برنابئوی جدید و مدرن، تحولی بزرگ در محله‌های اطرافش به وجود خواهد آورد و آنجا را به توریستی‌ترین منطقه مادرید تبدیل می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مار دو سر بسیار کمیاب در یک فروشگاه حیوانات خانگی در انگلیس از تخم بیرون آمد و خیلی زود به پدیده فضای مجازی بدل شد.
قرارداد الخاندرو بالده و لامین یامال در لالیگا ثبت شد و این دو در ادامه فصل مشکلی برای بازی نخواهند داشت.
دو باشگاه اتلتیکو مادرید و اتلتیکو سن لوئیس برای انتقال دائم خوان مانوئل سانابریا به توافق رسیدند.
ال‌نینو معمولاً هر دو تا هفت سال رخ می‌دهد؛ بااین‌حال، تناوب دقیق آن نامشخص و غیرقابل‌پیش‌بینی است. این پدیده می‌تواند تا چند ماه و در مواردی حتی تا یک یا دو سال ادامه پیدا کند. اختلاف‌نظر‌ها در مورد آثار تغییر اقلیم بر شدت وقایع ال‌نینو بسیار است و نمی‌توان حکمی قطعی دراین‌باره داد؛ هرچند به‌نظر می‌رسد که افزایش دمای جهانی می‌تواند باعث افزایش فرکانس رویداد‌های ال‌نینو و لانینا شود.
«دریای متقاطع» یک پدیده اقیانوسی است که زمانی اتفاق می‌افتد که دو سیستم موجی در زوایای عمود بر یکدیگر برخورد کرده و از یکدیگر عبور کنند. این منظره فوق العاده‌ای است، اما اگر در آب باشید فوق العاده خطرناک است.
دیدار کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی فوتبال، با ویکتور ومبانیاما، پدیده فرانسوی بسکتبال آمریکا، و اختلاف قد نزدیک به نیم متری بین این دو مورد توجه قرار گرفته است.
ایران با رو کردن دو پدیده سنگین وزن خود در وزنه‌برداری آسیا به خصوص یوسفی جوان، نشان داد که در تدارک معرفی جانشینان شایسته ای برای حسین رضازاده و بهداد سلیمی است. آنها با دو نقره خود تیم کشورمان را قهرمان تیمی آسیا کردند
ساموئل ایلینگ‌جونیور امروز اولین بازی فیکس خود با پیراهن یوونتوس را انجام داد و موفق شد در اولین بازی‌اش با پیراهن این تیم گلزنی کند.
کی‌روش به دنبال تغییر تابعیت دو ستاره فوتبال ایرانفدراسیون فوتبال قطر با ارائه پیشنهادات وسوسه انگیزی به دنبال تغییر تابعیت دو ستاره فوتبال ایران است.
سارا عرب‌زاده، ۲۱ ساله و جویای کار، ویدئویی ساخته که در ۴۸ ساعت دو میلیون بازدید خورده است!
جیانلوکا پرستیانی، پدیده جدید فوتبال آرژانتین است که دو باشگاه بزرگ اسپانیا به دنبال جذب او هستند.
هافبک 18 ساله لیورپول در دومین بازی خود در لیگ برتر موفق به گلزنی شد.
بنا به گزارش نهادهای آمریکایی، تعداد استعفای افسران پلیس آمریکا در سال ۲۰۲۱، ۴۳ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۹ بوده، در حالی که تعداد انتصابات جدید در این دو سال کاهش قابل توجهی داشته است.
تاکتیک کرواسی در دو دیدار قبلی مرحله حذفی مقابل آرژانتین جواب نداد تا این تیم از رسیدن به فینال ناکام بماند.
طبق ادعای مارکا، رئال برای رسیدن به توافق نهایی با اندریک، پدیده باشگاه پالمیراس برزیل، به او قول داده که دو سال بعد برای خرید ارلینگ هالند اقدام نخواهد کرد.
هری سوتار مدافع ۱۹۸ سانتی‌متری، پدیده استرالیا در جام جهانی ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.
محمد کدوس بازیکن جوان تیم ملی فوتبال غنا عمکرد خیره‌کننده‌ای در دو دیدار برابر پرتغال و کره‌جنوبی ارائه کرده است.
یوسفا موکوکو، پدیده جوان دورتموند، با دو گلی که در بازی این تیم مقابل بوخوم به ثمر رساند نشان داد که چرا از او به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین استعدادهای اروپا یاد می‌شود.
پدیده لیگ پانزدهم پرسپوليس اکنون بعد از هفت سال شرایط پرابهامی را تجربه می‌کند.
دو عامل مهم در پدیده کودک‌همسری موثر است و آن دو عامل فقر اقتصادی و فقر فرهنگی را شامل می‌شود. در گذشته خانواده‌ها معتقد بودند که دختر از یک سنی که می‌گذرد باید ازدواج کند، اما الان خانواده‌ها فرزندان کودک خود را به خانه بخت می‌فرستند تا مشکل اقتصادی‌شان کمتر شود. در واقع این خانواده‌ها که در نواحی خاصی از کشور زندگی می‌کنند یا فرهنگ‌شان ضعیف است یا به لحاظ مالی مشکلات زیادی دارند.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید برنامه بایرن مونیخ برای شکار یکی از پدیده‌های جوان لورکوزن یکی دیگر از حساسیت‌های دیدار امشب دو تیم در بوندس‌لیگا است.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید برنامه بایرن مونیخ برای شکار یکی از پدیده‌های جوان لورکوزن یکی دیگر از حساسیت‌های دیدار امشب دو تیم در بوندس‌لیگا است.
در وب‌سایت‌های حقوقی در تعریف طلاق صوری آمده است: «طلاق صوری به شرایطی گفته می‌شود که زن و شوهر به لحاظ قانونی تمامی مراحل طلاق را طی کرده‌اند و نام‌شان از شناسنامه یکدیگر هم برداشته شده است، اما صرفا در حد ظاهر‌سازی این اقدام را انجام داده‌اند و پشت تمامی اقدامات قانونی و کاغذ بازی‌هایی که وجود دارد، نیات دیگری وجود دارد. در واقع، این زنان و مردان برای اینکه از مزایایی برخوردار و مشمول امتیازاتی شوند، از یکدیگر طلاق می‌گیرند تا احکام افراد مجرد برای یکی از آن دو جاری شود.
باغملک- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به امدادرسانی به بیش از دو هزار و ۸۰۰ خوزستانی گفت: امدادرسانی‌های هوایی و زمینی در مناطق صعب‌العبور متأثر از فعالیت مانسون ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ