شاگردان علیرضا منصوریان نخستین جلسه تمرینی پیش‌فصل را پشت سر گذاشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دربی رفت اصفهانی‌ها در لیگ بیست و سوم با درخشش غیرمنتظره یک بازیکن 19 ساله به پایان رسید.
تیم تازه وارد به لیگ برتر والیبال کار خود را با قدرت آغاز کرده است.
یک رسانه ایتالیایی اعلام کرد پس از رد اولین پیشنهاد باشگاه میلان به پورتو برای جذب طارمی، مذاکرات دو باشگاه تازه در آغاز راه قرار دارد.
با استوری در تلگرام، کاربران می‌توانند تصمیم بگیرند که چه کسی می‌تواند هر یک از استوری‌های آن‌ها را ببیند.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین اقدامات تحریک‌آمیز فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو را «عملیات ضد تروریستی» توصیف کرد.
رضا عنایتی در حالی کار خود را به عنوان سرمربی تیم امید آغاز کرد که در اولین گام موفق شد شاگردانش را در مسیر بسته نگه داشتن دروازه هدایت کند.
موقعی که استقلال بودم خیلی اذیت شدم. آقای شفر من را در تمرینات دفاع می‌گذاشت. برای خودم هدف‌هایی دارم و دوست دارم به آنها برسم.
شکست برابر منچسترسیتی باعث شد که مدیران رئال به فکر ایجاد تغییرات اساسی و آغاز دوران گذار در این تیم باشند.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس فتای پایتخت اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام را آغاز کردند، گفت: ماموران پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده با بهره گیری از روش‌های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در کمتر از ۲۴ ساعت در فضای مجازی شناسایی کنند.
مهدی عبدی که در اولین لمس توپ خود مقابل نفت مسجد سلیمان گل زد حالا روحیه بالایی برای ادامه راه پیدا کرده است.
دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال در حالی از امروز به صورت رسمی آغاز می‌شود که آرن داودی بازیکن تازه بازگشته به اردو، بازوبند کاپیتانی را در اختیار خواهد داشت.
رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس قصد دارند بار دیگر پروژه سوپرلیگ را از سر بگیرند.
با حضور گرت بیل در رقابت‌های گلف PGA این رقابت از دیروز آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.
با حضور گرت بیل در رقابت های گلف PGA این رقابت از دیروز آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.
فوتبال با همه اتفاقات جذاب و شیرینش لحظه هایی در خود دارد که اشک ها را سرازیر می کند که یکی از این لحظه ها خداحافظی با توپ گرد است، یا همان آویزان کردن کفش ها.
هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، نگرانی ناکامی در گلزنی در این جام جهانی نیست.
فکر کنید قبل از بازی است که دارم می‌پرسم: «اگر ایران ببازد چه کار می‌کنید؟». من؟ من اگر ایران ببازد، پاچه‌ها را ور می‌کشم، آستین‌ها را بالا می‌زنم و برای این سه‌رنگ اساطیری بیشتر می‌جنگم.
عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان پس از کسب سهمیه المپیک گفت: راه من تازه آغاز شده و امیدوارم بتوانم به خوبی تمرین کنم و رکورد خود را تا المپیک پاریس ارتقا دهم.
ناوگان اتوبوسرانی طی سال‌های اخیر فرارو نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است و دچار فرسودگی بوده اما در بستر اقدامات جدید توسط وزارت کشور و شهرداری‌ها قرار است این ناوگان نوسازی شود.
آژانس بین المللی انرژی اتمی در تازه ترین گزارش خود از آغاز غنی سازی اورانیوم در یکی از سه آبشار سانتریفیوژهای پیشرفته IR-۶ که اخیرا در نطنز نصب شده بود، خبر داد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 2-1 مقابل فولام از شاگردانش تمجید کرد و گفت فصل تازه آغاز شده و صحبت از مدعی قهرمانی بودن تیمش ادعایی زودهنگام است.
این مطلب، گزارشی است از آنچه شاهد آن بودم، جایی‌که سرت را به‌جای دوربین تلویزیون به هر سوي كه مي‌خواهي مي چرخاني و با چشمانت آنچه را كه مايلي مي‌بيني! و آنچه را كه بايد مي شنوي!
یازده دقیقه بازی برای علی علیپور کافی بود تا گل سه امتیازی تیم تازه اش را در دیدار مقابل پاکوش دفریرا به ثمر برساند.
به تازگی سازمان سینمایی اعلام کرده خود از طریق مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی قصد اجرای این امور را دارد و به همین دلیل هنر و تجربه عملاً از چرخه کنار گذاشته شده و اکنون آخرین روزهای فعالیت‌های اداری این گروه در جریان است. پس از این تصمیم سازمان سینمایی که قاعدتاً با قطع کمک سازمان سینمایی به این گروه همراه خواهد بود، جعفر صانعی مقدم مدیرعامل این موسسه استعفاء داد و اکنون هیات مدیره می‌بایست در پی مدیرعامل تازه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ