مرکز مدیریت راه‌های مازندران، از یک طرفه شدن کندوان و آزادراه تهران - شمال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران از با اعلام اینکه ترافیک در محور‌های شمال سنگین است، گفت: کندوان و آزادراه تهران ـ شمال یک‌طرفه شد.
محور‌های کندوان و هراز امروز در صورت ترافیک سنگین یکطرفه می‌شوند.
جاده هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب بصورت مقطعی یکطرفه خواهد شد.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه منطقه یک آزادراه تهران-شمال و مسیر شهرستانک تا چالوس در محور کندوان، تا پایان وقت امروز باز می‌شود، گفت: سیلاب اخیر بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به محور کندوان آسیب زد.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۲ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یکطرفه خواهد بود.
در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز ۲۳ فروردین از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
رئیس پلیس راه استان مازندران از اجرای طرح نوروزی که از ۱۰ روز گذشته آغاز شده بود خبر داد و گفت: ترافیک در راه‌های مواصلاتی، با توجه به افزایش ۱۰ درصدی تردد نسبت به سال گذشته پرحجم و سنگین است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: جاده کندوان و آزادراه تهران شمال که به دلیل بارش سنگین برف و نداشتن ایمنی کافی بسته شده بودند، امروز چهارشنبه ۲ فروردین بازگشایی شدند.
احمدی اظهار کرد: در زمان حاضر در نقاطی از این مسیر ارتباطی از جمله خروجی تونل کندوان، خروجی قطعه ۲ آزاد راه محدوده پل زنگوله، سیاه بیشه، کف هزار چم و مرزن آباد ترافیک زنجیره‌ای پرحجم گزارش شده است.
سرهنگ کرمی: در جاده کرج - چالوس اکنون شاهد بار سنگین ترافیک از محدوده آزادراه تهران - شمال تا کندوان هستیم و رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.
کرمی گفت: در جاده کرج - چالوس اکنون شاهد بار سنگین ترافیک از محدوده شهرستانک تا کندوان هستیم و رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.
در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران نیز به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محور کندوان از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد و در محور هراز، از رودهن به سمت آمل تردد انواع وسایل نقلیه تا پایان روز شنبه ۲۹ بهمن ماه ممنوع است.
مدیر جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: امدادرسانی به ۱۲ مصدوم این حادثه انجام گرفت.
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های مازندران، محورهای کندوان و آزادراه تهران - شمال یکطرفه شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: بنا بر این انجام عملیات لق‌گیری سنگ‌های حاشیه جاده و تعمیر سیستم روشنایی در تونل کندوان در دستورکار قرار گرفته است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان بین ساعات ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲۳ و ۲۴ شهریور) از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع خواهد بود و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از کرج، میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یکطرفه انجام خواهد شد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا امروز شنبه ۱۲ شهریور ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: ممنوعیت تردد از محدوده شهرستانک کرج تا دهانه جنوبی تونل کندوان است.
رئیس اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای چالوس و کلاردشت گفت: سه اکیپ مجهز در این بازه زمانی مشغول اجرای عملیات در مسیر ۲۰ کیلومتری کف هزارچم تا ولی آباد خواهند بود.
رییس پلیس راه البرز بیان کرد: ترافیک در خط شمالی جاده کرج - چالوس از محدوده تونل کندوان تا ازادراه تهران - شمال نیمه سنگین گزارش شده است.
این مسیر برای تعمیرات تونل کندوان البرز در ۴۸ ساعت به طور کامل به روی وسایل نقلیه موتوری بسته می‌شود و مسافران و مردم بومی می‌توانند برای سفر به خارج از مازندران از مسیر‌های جایگزین فیروزکوه، هراز و رشت استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ