی‌پوشان اصفهانی با انتشار پستی اینستاگرامی ابراز امیدواری کرد روزهای خوبی در سپاهان داشته باشد.
سرمربی جدید استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام به بیان احساساتش پرداخت.
مجموعه تصاویری از دکتر مصطفی چمران، وزیر دفاع وقت به همراه مرحوم مهدی بازرگان رئیس دولت موقت و مرحوم عباس شیبانی و علی اکبر معین فر، نمایندگان وقت مجلس، در ستاد مشترک ارتش به مناسبت سالگرد شهادت تیمسار قرنی و همچنین تصاویری از حضور وی در جبهه‌های جنوب و نیسان که برای اولین بار از آرشیو عکس ایرنا منتشر می‌شود.
الویس کامسوبا نتوانست آنطور که از او انتظار می‌رفت، در ترکیب سپاهان بدرخشید و درنهایت تصمیم به جدایی گرفت.
بعد از روزهای سخت و اولیه مصدومیت، علی علیپور به صحنه ورزش بازگشته و در انتظار فصلی تازه در فوتبال اروپاست.
امیر قلعه نویی با ایجاد چند تغییر نسبت به جام جهانی اولین ارنج 11 نفره خود در تیم ملی را انجام داد.
نویسنده یک کتاب کمیک داستانی علمی - تخیلی که قرار است در ژاپن منتشر شود، اعتراف کرده که استعداد نقاشی وی در حد صفر است و از هوش مصنوعی برای این کار استفاده کرده است.
سلمان رشدی، نویسنده آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
سلمان رشدی، نویسنده مرتد آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
علی دایی، اسطوره فوتبال ایران با انتشار یک پست در اینستاگرامش به اظهارات توهین‌آمیز اخیر واکنش نشان داد.
علی دایی، اسطوره فوتبال ایران با انتشار یک پست در اینستاگرامش به اظهارات توهین‌آمیز اخیر واکنش نشان داد.
این اولین دوره جام جهانی بود که در خاور میانه برگزار می‌شد و بعضی از اتفاقات باعث تعجب و ذوق‌زدگی هواداران اروپایی و آمریکایی شده است. یکی از فعالان توییتری که برای تماشای مسابقات جام جهانی راهی قطر شده با انتشار توییتی به قرار داشتن شلنگ در دستشویی‌های قطر واکنش نشان داد.
هافبک بین‌المللی فوتبال ایران در انتظار کسب فرصت برای اولین حضور در جام جهانی قطر است.
برخی این اقدام را تلاشی برای قدرتنمایی بن سلمان در برابر سایر مدعیان تاج و تخت سعودی و انحصار و موروثی کردن قدرت در خانواده وی قلمداد کرده‌اند.
لیست ۲۶ نفره ژاپن برای جام جهانی زودتر از سایر تیم‌ها اعلام شده اما با این حال ممکن است تغییراتی در بعضی نفرات ایجاد شود.
انتشار یک تصویر در فیسبوک از حیوانی که توسط یک گربه شکار شده بود، منجر به شناسایی اولین پستاندار غیر بومی بریتانیا شد که از دهه ۱۹۲۰ در بریتانیا سکونت دارد. پیش از این هرگز یک حشره‌خوار دندان سفید بزرگ در سرزمین اصلی بریتانیا یافت نشده بود.
شهروز همایونفرمنش در اولین بازی خود در تیم ملی اول ایران عملکردی قابل توجه داشت.
یورگن لوکادیا با انتشار پستی به نخستین حضور در ترکیب پرسپولیس واکنش نشان داد.
هافبک دفاعی تازه وارد استقلال امیدوار است بتواند که فردا اولین بازی اش را برای این تیم انجام دهد.
حضور سه بازیکن تاثیرگذار در ترکیب خط هجومی مس رفسنجان سبب شده این تیم در این بخش به تیمی بسیار خطرناک بدل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ