همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند، سن بالای ۶۵ سال یا کمتر از ۴ سال بچه‌ها را خیلی مراقب باشند، کسانی که بیماری کلیوی، کبدی، قلبی، فشارخون و دیابت دارند آسیب پذیرتر هستند و باید بیشتر مراقبت کنند ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر که اوج گرما است سعی کنند در محیط به خصوص نور مستقیم آفتاب همراه با فعالیت بدنی پرهیز کنند حتی الامکان اگر کار واجب ندارند از خانه بیرون نروند و مراقبت کنند که آب بدن کم نشود.
معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به تمهیدات وزارت بهداشت در موج جدید گرما گفت : مردم سعی کنند از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر از قرار گرفتن در زیر نور آفتاب پرهیز کنند.
قتل عام خونین ۴ مرد در کوهستان/ قیمت مرغ جان گرفت/ راز مظلومیت ۲ کودک آبادانی/ قتل شرور قمه به دست در کرج/ خراش روی صورت برادر پرده از راز قتل خواهر برداشت/ شگرد‌های رمزآلود باند زنان جیب بر!/ ۳ شبانه‌روز شکنجه یک زن در خانه مرد تنها
بوشهر- مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از کشته و مصدوم شدن پنج نفر براثر واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در محور بوشهر به دیر خبر داد.
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی رشد جمعیت در کشور به ۴ درصد رسید، اما متاسفانه این عدد به ۱.۵ رسیده است، به اندازه افراد جامعه تولید مثل نداریم، در چند سال آینده به سمت پیری جمعیت میرویم و قطعا این مسئله یک بحران است، از علما درخواست داریم که نیرو‌های متدین و انقلابی را به فرزندآوری دعوت کنند.
یک رسانه عبری از تحرکات جدید انجام شده در زمینه عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو پرده برداشت.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تربت‌حیدریه گفت: امسال سطح زیرکشت ریواس در این شهرستان حدود ۷۰۰ هکتار و پیش‌بینی می‌شود از این میزان، نزدیک چهار تن محصول برداشت شود.
آینده «استان‌های درگیر بالاترین نرخ فرونشست زمین» در دو سناریو بررسی شد. نتایج یک تحقیق از روند نشست زمین در پهنه‌هایی از کشور که محل سکونت نیمی از جمعیت ایران است، نشان می‌دهد، سرعت بالای برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی در این مناطق باعث شده است از یکسو میزان «افت ذخایر آبی» زیرزمین تا ۴ برابر دهه‌های قبل و از سوی دیگر، نرخ سالانه فرونشست به حداقل ۵/ ۱ برابر سال‌های گذشته برسد. این بحران انسان‌ساز براساس مطالعات تیم تحقیق، ۷تهدید زیست‌محیطی و اقتصادی برای کشور در پی دارد مگر آنکه با «تدابیر ملموس» از سمت سیاستگذار مهار شود. محققان در این مطالعه تاکید می‌کنند، بحران فرونشست برخلاف بحران زلزله، قابل کنترل است؛ اما «فرصت، محدود است». در صورتی که روند برداشت از آب‌های زیرزمینی به روال حداقل یک دهه گذشته ادامه یابد، تلخ‌ترین سناریوی پیش‌رو، «تکمیل فرآیند فرونشست» و «مرگ آبخوان‌ها» خواهد بود که باعث بحران‌های جدید زیست‌محیطی و کشاورزی می‌شود. راهکارهای دستیابی به سناریوی دوم در جمع‌بندی این تحقیق، فهرست شده است.
منچستریونایتد در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با نتیجه ۴-۱ بتیس را از پیش رو برداشت.
۴ روز قبل یک جوان پس از خروج از منزل در پردیس، دیگر به خانه بازنگشت و پیگیری‌های پلیس در نهایت از قتل فجیع او پرده برداشت.
فعالیت داروخانه‌ها با توجه به مجوزی است که از وزارت بهداشت دریافت می‌کنند و براساس آن مجاز به فعالیت خواهند بود.
وزارت بهداشت پرو اعلام کرد تعداد قربانیان اعتراضات در این کشور به ۴ نفر رسیده است.
رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با بیان این‌که در ۲۷ شهر کشور با جمعیت تقریبی ۳۵ میلیون نفر، مطالعات وزارت بهداشت نشان داده که سالانه ۲۰ هزار و ۸۰۰ مرگ منتسب به آلودگی رخ می‌دهد، افزود: در این مطالعه مشخص شد که حدود ۱۲.۶ درصد از مرگ‌هایی که سالانه در کشور رخ می‌دهد منتسب به آلودگی هواست.
رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با بیان این‌که در ۲۷ شهر کشور با جمعیت تقریبی ۳۵ میلیون نفر، مطالعات وزارت بهداشت نشان داده که سالانه ۲۰ هزار و ۸۰۰ مرگ منتسب به آلودگی رخ می‌دهد، افزود: در این مطالعه مشخص شد که حدود ۱۲.۶ درصد از مرگ‌هایی که سالانه در کشور رخ می‌دهد منتسب به آلودگی هواست.
کاشمر ـ مدیر جهاد کشاورزی کاشمر از برداشت زعفران از ۴ هزار و ۶۰۰ هکتار سطح زیر کشت این گیاه در شهرستان کاشمر خبر داد.
سوال جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه علنی امروز اعلام وصول شد.
سوال جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر بهداشت و درمان در جلسه علنی امروز اعلام وصول شد.
اسفندیار پور گفت:در طرح توسعه میدان منصوری، با عملیاتی شدن چاه‌های ۱۲۳،۱۲۲ و ۱۲۴ تولید در این میدان به ۴ هزار و ۵۰۰ بشکه در روز رسید.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: تأکید زیادی بر تهویه اماکن داریم. با توجه به مساعد بودن هوا می‌توان تهویه طبیعی را در دستور کار قرار داد. نکته دیگر خودمراقبتی جدی و نظارت روی آن است به این شکل که دانش‌آموزان یا اولیا و مربیان در صورت داشتن علائمی مانند سرماخوردگی حتما قرنطینه خود را رعایت کنند. اگر علائم خفیفی را دارند به پزشک مراجعه کرده و ۴ تا ۵ روز خود را از محیط آموزشی دور نگهدارند.
در وزن ۶۳ کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر احمت اویار از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۴ عبدالمحمد پاپی فرنگی‌کار ایرانی تیم آلمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
کارشناس فوتبال گفت: آن چیزی که از ۳ هفته ابتدایی لیگ می‌توان برداشت کرد این است که ۴ تیم به شکلی جدی تر از دیگران برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان اعلام کرد: بیماری آبله میمون درمان اختصاصی ندارد؛ اما جهت مصرف بیماران دارو‌هایی در دنیا موجود هستند که توسط سازمان جهانی بهداشت برای مواقع طغیان بیماری آبله میمون توصیه شده اند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار | دلالی کارت ملی رونق گرفت، ده اتفاق مهم برای بورس امروز چهارشنبه، افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی نماد بانکی، صنایع پیشتاز بورس کدامند؟، عملکرد ۱۲ ماهه شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست، نماد سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت در بورس چرا و تا چه تاریخی تعلیق شدند؟، عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وکلای ملت در نشست امروز صحن ضمن انتخاب ۳ نفر از حقوقدانان جدید شورای نگهبان به اصلاح سازوکار توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداختند که گامی در جهت توزیع عادلانه اعتبارات این بخش و توسعه مناطق محروم کشور محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ