نشست چارچوب آستانه برای تمرکز بر چشم انداز بازسازی سوریه پس از جنگ و دورنمای جلسات کمیته قانون اساسی سوریه کار خود را روز سه شنبه آغاز می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تراکتور لحظات عجیب و غریبی را در آستانه بازی پرسپولیس تجربه کرد.
در آستانه نشست امروز کنست برای تصویب طرح اصلاحات قضایی در شور دوم و سوم، معترضان صهیونیست اقدام به مسدود نمودن مسیرهای منتهی به کنست کرده‌اند.
روزنامه انگلیسی گاردین فاش ساخت که در آستانه برگزاری نشست سران ناتو در لیتوانی، مقامات اوکراین کماکان به سیاست اعضای این سازمان نظامی در طرح عضویت کی‌یف به ناتو دلگرم نیستند.
پیمان نظامی ناتو با ابهامات و مشکلات بزرگی روبروست و علاوه بر آچمز شدن در اوکراین، در مورد تدوین طرح دفاعی و انتخاب دبیرکل، در تنگنا قرار گرفته است.
بیستمین دور نشست آستانه درباره سوریه با صدور بیانیه‌ای به کار خود در پایتخت قزاقستان پایان داد.
بیستمین دور نشست آستانه برای حل بحران سوریه امروز با حضور هیئت‌هایی از ایران، روسیه و ترکیه در پایتخت قزاقستان برگزار شد.
در آستانه نشست رسمی و گفت‌وگوی مکرون با بن‌سلمان، یک منبع آگاه در کاخ ریاست جمهوری فرانسه فاش کرد که رئیس جمهور این کشور از، ولی عهد عربستان سعودی خواهد خواست تا برای پایان جنگ در اوکراین کمک کند.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: نشست چهارجانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران، ترکیه، روسیه و سوریه با محوریت عادی‌سازی روابط آنکارا- دمشق چهارشنبه آینده در آستانه برگزار می‌شود.
صعود نفت در آستانه نشست اوپک پلاس
در آستانه نشست پیش روی شورای حکام احتمالا به زودی گزارش مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منتشر خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این موارد در گزارش مذکور به صورت مکتوب درج شود. مدیرکل آژانس در تازه‌‌‌ترین گزارش خود درباره ایران آخرین تحولات پادمانی و برجامی ایران را بررسی کرده است.
قهرمان‌پور معتقد است که مساله پناه‌جویان سوری در ترکیه، مساله سرنوشت‌سازی در انتخابات پیش رو است و اردوغان علاقه‌مند است که بتواند با وعده تفاهم با سوریه برای حل این مساله، در انتخابات هفته آینده توفیق بیشتری کسب کند. او می‌گوید: این نشست بی‌ارتباط با انتخابات ترکیه نیست. هم رجب طیب اردوغان می‌خواهد از این نشست به نفع خودش در انتخابات هفته آینده استفاده کند، هم روسیه علاقه‌مند است که به برنده شدن اردوغان در انتخابات پیش رو کمک کند.
در جریان نشست خبری دیشب اردوغان با خبرنگاران در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ماه جاری، برای مدتی طولانی پوشش زنده این مراسم به طور معناداری متوقف و سوژه داغ محافل شبکه‌های اجتماعی در ترکیه شد.
رییس فدراسیون فوتبال ایران در نشست خبری پس از مجمع هیئت فوتبال البرز تاکید کرد که عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارد.
فرودگاه های مهم آلمان از جمله فرودگاه مونیخ روز جمعه و در آستانه برگزاری نشست امنیتی مونیخ شاهد اعتصابات سراسری خواهند بود.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی از نشست امروز این فراکسیون با فرمانده نیروی انتظامی و بررسی چالش ها و مطالبات نیروی انتظامی در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۲ خبر داد.
در آستانه نشست اتحادیه اروپا و فشار اپوزیسیون و لابی‌های ضدایرانی برای قطع ارتباط ایران-اروپا و اصرار برای ورود سپاه پاسداران به فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا، اقداماتی همچون فحاشی روی دیوار سفارت بریتانیا و تهدید جانی اعضای تحریریه هتاک شارلی ابدو و .. مصداق فراهم‌سازی اسناد کافی برای پیش‌برد اهداف جریان‌های ضد ایرانی است. بریتانیا چندین بار از همین دیوار نوشته‌هایش بهترین بهره‌برداری را به نفع خود انجام داد. پس چرا این روند ادامه دارد؟ سوال مهمی است.
در آستانه دیدار هلند و آرژانتین در یک‌چهارم نهایی جام جهانی که فردا برگزار می‌شود نشست‌های امروز سرمربی‌های دو تیم جوی کاملا متفاوت داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال سنگال به دلیل بیماری در تمرینات و نشست خبری این تیم پیش از بازی با انگلیس غایب بود.
بایدن در بیانیه‌ای که در آستانه تشکیل نشست سیاسی شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو صادر شده است، مدعی شد: ما در کنار زنان ایران هستیم که برای مطالبه حقوق بشر و آزادی‌های اساسی خود با خشونت و ظلم روبرو هستند.
رئیس هیئت عراقی حاضر در نشست آستانه با گیر پدرسون، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه دیدار کرد.
رییس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در نشست خبری در آستانه شروع رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به طرح مواضع خود درباره مسائل مختلف مرتبط با این رقابت‌ها پرداخت.
قیمت نفت در آستانه نشست اوپک پلاس به ۹۱.۸۷ دلار در هر بشکه رسیده است.
منابع محلی امروز چهارشنبه از تشدید تدابیر امنیتی در پایتخت عراق در آستانه برگزاری نشست پارلمان این کشور خبر دادند.
تعلق و تعصب به خانواده فولاد اکسین استراتژی بهترشدن وضعیت شرکت است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ