البرز - اگرچه سفر نصف روزه رئیس جمهور مصوبات خوبی برای البرزی ها را دربرداشت اما مردم استان چشم‌انتظار تحقق این وعده‌ها هستند زیرا بررسی ها نشان دهنده بوده که اقدامات محسوسی انجام نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای گروه تروریستی داعش، ۴ شهروند عراقی ساکن منطقه «ابوالجیر» واقع در غرب استان الانبار را ربودند.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای ۸ استان از جمله تهران از احتمال طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، برخورد صاعقه و سقوط سنگ در ارتفاعات خبر داد.
ساکنان مناطق مختلف نوار غزه به دعوت گردان جنین در محکومیت بازداشت‌های سیاسی در کرانه باختری دست به تظاهرات زدند.
اهالی اردوگاه جنین با ذکر مشاهدات عینی خود، هجوم بامداد دوشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به جنین را با حمله سال ۲۰۰۲ این رژیم به جنین مقایسه کردند.
مصطفایی از ساکنان سابق اشرف گفت: کار ما در کمپ فعالیت اینترنتی با اکانت های فیک برای تحریک کردن جوانان ایران بر علیه جمهوری اسلامی و تحریک برای آتش زدن بانک ها و مراکز دولتی بود.
ساکنان جولان اشغالی امروز به مقابله با نظامیان صهیونیست پرداختند و صهیونیست‌ها هم به سمت آنها حمله ور شدند.
پژوهشگران در آزمایشات خود از ترکیب نشاسته معمولی با مقداری نمک (که می‌تواند از اشک فضانوردان به دست آید) برای چسباندن خاک مریخ و تولید «ماده بیوکامپوزیت با استحکام بالا» استفاده کردند. آنان نام این ماده را «استارکریت» (StarCrete) گذاشته‌اند.
نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: بنا به فرموده قرآن کریم بیشتر کسانی که در کره مریخ هستند، مشرک هستند. برخی با زبان می‌گویند لااله‌الاالله، اما در دل می‌گویند لااله‌الاانا.
ساکنان جولان اشغالی با زلزله زدگان سوری ابراز همدردی کردند.
ساکنان کدام کلانشهر آلوده‌ترین هوا را تنفس کرده‌اند؟
بعد از ۶۵ روز زندگی بدون آفتاب، شهر یوتکیاجویک در منطقه آلاسکا بالاخره روز دوشنبه خورشید را دید.
کارشناسان درمورداجرای پروژه به اصطلاح احیای گوزن زرد درلرستان هشدار داده‌انداما محیط‌زیست به کارخود برای انتقال این گونه ازدشت ناز ادامه می‌دهد؛مسئولان می‌گویند حاضرندبا مخالفان مناظره کنند!
اکثر ساکنان شهرک ابوراسین در حومه شمالی حسکه به دلیل حملات مداوم اشغالگران ترکیه و گلوله باران این شهرک که ویرانی های زیادی را به همراه داشته است، آواره شده اند.
بنا به اعلام مقامات پایتخت اوکراین، بیش از نیمی از ساکنان این شهر از دسترسی به برق محروم هستند.
ساکنان شهر کی یف احتمالا مجبور به ترک این شهر در فصل زمستان خواهند شد.
در پی وقوع درگیری میان گروه‌های قومی در ایالت‌ های بنوئه و ابونیی در نیجریه ۲۸ نفر جان باخته و ده ها تَن هم زخمی شدند.
صهیونیست ها برای پنجمین بار ۴ سال گذشته پای صندوق های رای رفته اند تا شاید بتوانند به بی ثباتی سیاسی و انحلال پیاپی کابینه ها پایان دهند.
دانشجو‌ها و دانش‌آموزان نوروزآبادی، گروهی پرجمعیت هستند که پشت‌بام را خلوت‌ترین مکان برای مرور درس‌هایشان می‌دانند و ساعاتی از روز‌ها یا شب‌هایشان را روی سقف اتاق‌ها به درس خواندن و مطالعه می‌گذرانند؛ منتهی نه به این سادگی و بی‌دردسری که ما نوشته‌ایم؛ چند مشکل سد راه درس خواندن این عده روی پشت‌بام می‌شود.
عباس عبدی نوشت: یکی می‌گوید ۹۰ درصد فضای مجازی دست دشمن است، خب دوستان خود را هم ساکن کنید. پاسپورت و ویزا که نمی‌خواهد. مگر کسی مانع است؟ به علاوه آیا ۹۰ درصد این ساکنان دشمن هستند؟ پس دیگر برای کی و به کی حکومت می‌کنید؟
مسئول روابط ایران و اقلیم در وزارت امور خارجه دولت محلی اقلیم کردستان عراق امروز شنبه اعلام کرد: ساکنان اقلیم می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند.
مسئول روابط ایران و اقلیم در وزارت امور خارجه دولت محلی اقلیم کردستان عراق امروز شنبه اعلام کرد: ساکنان اقلیم می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند.
مسئول روابط ایران و اقلیم کردستان در وزارت امور خارجه دولت محلی اقلیم کردستان عراق امروز شنبه اعلام کرد: ساکنان اقلیم می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند.
سید حسن نصرالله در سخنانی در مراسم کلنگ‌زنی مرکز گردشگری و جهادی «جنتا» به تشریح مجاهدتهای رزمندگان مقاومت پرداخت.
پس از حملات اخیر ترکیه به شمال عراق، مهاجرت دسته جمعی در بیش از ۳۵ روستای مرزی استان دهوک ، گزارش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ