اغتشاشات چهارشنبه ایذه باعث افزایش هیجان فروش در بازار امروز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شیاطین سرخ در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس در خانه سفیدپوشان لندن تن به شکست دادند.
در اثر این مخاطره جوی در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و احتمال توفان گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر، تابلوهای تبلیغاتی، داربست‌ها، تیرهای برق و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهن‌سال پیش‌بینی می‌شود.
در معاملات روز سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۳۰ هزار و ۱۶۱ واحد نزول کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۳۷۳ واحد پایین آمد. ریزش ۳۰ هزار واحدی بزرگترین سقوط شاخص در یک ماه اخیر است. شاخص هم وزن نیز بزرگترین ریزش در یک ماه اخیر را ثبت کرد. سقوط بورس ادامه دارد؟
در معاملات روز سه‌شنبه شاخص بورس تهران ۸ هزار و ۵۸۱ واحد ریزش کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۸۲۷ واحد پایین آمد. این در حالیست که در نیمه اول معاملات شاخص به کانال ۲.۲ میلیونی سقوط کرده بود و تنها در دقایق پایانی توانست به محدوده ۲.۳ میلیونی برگردد. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بازار چگونه خواهد بود؟
رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی مجموعا ۲۰ جلسه دادگاه به طول انجامید که در آن در مجموع ۱۱۷ شاکی شکایت خود را ثبت کردند. ۵۵ نفر از شاکیان در جلسات دادگاه صحبت و قرائت لایحه داشتند و ۲۰ وکیل نیز به وکالت از شاکیان شکایت و ادله مربوطه را بیان کردند.
رای پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پس از حدود سه سال بررسی‌های همه‌جانبه و برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه، صادر شد.
رای پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پس از حدود ۳ سال بررسی‌های همه‌جانبه و برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه صادر شد.
رای پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پس از حدود سه سال بررسی‌های همه‌جانبه و برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه، صادر شد.
رأی پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پس از حدود سه سال بررسی‌های همه‌جانبه و برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه صادر شد.
رأی پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پس از حدود سه سال بررسی‌های همه‌جانبه و برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه صادر شد.
شادی کنیم یا نه؟!؛ با سقوط صدام احساس دو گانه‌ای ایجاد شد. چون دشمن ایران ساقط شده بود طبعا جای شادی داشت، اما این اتفاق در پی لشکرکشی آمریکا به منطقه و نه در پایان جنگ ما با آنان رخ داده بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه حکم نهایی پرونده هواپیمایی اوکراینی به زودی صادر خواهد شد، گفت: سقوط هواپیمای اوکراینی دل همه را به درد آورد
پیش از این تیم ملی ایران در رده ۲۰ جهان بود که به دلیل دو شکست خود مقابل ژاپن و چین در پنجره ششم (پایانی) انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، جایگاه خود را از دست داد و به دو رده پایین‌تر سقوط کرد.
در دوره محمود احمدی نژاد، بیش از ۲۰ فروند از این هلی کوپتر‌ها برای ایران خریداری شد که تعدادی در اختیار نیرو‌های نظامی و تعدادی هم برای تبدیل به هلی کوپتر امداد در اختیار هلال احمر و احتمالا اورژانس تهران قرار گرفت.
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و ۱۷ همراهش امروز در استان کرمان سقوط کرد و تا ساعت ۲۰ امشب یک کشته داشته است. حال حمید سجادی وزیر ورزش مساعد نیست و او دچار خونریزی مغزی و راهی اتاق عمل جراحی شده است
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و ۱۷ همراهش امروز در استان کرمان سقوط کرد و تا ساعت ۲۰ امشب یک کشته داشته است. حال حمید سجادی وزیر ورزش مساعد نیست و او دچار خونریزی مغزی شده
در مسابقات آسیایی ازبکستان، کاروان کاراته ایران در تمامی رده های سنی موفق به کسب ۷ مدال طلا، ۷ نقره، ۲۰ برنز و مجموع ۳۴ مدال شد.
بایدن که برای شرکت در اجلاس گروه ۲۰ در «بالی» حضور دارد، با کمک فوری «جوکو ویدودو» همتای اندونزیایی خود، از سقوط روی چند پله نجات پیدا کرد.
کانال آب عباس آباد واقع در منطقه ۲۰، در سه سال گذشته به قتلگاه کودکان تبدیل شده است. طی این مدت چهار کودک در کانال سقوط کرده و جان باختند. آخرین حادثه ۶ اسفند ۱۴۰۰ رخ داد که در آن کودک ۶ ساله بعد از سقوط در کانال، جان باخت.
رسانه های فارسی زبان به گونه ای اخبار را منتشر می کنند که گویی نظام سقوط کرده است. کشوری که رسانه ایران اینترنشنال را اداره می‌کند، بداند اقدام خصمانه علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهد و ما از این اقدام آنها چشم پوشی نمی کنیم.
رسانه های فارسی زبان به گونه ای اخبار را منتشر می کنند که گویی نظام سقوط کرده است. کشوری که رسانه ایران اینترنشنال را اداره می‌کند، بداند اقدام خصمانه علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهد، و ما از این اقدام آنها چشم پوشی نمی کنیم
علیرغم افزایش ۲۰ دلاری طلا پس از گزارش مشاغل ایالات‌متحده، تحلیلگران محتاط هستند و به عوامل منفی کلان و سطوح فنی خطرناک اشاره می‌کنند که می‌تواند فلز گرانبها را در هفته آینده پایین بیاورد. افزایش ارزش دلار آمریکا و افزایش بازدهی، طلا را در اوایل این هفته به زیر ۱۷۰۰ دلار در هر اونس رساند.
سخنگوی اتاق اصناف با بیان اینکه باید کمک کنیم مجوز آموزش به اتحادیه‌های صنفی داده شود، گفت: حمایت‌های جانبی از حوزه کارآفرینی باید صورت بگیرد و ارائه تسهیلات با بهره کم نیز در اولویت باشد.
وزیر امور خارجه آلمان مدعی شد: ایران هیچ توجیهی برای بسیاری از فعالیت‌های هسته‌ای‌اش ندارد. به طور مثال، هیچ کشور غیرهسته‌ای نیازی ندارد که تا سطح ۶۰ درصد غنی‌سازی اورانیوم انجام دهد. اظهارات اخیر تهران عمیقا نگران‌کننده هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ