دولت برلین دریافت درخواست رسمی از سوی آمریکا و اروپا برای ارسال سلاح به اوکراین را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه آمریکایی از مخالفت مقامات مصری با درخواست واشنگتن مبنی بر ارسال تسلیحات به اوکراین برای پر کردن انبارهای خالی از سلاح این کشور مقابل روسیه خبر داد.
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواست که با مداخله خود از اجرای طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو جلوگیری کند.
فدراسیون ایران به این سؤال پاسخ دهد که به جز حدود ٣٠ بازیکن لانگ لیست (لیست بلند بازیکنان درخواستی ایران برای لیگ ملت‌ها) چرا برای حداقل ۳۰ مدیر و همراه تیم از جمله مدیر روابط‌عمومی فدراسیون، نایب‌رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون و ده‌ها نفر دیگر به‌عنوان همراه، درخواست ویزا و سفر غیرضروری به آمریکا داده است؟
پیتس در جریان جلسات دادگاه ادعا کرد که پرکینز به دستور مدیران آلاباما پاور دستور نظارت بر مدیران ساترن را به منظور کسب اطلاعات برای تاثیرگذاری بر تصمیم گیری شرکت صادر کرده است. ظرف مدت چند روز وکلای شرکت‌های ساترن و آلاباما پاور با ارسال نامه‌ای به پیتس از وی خواستند از طرح هرگونه درخواست یا افشاگری که آن شرکت‌ها را در این پرونده دخیل خواهد کرد خودداری نماید. در نهایت، پیتس و پرکینز خیلی زود اختلافات شان را حل کردند.
به تازگی ایمیل‌هایی از سوی آمریکایی‌ها برای یکی دو بازیکن تیم ملی والیبال ایران مبنی بر ریجکت شدن درخواست ویزای آنها ارسال شده که وضعیت روحی روانی تیم ملی را در شب مسابقه آمریکا به‌هم ریخته است.
درخواست تایوان از آمریکا برای استقرار سریع سامانه‌های پاتریوت
وزارت امور خارجه چین ضمن ابراز امیدواری برای اقدام آمریکا به منظور کاهش حجم زرادخانه هسته ای این کشور، اعلام کرد که پکن هرگز آغازگر استفاده از تسلیحات هسته ای نخواهد بود.
وزارت امور خارجه چین ضمن تأکید بر تلاش برای دستیابی به راه حل سیاسی بحران در شبه جزیره کره، از آمریکا خواست به سوء استفاده از مفهوم امنیت ملی پایان دهد.
سناتورهای آمریکایی از هر دو حزب، وزیر دفاع این کشور را برای ارسال اف-۱۶ به اوکراین تحت فشار قرار داده اند.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در ادعایی مداخله جویانه برخی درخواست های خصمانه علیه ایران را مطرح کرده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که درخواستی رسمی از سوی آمریکا برای گفتگوی وزرای خارجه دو کشور در حاشیه نشست گروه 20 ارائه شد.
نماینده دائم چین در سازمان ملل ضمن درخواست آتش بس در جنگ اوکراین خواستار شروع مذاکرات صلح در اسرع وقت شد.
نشریه پولیتیکو اعلام کرد که دولت جو بایدن قصد دارد به دلیل کمبود تسلیحات در پی ارسال سلاح به اوکراین، بیشترین بودجه نظامی تاریخ آمریکا را از کنگره درخواست نماید.
فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد که منتظر اعلام الزامات فیفا برای میزبانی جام جهانی 2030 است تا درخواست خود را در این خصوص ارسال کند.
هواداران تیم ملی آمریکا از پایان مهلت قرارداد گرگ برهالتر، سرمربی این تیم، با فدراسیون فوتبال این کشور خوشحال هستند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در همین مذاکرات اخیر وین، یکی از موضوعاتی که آمریکایی‌ها از ما خواستند، این بود که مقامات سابق آن‌ها از بلک لیست خارج شوند.
داور باتجربه اسپانیایی در نیمه اول مسابقه ایران و آمریکا درخواست جالبی از سعید عزت اللهی داشت.
ماسک در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای گفت: «تقسیم قدرت بدترین تخلفات و نقض‌هایی را که می‌تواند از طرف هر دو حزب صورت بگیرد، مهار می‌کند، بنابراین با توجه به اینکه رئیس‌جمهور دموکرات است، توصیه می‌کنم به جمهوری‌خواهان رأی دهید.»
در پی تشدید تنش ها در روابط میان ریاض- واشنگتن، سناتور کریس مورفی درخواست کرد: سامانه‌های پدافند هوایی آمریکا به جای عربستان به اوکراین ارسال شوند.
آمریکا برای برگزاری نشست شورای امنیت درباره آزمایش موشکی اخیر کره‌ شمالی درخواست کرد.
سفارت آمریکا در روسیه ضمن درخواست از اتباع این کشور برای ترک فوری روسیه، از بازداشت دو شهروند آمریکایی در اعتراضات مسکو خبر داد.
واشنگتن مدعی است، این ایران بوده که در وهله اول با حمایت از تروریسم بین‌المللی، از پیمان مودت میان دو کشور تخطی کرده است.
بروس راینهارت قاضی آمریکا گفت: به رغم مخالفت وزارت دادگستری، به نظر او بخش‌هایی از این اسناد و مدارک قابلیت انتشار دارند و به وزارت دادگستری دستور داد بخشی ویرایش شده از آن‌ها را تا پنجشنبه آینده منتشر کند، هر چند به دادستان‌ها در صورت مخالفت با پیشنهاد او، فرصت تجدیدنظرخواهی داده خواهد شد.
جروم مایکل سگال، کارشناس امور خاورمیانه و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: بایدن اولین رئیس جمهور آمریکایی از حدود نیم قرن پیش است که برای صلح میان اسرائیل و فلسطین تلاش نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ