در میان تلاش اسپانیا و صربستان برای تصاحب ستاره نوظهور لیورپول، به نظر می‌ رسد که اسفتان بایچتیچ لاروخا را انتخاب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان سابق بارسلونا با باشگاه الامارات به توافق نهایی دست یافته است.
طبق ادعای مارکا، رئال مادرید رقم مورد نظرش برای انتقال امباپه را به پی اس جی اعلام کرده است. رقمی که رکوردی جدید در نقل و انتقالات تاریخ فوتبال خواهد بود.
طبق ادعای مارکا، آردا گولر به بازی بامداد پنجشنبه برابر منچستریونایتد نیز نخواهد رسید و کادر فنی قصد ندارد روی او ریسک کند.
طبق ادعای مارکا، کارلو آنچلوتی هنوز با برزیل قرارداد رسمی امضا نکرده و توافق صورت گرفته صرفا شفاهی بوده است. او برای مدیران برزیلی روشن کرده که فعلا فقط روی رئال تمرکز دارد.
طبق ادعای مارکا، گولر برای پیوستن به رئال دو شرط تعیین کرده بود. اولی اینکه باشگاه او را تحت هیچ شرایطی در فصل پیش رو به تیم دیگری قرض ندهد. آردا گولر برای پیوستن به رئال مادرید دو شرط مهم داشت که مدیران باشگاه مادریدی هر دو را قبول کردند.
آلفونسو دیویس طبق ادعای بیلد و مارکا قصد جدایی از بایرن در همین تابستان را دارد و مقصد مورد علاقه او رئال مادرید است.
طبق ادعای مارکا، خوسلو، مهاجم اسپانیول، با قراردادی قرضی و تا پایان فصل بعد به رئال مادرید ملحق خواهد شد.
طبق ادعای مارکا، نماینده‌های اینتر دو ماه پیش در پایتخت اسپانیا بودند تا برای انتقال ناچو با باشگاه رئال مادرید مذاکره کنند.
طبق ادعای مارکا، کارلو آنچلوتی قصد دارد شنبه برابر ختافه، رئال را با ترکیبی دگرگون و کاملا متفاوت با تمام هفته‌های گذشته به زمین بفرستد.
طبق ادعای مارکا، تمایل مدیران رئال به جذب ارلینگ هالند از زمان انتقال او به بروسیا دورتموند کاهش یافت و با حضور بنزما، علاقه به امباپه و تنش با مینو رایولا، هالند هرگز به رئال نزدیک نبود.
یکی از مسئولان کمیته داوران از اعلام نام داور دربی در روز شنبه خبر داد.
کریم بنزما تمایلی به ادامه فوتبالش در عربستان ندارد و طبق ادعای مارکا، قراردادش با رئال را تا 2024 تمدید خواهد کرد.
دیروز رادیو RMC فاش کرد که کیلیان امباپه با اولتراهای PSG دیدار داشته و به آنها وعده فتح لیگ قهرمانان در فصل بعد را داده است. طبق ادعای مارکا، رئال دیگر اهمیتی به امباپه نمی‌دهد.
طبق ادعای مارکا، کریم بنزما به دلیل مصدومیت، بازی روز شنبه رئال برابر اسپانیول را از دست خواهد داد و شرایطش برای بازی مقابل لیورپول نیز نامشخص است.
طبق ادعای مارکا، کریم بنزما به دلیل مصدومیت، بازی روز شنبه رئال برابر اسپانیول را از دست خواهد داد و شرایطش برای بازی مقابل لیورپول نیز نامشخص است.
طبق ادعای تله فوت، لیونل مسی و مارکو وراتی می‌توانند سه‌شنبه شب پی‌اس‌جی را در بازی برابر بایرن مونیخ همراهی کنند.
طبق ادعای مارکا، رئال حتی اگر در مراکش قهرمان جام باشگاه های جهان نشود هم کارلو آنچلوتی تا پایان فصل در رئال خواهد ماند.
با توجه به ترکیب احتمالی بایر لورکوزن مقابل آگزبورگ از دید کیکر، سردار آزمون کماکان روی نیمکت حضور خواهد داشت.
برخی رسانه‌های مصری، هکتور کوپر را یکی از گزینه‌های سرمربیگری در تیم ملی ایران دانستند.
کارلو آنچلوتی طبق ادعای مارکا و آاس به قراردادش با رئال پایبند است و تمایلی برای هدایت تیم ملی برزیل ندارد.
طبق ادعای مارکا، رئال برای رسیدن به توافق نهایی با اندریک، پدیده باشگاه پالمیراس برزیل، به او قول داده که دو سال بعد برای خرید ارلینگ هالند اقدام نخواهد کرد.
طبق ادعای مارکا، کریم بنزما با غیبت در تمرین گروهی امروز، تقریبا شانسی برای رسیدن به بازی حساس مقابل اتلتیکومادرید ندارد.
طبق ادعای مارکا، خوزه خیمنز و یان اوبلاک، مدافع و دروازه‌بان اتلتیکو مادرید، بازی حساس فردا برابر بایرلورکوزن در هفته دوم لیگ قهرمانان را از دست خواهند داد.
طبق ادعای مارکا، مدیران رئال مادرید به زودی پیشنهاد تمدید قرارداد تا سال 2026 را به کارلو آنچلوتی ارائه خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ