با وجود اینکه شیچنگ زیر آب است، به خوبی حفظ شده است. آب در واقع آن را از باد، باران و فرسایش خورشید محافظت می‌کند. امروزه، غواصان حرفه‌ای می‌توانند با کمک اپراتور‌های غواصی مانند «Big Blue» و «Zi Ao Diving Club» که بین آوریل و نوامبر غواصی‌های منظم انجام می‌دهند، به تماشای این شهر زیر آب بروند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«آئلوس»(Aelus) یک ماهواره نظارت بر آب و هوا در اقیانوس آتلانتیک سقوط کرد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) می‌گوید که این ائتلاف نظامی در اجلاس پیش رو در لیتوانی، درباره طرح سه‌مرحله‌ای الحاق اوکراین به ناتو مذاکره خواهد کرد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی اعلام کرد: میان ترکیه و سوئد برای پیوستن استکهلم به ناتو اختلافاتی وجود دارد؛ در نشست «ویلنیوس» بسته حمایتی چندساله ناتو از کی‌یف تصویب خواهد شد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز اعلام کرد: مادامی‌که اوکراین پیروز نشود، عضویتش در ناتو غیرممکن است.
سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در بیانیه‌ای از سفر دبیرکل این سازمان نظامی به آمریکا و دیدار با «جو بایدن» رئیس‌جمهور و «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه این کشور خبر داد.
سازمان پیمان آتلانتیک شمالی از برگزاری بزرگ‌ترین رزمایش هوایی خود به‌میزبانی آلمان در هفته آینده خبر داد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز تصریح کرد: عضویت اوکراین در ناتو فعلا در دستور کار نیست.
سازمان پیمان آتلانتیک شمالی «ناتو» سطح آمادگی گشت هوایی خود را از بیم تقابل با روسیه افزایش داد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) می‌گوید که چین احتمالا تا سال ۲۰۳۵ حدود یک هزار و ۵۰۰ کلاهک هسته‌ای خواهد داشت.
برخی تحلیلگران، شیوه میزبانی چین از مکرون و همچنین پیامی را که شی جین‌پینگ سعی در انتقال آن داشت، نوعی «ضدحمله» می‌دانند. استوارت لایو می‌نویسد: «چین سرعت و شدت ضدحمله‌های خود را برای مقابله با سیاست‌های امریکا افزایش داده است. آن‌ها استقبالی با شکوه از امانوئل مکرون و اورسولا ون در لاین برگزار کردند که تفاوتی محسوس با شیوه برخورد آن‌ها با مقام‌های امریکایی داشت.»
در این گزارش عکس های منتخب هفته سایت آتلانتیک را می بینید.
در این گزارش عکس های منتخب حیات وحش سایت آتلانتیک را می بینید.
در این گزارش عکس های منتخب هفته سایت آتلانتیک را می بینید.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) از شرط اصلی پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی پرده برداشت.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی «ناتو» اعلام کرد که فردا به ترکیه سفر خواهد کرد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز پس از نشست وزرای دفاع ناتو در نشستی مطبوعاتی با تکرار مواضع خصمانه ضدچینی این سازمان نظامی اعلام کرد: فنلاند و سوئد باید تا پاییز به ناتو بپیوندند.
در این گزارش عکس های منتخب هفته سایت آتلانتیک را می بینید.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) مدعی است که این ائتلاف نظامی نه یک طرف جنگ اوکراین بوده و نه به‌دنبال چنین چیزی است!
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز در سخنانی ادعا کرد: پوتین هیچ نشانه ای از آمادگی برای صلح در اوکراین نشان نمی دهد!
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز در سخنانی اعلام کرد: به زودی تسلیحات سنگین بیشتری برای اوکراین می‌فرستیم.
جو بایدن و امانوئل مکرون روز پنج‌شنبه ۱۰ آذر-۱ دسامبر در ضیافت شام کاخ سفید برای ساکن الیزه تاکید کردند که مصمم به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای هستند. در بیانیه منتشره از سوی دو رئیس‌جمهور ادعا شده است: «فرانسه و ایالات متحده به همکاری با سایر شرکای بین‌المللی برای مقابله با تنش آفرینی برنامه هسته‌ای ایران، همکاری ناکافی اش با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، فعالیت‌های بی ثبات کننده اش در خاورمیانه و مهم‌تر از همه انتقال موشک و پهپاد به طرف‌های مختلف از جمله بازیگران غیردولتی ادامه می‌دهند.»
کشورهای عضو ناتو در منطقه آتلانتیک و مدیترانه رزمایش برگزار می‌کنند.
سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به اتفاق یکدیگر در کنار آلبانی در پی حمله به زیرساخت‌های اطلاعاتی این کشور ایستاده‌ایم. آلبانی و دیگر متحدان، دولت ایران را مسئول این حمله سایبری می‌دانند.
تختی با ورزش و کشتی در باشگاه پولاد آشنا شد. وی که پیش از این گود‌ها و زورخانه‌های فراوانی دیده بود و شیفته تواضع و افتادگی پهلوانانی کشتی و ورزش باستانی شده بود، برای نخستین‌بار در سال ۱۳۲۹ به باشگاه پولاد (واقع در خیابان شاپور سابق) رفت و به دلیل علاقه و استعداد وافری که به کشتی نشان داد مورد توجه مرحوم حسین رضی‌زاده مدیر آن باشگاه قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ