سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پاکسازی محلات از معتادان در دست اقدام است، گفت: در این راستا حدود شش کیلو تریاک کشف و سه توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
القاصی مهر در تشریح جزئیات کشف این محموله اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر زیادی مواد افیونی از استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور به سمت استان تهران را با استفاده از شگرد جاساز مواد مخدر در بین بار تجاری توسط یک دستگاه خودرو کامیونت را داشت با خبر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از ۵۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان و کرمان خبر داد .
با تلاش کارکنان گمرک امانات پستی اردبیل در حین ارزیابی کالای صادراتی به مقصد استرالیا مقدار نیم کیلو شیره تریاک از داخل کفش کتانی کشف و ضبط شد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۳۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: در این رابطه سه نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
قروه- فرمانده انتظامی قروه از کشف ۱۳ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک از ۲ دستگاه خودروی سمند در محور همدان-قروه خبرداد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ۱۸۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون بار گندم کشف کردند.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام پنج باند مواد مخدر در غرب این استان خبر داد و گفت: از این باندها یک تُن و ۲۴۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.
شهریار- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران از شناسایی دو شبکه قاچاق موادمخدر در غرب این استان خبر داد و گفت: ۹۰۸ کیلوگرم تریاک از این دو شبکه کشف شد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۸۱ کیلو تریاک از یک دستگاه خودروی مزدا در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در این عملیات، یک قاچاقچی سابقه دار دستگیر شد.
اصفهان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۰۱ کیلو تریاک در محور قم_تهران، خبرداد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۵۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان "کرمان" خبر داد و افزود: در این عملیات پیچیده پلیسی اعضای یک خانواده دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۵۰۷ کیلو تریاک طی درگیری مسلحانه تکاوران انتظامی با قاچاقچیان، دراستان خبر داد.
سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۳۲۹ کیلو تریاک در عملیات مشترک ماموران مبارزه با مواد مخدر سمنان با پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.
نیشابور- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: ۱۲۳ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در شهرستان نیشابور کشف شد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بهبهان خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در جاده‌های تهران و در خودروها خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف کشور حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام عملیات مشترک با پلیس سیستان بلوچستان خبر داد و گفت: طی این عملیات ۴۹ کیلو تریاک کشف شد.
تربت حیدریه ـ فرمانده انتظامی شهرستان مه‌ولات گفت: ۱۹۵ کیلو و ۵۳۵ گرم تریاک توسط پلیس مبارزه با ماده مخدر از نوع تریاک این شهرستان کشف و ضبط شد.
شیراز _ فرمانده انتظامی فارس از دستگیری ۳ قاچاقچی و کشف یک هزار و ۵۲۷ کیلو و ۷۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.
نیشابور ـ فرمانده انتظامی نیشابور از کشف ۸۸ کیلو و ۷۸۰ گرم تریاک در شهرستان نیشابور خبر داد.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲۵ کیلوگرم تریاک و ۱۱ کیلوگرم حشیش از آنان کشف و ضبط شد. برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و برای رسیدگی به دادسرا ارجاع شد و همزمان تلاش برای شناسایی و دستگیری سرباند آنان نیز در دستور کار قرار گرفت.
شیراز - فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۱۲ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک سواری پژو در شهرستان داراب خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ