به دنبال صحبت های وزیر اقتصاد در رابطه با برگزاری جلسات متعدد با پتروشیمی ها در خصوص نرخ خوراک پتروشیمی‌ها دبیر انجمن کارفرمایی پتروشیمی نامه ای سرگشاده به وزیراقصاد نوشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت صمتدر نامه‌ای خطاب به سه انجمن خودروسازان، موتورسیکلت‌سازان و دوچرخه‌سازان اعلام کرد: تمامی شرکت‌های خودروساز نیازهای ارزی خود را ترجیحاً از طریق ارز صادرات خود و دیگران تامین کنند.
رئیس کمیته ملی المپیک و  رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به منظور شناساندن و بزرگداشت مفاخر ورزشی ایران ، در محل این انجمن تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
نرخ نامه مسیرهای هوایی داخلی براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر افزایش ۲۹ درصدی نرخ نسبت به آخرین نرخنامه قرار داده شده در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی (دی ماه ۱۴۰۰) منتشر شد.
حسن خوشخو با اشاره به افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت هواپیما والزام به رعایت نرخ نامه انجمن ایرلاین‌ها از برخورد باگران فروشی بلیت هواپیما خارج ازقیمت مصوب خبر داد.
رئیس انجمن فولاد در نامه ای به مدیرعامل شرکت ملی گاز ضمن هشدار نسبت به توقف تولید آهن اسفنجی و تعطیلی کارخانجات زنجیره فولاد در پی کمبود گاز، در مورد اصلاح محدودیت ها پیشنهاداتی ارائه کرد.
دبیر انجمن قطعه سازان ایران اعلام کرد که تفاهم‌نامه‌ای برای صادرات خودرو از ایران به روسیه به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار بین دو کشور امضا شده است.
از وزارت آموزش و پرورش انتظار می‌رود تصور دانش‌آموزان، خانواده‌ها و جامعه از مدرسه را به عنوان مکان امنی برای تحصیل و پرورش استعداد‌ها و خانه دوم مخدوش نکند و از سرمایه اجتماعی اعتماد به نظام آموزشی که در صورت تنزل به سادگی قابل بازگشت نیست، با همه توان حفاظت کند.
رئیس هیأت مدیره انجمن دفاتر مسافرتی تهران در نامه ای از وزیر میراث فرهنگی خواست نسبت به اختصاص تسهیلات ویژه اعم از معافیت‌های مالیاتی، بیمه، عوارض، وام‌های کم‌بهره و غیره اقدام شود.
روسای انجمن ها، کمیته ها و گروه های زیر مجموعه فدراسیون ورزشهای همگانی با ارسال نامه هایی به تصمیم وزارت ورزش مبنی بر جدایی از این فدراسیون اعتراض کردند.
رییس انجمن تامین کنندگان غلات ایران گفت: با نامه مدیر کل دفتر مقررات وزارت صمت به استان‌ها و گمرک، از این پس بخش خصوصی نیز می‌تواند در کنار دولت نسبت به واردات و تامین گندم اقدام نماید.
رئیس انجمن آمادگی جسمانی کشور با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی رسما با جدایی این انجمن مخالفت کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به فدراسیون ورزش‌های همگانی از جدایی ۲۶ انجمن، کمیته و گروه این فدراسیون و پیوستن به فدراسیون آمادگی جسمانی خبر داد.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به فدراسیون ورزشهای همگانی از جدایی ۲۶ انجمن، کمیته و گروه این فدراسیون و پیوستن به فدراسیون آمادگی جسمانی خبر داد.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به فدراسیون ورزشهای همگانی از جدایی ۲۶ انجمن، کمیته و گروه این فدراسیون و پیوستن به فدراسیون آمادگی جسمانی خبر داد.
وزارت خزانه داری آمریکا با ارسال نامه ای برای انجمن ارشد تجاری ترکیه هشدار داد که در صورت تجارت آنکارا با روسیه، این کشور مورد تحریم های واشنگتن قرار می گیرد.
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران از ابلاغ شیوه نامه صادرات دام به گمرکات خبر داد و گفت: بر این اساس صادرات دام زنده، ( گوساله بالای ۴۰۰ کیلوگرم و گوسفند بالای ۴۰ کیلوگرم) آزاد شد.
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران از امضای تفاهم نامه احداث ۳۰ هزار واحد مسکن مصرفی برای خانه اولی‌های تهرانی در راستای اجرای نهضت ملی مسکن با شهرداری تهران خبر داد.
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران از امضای تفاهم نامه احداث ۳۰ هزا رواحد مسکن مصرفی برای خانه اولی های تهرانی در راستای اجرای نهضت ملی مسکن با شهرداری تهران خبر داد.
رییس هیئت مدیرت انجمن صنفی گاوداران گفت: شیوه نامه صادرات دام زنده نهایی شده و وزیر جهاد کشاورزی به معاون توسعه بازرگانی این وزارت خانه دستور داده تا آن را به گمرکات ابلاغ کند.
تفاهم نامه همکاری مشترک بین شهرداری تهران و انجمن سازندگان مسکن و ساختمان با هدفگذاری ساخت ۳۰ هزار واحد مسکن به امضا رسید.
روسای شش انجمن حوزه «سلامت روان» طی نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از طرح برخی نمایندگان مجلس مبنی بر اضافه شدن تبصره‌ جدید به قانون سازمان نظام روان‌شناسی و استقلال مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی انتقاد کردند و خارج شدن آن از دستورکار مجلس را خواستار شدند.
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران گفت: شیوه نامه صادرات دام زنده هفته آینده ابلاغ می‌شود.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه ارزش‌گذاری سهام سرخابی‌ها طی امروز یا فردا نهایی می‌شود، گفت: تا پایان بهمن ماه درج نماد ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام می شود.
قاتل در دادگاه: می خواستم پسرم را بترسانم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ