روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی مدعی شده است که ایران میزان انباشت اورانیوم غنی شده خود را کاهش داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ادعای سان، پس از درخواست برای کاهش دستمزد، حالا منچستریونایتد از داوید دخیا درخواست کرده علی رغم اینکه از امروز بازیکن آزاد است، با باشگاهی دیگر قرارداد نبندد.
«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین گفت: «به لطف تحریم‌ها، تعداد موشک‌هایی که آن‌ها [روسیه]تولید می‌کند چندین بار کاهش یافته است، اما با این‌حال، چنین چالش‌هایی همچنان وجود دارد، زیرا ایران بیش از یک هزار پهپاد ساخت ایران و دیگر تسلیحات به آن‌ها [روسیه]فروخته است. سلاح‌های دیگری وجود دارد، ما اطلاعات دقیقی در این زمینه داریم، آن‌ها اخیراً چنین اقدامی کرده‌اند».
شبکه بلومبرگ با استناد به گزارشی از مدیرکل آژانس انرژی اتمی مدعی شده است که نظارت بر برنامه هسته‌ای ایران در سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داشته است.
طبق ادعای مارکا، تمایل مدیران رئال به جذب ارلینگ هالند از زمان انتقال او به بروسیا دورتموند کاهش یافت و با حضور بنزما، علاقه به امباپه و تنش با مینو رایولا، هالند هرگز به رئال نزدیک نبود.
خبرگزاری ایرنا نوشت: صفحه اینستاگرامی علی کریمی با ۱۴.۸ میلیون دنبال‌کننده، هفتمین اکانت اینستاگرام فارسی از نظر تعداد مخاطب است با این وجود تغییرات گرایش سیاسی این صفحه به سمت سلطنت‌طلبان باعث کاهش توجه طرفداران وی که او را فردی مستقل و مردمی پنداشته بودند، شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تحقق وعده رئیس جمهوری مبنی بر ایجاد یک میلیون شغل در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: نرخ بیکاری نیز در ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰ کاهش ۷ دهم درصدی یافته است.
مارکو رویس، کاپیتان وفادار بروسیا دورتموند، قبول کرده که با کاهش 50 درصدی دستمزدش، در این باشگاه بماند.
یک سردفتر اسناد رسمی با بیان اینکه به نظر می‌رسد اکنون که مناقشه سند خودرو بیشتر از همه اطراف ماجرا، به نفع مردم پایان پذیرفته، گفت: ورودی پرونده دعاوی مرتبط به مراجع قضائی کاهش یافته است.
علی‌رغم ادعای برخی از استادان کاهش وزن به موثر بودن رژیم غذایی سوپ، اما باید بدانید که این رژیم گزینه خوبی برای کاهش وزن نیست. این یک رژیم غذایی بسیار محدود است که خطر ابتلا به کمبود ویتامین‌ها و مواد مغذی را افزایش می‌دهد و حتی می‌تواند سلامت کلی شما را به خطر بیندازد.
شهریور ماه سال جاری جواد اوجی وزیر نفت در مصاحبه با صداوسیما ادعا کرد: «ظرفیت خوبی در بخش‌های تولید نفت، فرآورده و گاز داریم که می‌توانیم بخشی از کمبود انرژیکشورهای اروپایی را تأمین کنیم». اکنون با توجه به کاهش دمای هوا و قطعی گاز در اکثر نقاط کشور، جمال رحمتی کارتونیست روزنامه هم میهن به این ادعای وزیر نفت واکنش نشان داده است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، آغاز کارش در این تیم را با شرایط یورگن کلوپ در لیورپول و پپ گواردیولا در سیتی مقایسه کرد.
این نویسنده انگلیسی در مقاله‌ای نوشته: شنیده بودم که ملکه به نوعی بیماری سرطان مغز استخوان مبتلاست که خستگی، کاهش وزن و مشکلات حرکتی ملکه تأییدکننده آن بود که غالبا در طول یک سال آخر زندگی ملکه به ما گفته می‌شد.
مطابق ادعای معاون وزیر جهاد کشاورزی، تنظیم بازار محصولات کشاورزی همراه با حفظ صادرات بوده است اما آمارها نشان می‌دهد که اخذ عوارض، صادرات برخی از این محصولات را به شدت کاهش داده است،
مطابق ادعای معاون وزیر جهاد کشاورزی، تنظیم بازار محصولات کشاورزی همراه با حفظ صادرات بوده است اما آمارها نشان می‌دهد که اخذ عوارض، صادرات برخی از این محصولات را به شدت کاهش داده است،
دکتر ابراهیم قادری رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت درباره ماجرای فروکش کردن موج آنفلوانزا و اینکه چه شواهد اپیدمیولوژیکی برای این ادعای وزیر بهداشت وجود دارد، می‌گوید: درصد مثبت شدن تست‌های آنفلوانزا در طول دو هفته مقدار جزئی کم شده است. در واقع ما ممکن است پیک آنفلوانزا را رد کرده باشیم و احتمالاً طی هفته آینده کاهش موارد آنفلوانزا را خواهیم داشت.
با مرگ ملکه موج تبلیغات برای مقدس جلوه دادن او به جریان افتاده است که ادعای رویت چهره او در ماه، نگرانی از خودکشی زنبورها و کاهش شمار کلاغ های برج لندن ازجمله عناصر مضحک این نمایش خرافی‌اند.
با مرگ ملکه موج تبلیغات برای مقدس جلوه دادن او به جریان افتاده است که ادعای رویت چهره او در ماه، نگرانی از خودکشی زنبورها و کاهش شمار کلاغ های برج لندن ازجمله عناصر مضحک این نمایش خرافی‌اند.
نشریه اکیپ امروز از توافق اولیه بارسلونا و اتلتیکو برای کاهش بند خرید دائمی آنتوان گریزمان خبر داد. توافقی که کمک خواهد کرد از بازی های بعد، گریزمان در ترکیب ثابت اتلتیکو به میدان برود.
بارسلونا قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی، چهار بازیکن باتجربه و بزرگ خود که دستمزد بالایی دریافت می کنند را بفروشد. کاهش سقف دستمزد در بارسلونا یک اقدام ضروری است.
بعد از قالیباف، حالا علیرضا زاکانی، شهردار فعلی تهران مدعی شده که در یک سال فعالیت خود در شهرداری تهران، تراکم‌فروشی کاهش چشمگیری داشته است. شهردار تهران در حالی مدعی کاهش تراکم فروشی را دارد که آمار رسمی منتشر شده با ادعای او در تناقص است.
سرمربی این روز‌های نساجی می‌گوید کارش در باشگاه پرسپولیس بسیار سخت بوده است.
نسخه اولیه نئوبانک «فردا» (نئوبانک مشترک بانک ایران زمین و هلدینگ های‌وب) از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در اختیار کاربران قرار گرفت.
باید مشخص شود که ادعای مسئولان درباره به حداقل رسیدن تعداد خودرو‌های کف پارکینگ تا چه میزان صحت دارد؟ آیا اینکه خودرو‌های موجود در پارکینگ‌ها جابه جا و به مکان دیگری منتقل می‌شود سپس با نمایش پارکینگ خالی، ادعای کاهش تعداد خودرو‌های موجود در پارکینگ‌ها می‌شود، درست است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ