پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اعلام کرد بیش از ۲۰۰ پروژه در حوزه‌های تخصصی مربوط به گاز با همکاری این پارک اجرا می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان از اجرای بیش از ۳۰۰ طرح انتظامی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز این استان طی ۳ ماهه گذشته خبر داد.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: تعداد زندانیان مرتبط با چک در سال ۱۳۹۶ روزانه بالغ بر ۱۰ نفر بود اما پس از اجرایی شدن قانون جدید چک با کاهش بیش از ۹۶ درصدی مواجه شده است.
بانک آینده در اجرای تکالیف قانونی مربوط به وام قرض‌الحسنه ازدواج و به‌منظور تسریع و تسهیل اعطای قرض‌الحسنه برای ازدواج جوانان، همواره خود را متعهد به همکاری حداکثری با متقاضیان وام قرض‌الحسنه ازدواج می‌داند.
وزیرارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: بیش از ۱۵۰ کیلومتر فیبرکشی دریایی برای اتصال جزایر همیشه ایرانی خلیج فارس انجام شده است.
وزیرارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: بیش از ۱۵۰ کیلومتر فیبرکشی دریایی برای اتصال جزایر همیشه ایرانی خلیج فارس انجام شده است.
جعفری نمین با اشاره به موضوع اجرای پزشکی خانواده و سیستم ارجاع در کشور گفت: متاسفانه جایگاه واقعی ماماها در این موضوعات دیده نشده و باید جایگاه ماماها در تیم سلامت خانواده در نظر گرفته شود.
با بیش از ۲ میلیون هکتار علف‌های هرز در اراضی کشاورزی کشور در سال زراعی جاری مبارزه شد.
بیش از ۶ سال از تصویب قانون هوای پاک می گذرد و به دلیل بی توجهی و قانون گریزی ۵ مسئول متهم و قرار جلب برایشان صادر شد.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای بیش از ۲۲۵ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها خبر داد.
از زمان اجرای طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت تا کنون بیش از ۱۶ هزار سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.
اکبر نیکزاد با اعلام اینکه بیش از ۳۲۷ هزار واحدمسکونی درروستاها،شهرهاوبافت‌های فرسوده پایتخت توسط بنیاد دردست اجرا است ازافتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی در همکاری با بنیاد مستضفعان خبر داد.
اهواز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر یکصد کیلومتر پروژه ایمن سازی در محور ایذه اجرایی شده است.
محرومیت ۶ ماهه بیش از ۲۰۰ معلم معترض از مزایای رتبه‌بندی در شهر‌های سقز، مریوان، دیواندره، و سنندج با دستور اداره کل آموزش‌وپرورش استان کردستان از دیگر مواردی است که مسوولان وزارت آموزش‌وپرورش اجرا کرده‌اند.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای ۲۰۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای کشور خبر داد.
٦٨ طرح ملی به ارزش بیش از ٧٢ هزار میلیارد تومان از محل تسهیلات ارزی و ریالی بانک صادرات ایران در کشور در حال اجرا است.
٦٨ طرح ملی به ارزش بیش از ٧٢ هزار میلیارد تومان از محل تسهیلات ارزی و ریالی بانک صادرات ایران در کشور در حال اجرا است.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از اجرای ۱۴۰۲ برنامه سلامت‌محور با مشارکت بیش از ۳۳ هزار نفر از شهروندان این منطقه در ۸ ماهه سال جاری خبر داد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای بیش از ۱۰۰ دیوارنگاره با مضامین فرهنگی، هنری، ملی و مذهبی در فضاهای شهری طی یک سال گذشته خبر داد.
مرکز اجرایی مین‌ زدایی یمن تاکید کرد که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۲۰۴ کودک در اثر بمب ‌های خوشه‌ ای و مین‌ های به جا مانده از جنگ کشته و مجروح شده ‌اند.
وزیر نیرو رعایت کمیت و کیفیت در تامین آب شرب را خط قرمز وزارت نیرو عنوان کرد و از پیش‌بینی طرح‌های ویژه و اولویت‌دار برای هر یک از استان‌های کشور خبر داد .
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام برای بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از مردم جزیره هرمز شغل ایجاد کرده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تولید و اجرای بیش از ۵۲۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر تهران خبر داد و گفت: بالغ بر ۱۴ هزار تن بتن غلتکی نیز به مرحله تولید رسیده است.
خمین - فرمانده ناحیه سپاه خمین گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع در شهرستان خمین اجرا می‌شود.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از جمع‌آوری بیش از ۲۰۰ تن زباله طی ۱۰ روز خدمت در مرز مهران توسط عوامل اجرایی و خدام منطقه ۱۱ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ