۱۰۰ دقیقه جنب و جوش عبدالله ویسی در کنار خط با سوت پایان مسابقه به اتمام رسید و او نفر اولی بود که خودش را به رختکن رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت‌های انگیزشی سرمربی و کاپیتان صنعت نفت در رختکن این تیم جواب داد و سه امتیاز دربی برای آبادانی‌ها شد.
سرمربیان استقلال و صنعت با چهره‌ای بشاش جلوی دوربین‌ها حاضر شدند تا رسما کینه‌ها را کنار بگذارند.
حتی از سکوت بزرگان جریان اصلاحات واهمه دارند و تلاش می‌کنند از نقش آفریتی احتمالی آنها در انتخابات اسفند جلوگیری کنند چرا که به‌خوبی می‌دانند اگر این شخصیت‌ها در صورت تایید کاندیداهای جریان اصلاحات وارد عرصه انتخاباتی شوند، باید با کرسی‌های بهارستان خداحافظی کنند. از جمله اقدامات دلواپسان انگ زنی به اصلاح طلبان و چهره‌های تاثیرگذار این جریان است مانند عبدالله نوری!
حتی از سکوت بزرگان جریان اصلاحات واهمه دارند و تلاش می‌کنند از نقش آفریتی احتمالی آنها در انتخابات اسفند جلوگیری کنند چرا که به‌خوبی می‌دانند اگر این شخصیت‌ها در صورت تایید کاندیداهای جریان اصلاحات وارد عرصه انتخاباتی شوند، باید با کرسی‌های بهارستان خداحافظی کنند. از جمله اقدامات دلواپسان انگ زنی به اصلاح طلبان و چهره‌های تاثیرگذار این جریان است مانند عبدالله نوری!
شنیده می شود در تمرین نفت آبادان اتفاقات عجیبی رخ داده است
با معرفی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه نفت آبادان، آنها برای لیگ بیست و سوم استارت خواهند زد.
سرمربی صنعت نفت کار بزرگی با حفظ این تیم در لیگ برتر انجام داد و روی دست‌ها به هوا پرتاب شد.
ناب‌ترین لحظات لیگ برتر در فصل بیست و یکم در هفته پایانی به بقای نفت آبادان می‌رسد.
فوق‌ستاره فوتبال ایران و تیم استقلال در دهه 1360 در گفتگو با اعتماد صحبت‌های تندی علیه سرمربی صنعت نفت آبادان کرده و ضمن اننقاد از عملکرد بازیکنان استقلال، به حمایت قاطعانه از ریکاردو ساپینتو پرداخته است.
داخل لابی هتل فردوسی، سرپرست نفت آبادان، دست چپ بر‌ جیب راه می‌رود و به تلفن‌ها پاسخ می‌گوید.
اهواز - نماینده مردم اهواز و کارون در مجلس، وضع آب شرب مردم کوت عبدالله را نامناسب عنوان کرد و از ارائه تذکر به وزرای کشور و نیرو در خصوص مرگ کودک اهوازی خبر داد.
اهواز - نماینده مردم اهواز و کارون در مجلس، وضع آب شرب مردم کوت عبدالله را اسفناک عنوان کرد و از ارائه تذکر به وزرای کشور و نیرو در خصوص مرگ کودک اهوازی خبر داد.
عبدالله ویسی از انگیزه های زیادی برای درخشش در مقابل تیم سابق خود برخوردار است.
ابطحی نوشت: آقای خاتمی در چارچوب بیانیه اخیرش توضیحات می‌داد. یکی از دوستان گفت حرف‌ها و سخنانتان معمولا دارای ملاحظات یزدی است. اما این یکی کمی از مرز رد شده بودید.
عبدالله دوم شاه اردن در سفر به دوحه پایتخت قطر، با امیر این کشور دیدار و رایزنی کرد.
تیم فوتبال اتحاد کلباء یک بازیکن خارجی به نام عبدالله دیابی را به خدمت گرفت تا پروژه جذب مغانلو بسته شود.
با حکم دستگاه قضایی حکم عبدالله ارجائی، شهردار مشهد تعلیق شد و وی تا رسیدگی پرونده در دادگاه و صدور حکم، از حضور در محل کار منع شده و جزئیات جدیدی از این پرونده هنوز منتشر نشده است.
عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا در پیامی، فرا رسیدن نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه سینا را تبریک گفت.
عبدالله بن زاید، وزیر امور خارجه امارات و مولود چاوش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه درباره شماری از مسائل مشترک و تقویت همکاری دوجانبه علاوه بر آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی رایزنی کردند.
عبدالله روا و محمد میر به‌عنوان مجریان حاضر در استودیوی شبکه ورزش مستقر در قطر برای ویژه‌برنامه جام جهانی۲۰۲۲ انتخاب شدند.
عبدالله گنجی و غلامحسین کرباسچی در شبکه خبر تلویزیون در مورد فوت مهسا امینی مناظره کردند که در این برنامه محمد صادق کوشکی، استاد دانشگاه هم به صورت تلفنی نظرات خود را بیان کرد.
یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با عبدالله دوم شاه اردن در نیویورک از وی خواسته است که به تشکیلات خودگردان در راستای آرام سازی وضعیت کرانه باختری در آستانه اعیاد یهودی کمک کند.
حق مسلم و قانونی و شرعی مردم است که با این پلشتی‌ها برخورد قاطعانه شود و به عنوان یک گام موثر و افشاکننده پیشنهاد می‌شود دستگاه قضایی افرادی نظیر آقایان محمد خاتمی و جهانگیری و عبدالله نوری و... چند مدعی اصلاحات دیگر را احضار کند.
انس حقانی در گفتگویی با دفاع از کارنامه یک ساله طالبان در افغانستان گفته است که بدست گیری قدرت در کابل پس از خلا قدرت و با درخواست حامد کرزی و عبدالله عبدالله صورت گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ