سیب حاوی فیبر فراوان و انواع ویتامین‌هاست که درصورتی که به صورت ناشتا میل شود، بسیار مفیدتر خواهد بود. فواید خوردن سیب ناشتا بسیار است و قند خون بدن را در طول روز تنظیم نگاه می‌دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شیپور ماهی سایر گونه‌ها را تعقیب می‌کند تا یواشکی به طعمه خود نزدیک شود. غیر از انسان این تنها گونۀ جانوری است که برای شکار، خودش را پشت یک جانور دیگر پنهان می‌کند.
شیپور ماهی سایر گونه‌ها را تعقیب می‌کند تا یواشکی به طعمه خود نزدیک شود. غیر از انسان این تنها گونۀ جانوری است که برای شکار، خودش را پشت یک جانور دیگر پنهان می‌کند.
دمای مناسب برای نگهداری پیاز ۳۲ تا ۴۰ درجه فارنهایت است. پیاز‌ها را در مکان خنک مانند انبار، زیرزمین و گاراژ نگهداری کنید تا احتمال جوانه زدن و فاسد شدن پیاز کاهش یابد، زیرا گرما سبب خراب شدن پیاز می‌شود.
قاچاقچیان موادمخدر از روش‌های عجیب و غریب زیادی برای انتقال مواد و رساندن آنها به دست فروشندگان و مصرف کنندگان استفاده می‌کنند.
قاچاقچیان موادمخدر از روش‌های عجیب و غریب زیادی برای انتقال مواد و رساندن آنها به دست فروشندگان و مصرف کنندگان استفاده می‌کنند.
محققان راه فرارهایی یافته اند تا چت بات های هوش مصنوعی را وادار کنند با دور زدن اقدامات محافظتی محتوای مخرب تولید کنند.
شاید تا به حال اسم رژیم غذایی BRAT را نشنیده باشید. BRAT مخفف موز، برنج، سس سیب و نان تست است. ادعا می‌شود که دنبال کردن این رژیم غذایی در درمان اسهال اثرگذار است. موز و سس سیب استفاده شده در این رژیم غذایی یک ترکیب خوشمزه را تشکیل می‌دهند. حواستان باشد در مصرف مواد غذایی زیر زیاده روی نکنید، چون این کار ممکن است ناراحتی بیشتر معده را به دنبال داشته باشد.
کاری که با آقای میرسلیم در حال عبادت و زیارت شده با هیچ منطقی قابل توجیه نیست، جز با همان منطق توجیه هدف با وسیله نامشروع! البته اگر فرض ما درست باشد که هدف مشروع و مقدس است. به واقع ما با کدام متر اندازه‌گیری می‌کنیم که در ابراز مخالفت با افراد از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنیم؟ نقد باید منصفانه باشد و البته در صورت لزوم گزنده، اما کاری که در جامعه مدعی دیانت و اخلاق ما جریان دارد نه با مفهوم نقد سازگار است و نه با معنی انصاف!
باشگاه پرسپولیس تا کنون هیچ پیشنهادی برای جذب بازیکنان تحت اختیارش از سوی باشگاه های دیگر دریافت نکرده است.
سوراخ کردن سر یا Trepanning یک نوع جراحی است که که در آن سوراخ‌هایی در جمجمه فرد ایجاد می‌شد تا عوارض ناشی از بیماری‌های درون جمجمه‌ای از بین رفته یا مسیر خون که در اثر جراحات مغزی مسدود شده بود آزاد گردد. در دوران باستان، سوراخ‌هایی در جمجمه افرادی که رفتار‌های غیرطبیعی داشتند ایجاد می‌شد.
امیر قلعه‌نویی تا ساعاتی دیگر باید اولین ترکیب خود را برای مصاف با روسیه مشخص کند.
رسانه های مصری خبر دادند که قرارداد کی روش با تیم ملی قطر، تا سال 2026 منعقد خواهد شد.
ساکنان و یک گروه اجتماعی محلی در نیجریه گفتند که افراد مسلح در حمله به دو روستا در شمال نیجریه دست‌کم ۳۸ نفر را کشتند و بیش از ۱۰۰ خانه را سوزاندند.
صحبتهای کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران امروز دوشنبه در نشست خبری پیش بازی با آمریکا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تخم مرغ را به هر روشی بپزید، می‌توانید آن را به‌آسانی در هر زمانی از روز مصرف کنید. تخم مرغ قیمت زیادی ندارد؛ ولی یکی از غنی‌ترین منابع پروتئین است.
بر اساس تصاویر مخابره شده از دوحه بازیکنان تیم ملی انگلیس 48 ساعت پیش از دیدار با ایران دارت بازی کردند.
سرمربی فجرسپاسی شیراز معتقد است رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان سخت و نزدیک است و صعود به لیگ برتر سخت خواهد بود.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به دراگان اسکوچیچ سرمربیگری تیم امید را پیشنهاد دادم که او قبول نکرد.
کارلوس کی روش بعد از 48 ساعت از بین 24 بازیکن داخلی نفرات منتخب را برای همراهی تیم ملی در دو بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال انتخاب کرده است.
وزیر صمت درباره اهمیت حضور در اجلاس شانگهای که خود رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کند، گفت: عضویت در مجامع بین المللی سبب تسهیل تجارت خارجی کشور می‌شود؛ هرچند تراز تجاری کشور مثبت بوده و روند رو به رشدی دارد.
وزیر صمت درباره اهمیت حضور در اجلاس شانگهای که خود رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کند گفت که عضویت در مجامع بین المللی سبب تسهیل تجارت خارجی کشور می‌شود هرچند تراز تجاری کشور مثبت بوده و روند رو به رشدی دارد.
بعد از 1335 روز و حضور روی نیمکت دو تیم ملی دیگر، امروز دوباره اعلام شد که کارلوس کی روش دوباره سرمربی ایران می شود.
یکی از اهالی روستا «گیلاوندان» گفت: قیمت برنج حدود ۱۰۰ هزار تومان است، اما شالی برنج قیمتی حدود ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان دارد، اگر در یک شب فقط ۳۰ کیلوگرم هم درو کنند، چیزی حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان ارزش دارد که نصیب سارقین می‌شود. وقتی دسته جمعی این کار را انجام می‌دهند شاید شبی ۱۰۰ کیلوگرم هم بتوانند درو کنند، ارزش آن تقریباً شبی ۴.۵ تا ۵ میلیون تومان می‌شود.
به رغم تجربه یکی از گرم و خشک‌ترین تابستان‌ها در کشورمان در دهه‌های اخیر، چند روزی است با فعالیت سامانه‌های بارشی در بسیاری از نقاط کشور، بحران‌هایی به وقوع پیوسته که از جمله آنها، درگیری ۱۸ استان، ۱۰۰ شهرستان و بیش از ۳۰۰ روستا در کشور با سیلاب است؛ بحرانی فراگیر که ابعاد آن رو به افزایش است و متاسفانه به جان باختن شماری از هموطنانمان منجر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ