سید جلال حسینی می‌گوید پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر، حالا تنها به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی فکر می‌‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساکت الهامی خاص‌ترین روزهای مربیگری خود را سپری می‌کند؛ او در بازی گذشته تیمش مقابل هوادار هم بسیار آرام بود.
پاتریس اورا توضیح می‌دهد که چرا زیدان به عنوان یک مربی هم در فوتبال هم موفق است.
احسان حدادی رکورددار پرتاب دیسک آسیا با انتقاد از وضعیت فعلی دوومیدانی در کشور گفت: این روزها بدون مربی تمرین می کنم؛ آیا ورزشکار دیگر المپیکی هم هست که این طور باشد؟
یحیی توره به دنبال مربیگری در لیگ برتر انگلیس است و معتقد است کاری که تازه به عنوان کمک مربی در استاندارد لیژ شروع کرده، در این مسیر به او کمک خواهد کرد.
کلودیو رانیری که توانست تیم کالیاری را به سری A برگرداند، از عشقش به این تیم سخن گفت، جایی که برای اولین بار مربیگری را تجربه کرده است.
دراگان اسکوچیچ و بوریس پوچیچ با گذراندن یک دوره تخصصی در آموزش مربیگری در دانشکده حرکت‌شناسی زاگرب، مدرک استادی مربیگری فوتبال را کسب کردند.
سرمربی نفت مسجد سلیمان از بسیج شدن همه اعضای این شهر برای بقای این تیم می گوید.
کارشناس هندبال می‌گوید همانطور که تیم ملی با ثامن‌الحجج در سالهای قبل نتایج خوبی گرفت اکنون هم با حضور همزمان وسلین در تیم ملی و سپاهان نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.
تیم فوتبال مس رفسنجان در 5 هفته باقی مانده علاوه بر سپاهان و استقلال، باید به مصاف مس کرمان، ملوان و پیکان هم برود.
دو سرمربی مطرح لیگ برتر ایران در یک مسابقه بی‌نهایت حساس برابر هم قرار خواهند گرفت.
ژوزه مورینیو با وجود اینکه هنوز یک سال دیگر با آاس رم قرارداد دارد، مطمئن نیست فصل بعد نیز در این باشگاه به مربیگری ادامه دهد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری پیش از بازی با ویارئال در مورد پیشنهاد مربیگری برزیل هم صحبت کرد.
ستاره سالهای دور استقلال ومربی این روزهای فولاد یکی از گزینه های همیشگی مطبوعات برای جذب مخاطب با تیترهای جنجالی بود، اتفاقی که در دوران مربیگری او هم به دفعات دیده شده است.
یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی اعلام کرد که برنامه‌های خود را تا ۲ روز آینده به فدراسیون ارائه می‌دهد.
یک نفر چون جوان است و می‌تواند ارتباط برقرار کند مربیگری تیم ملی را بر عهده بگیرد؟ مگر می‌خواهند به میهمانی بروند؟ تیم ملی، جایگاهی برای خودش دارد و هر چقدر هم دانش و تجربه داشته باشی کم است.
علی دایی یه غیر از اینکه یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و آسیا بود، در عرصه مربیگری و استعدادیابی هم توانایی بالایی داشت.
مس رفسنجان با مربیگری محمد محمد کاظم نیز نتوانست طعم برد را بچشد.
فرشاد احمدزاده با ارسال چهار پاس گل نقش پررنگی در سپاهان تحت مربیگری مورایس داشته است.
یکی از بازیکنانی که یک درصد هم فکر نمی کرد، شانس حضور در جام جهانی را از دست دهد، امید نورافکن بود.
. می‌شود با توجه به تفکرات مربیگری که کی‌روش دارد حدس زد که شانس بازیکنان جنگنده و برتری‌جو از بقیه بازیکنان، خاصه تکنیکی‌ها، بیشتر است؛ ولی باز هم نمی‌توان به قطعیت رسید. این ناتوانی یک دلیل مشخص دارد و آن هم این است که دست کارلوس کی‌روش برای استفاده از بازیکن در پست‌های مختلف باز است.
درست در روز‌هایی که رسانه‌های اماراتی از سبک و سیاق مربیگری فرهاد در امارات تعریف و تمجید می‌کنند، تیم او یعنی اتحاد کلبا توانسته بهترین شروع تاریخ در لیگ امارات را هم داشته باشد.
فرهاد خیلی راحت از استقلال گذشت تا هم آرامش داشته باشد و هم درآمدی چند برابری. او این روز‌ها در امارات با تیمش خوب نتیجه می‌گیرد و آنطور که مشخص است قصد ندارد حرفه مربیگری خود را فعلا در جایی غیر از امارات ادامه بدهد.
پس از شکست مذاکرات نیس و لوسین فاوره برای فسخ قرارداد، حضور مائوریسیو پوچتینو در این باشگاه هم منتفی شد.
مرحله اول از دومین دوره کلاس مربیگری فوتبال A ویژه بازیکنان تیم ملی و هم چنین مربیان نخبه از امروز در کمپ تیم های ملی آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ