نارنجی پوشان کرمان به دنبال آماده‌سازی مناسب برای حضور در فصل جدید هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو شکست در شروع لیگ برتر می‌تواند اوضاع هر تیمی را بحرانی کند، مگر اینکه نمایش تیم بارقه امید را در دل هواداران روشن کند.
فرهاد مجیدی تیمش را مستحق شکست برابر الشارجه در بازی آغازین خود در فصل جدید لیگ امارات ندانست.
سپاهان در جریان بازی مقابل تراکتور برتری کاملی نسبت به حریف قدرتمند خود داشت و توانست افتتاحیه لیگ برتر را رؤیایی شروع کند؛ شروعی که البته برای رقبای سپاهان در مسیر کسب قهرمانی این فصل ترسناک بود. زدن سه گل در ابتدای لیگ آنهم به تیمی که با خمز برای فتح جام آمده ، پیامی واضح برای پرسپولیس، استقلال و سایر مدعیان قهرمانی فرستاد
درگذشت بازیکن جوان صنعت نفت آبادان حالا تبدیل به روحیه ای متفاوت برای هم تیمی هایش در شروع لیگ برتر شده است.
در میان مدعیان کلاسیک لیگ برتر و یکی-دو تیمی که در این فصل اضافه شدند، فعلا سپاهان در بخش تهاجمی کامل‌ترین تیم به حساب می‌آید.
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: قرعه کشی لیگ برتر چندان اهمیت ندارد چون باید با همه تیم‌ها بازی کند.
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: قرعه کشی لیگ برتر چندان اهمیت ندارد چون باید با همه تیم‌ها بازی کند.
جدال با سپاهان و پرسپولیس در شروع لیگ برتر، بدترین برنامه ممکن برای هر تیمی خواهد بود.
سواری پور با اشاره پیگیری ماموران برای یافتن پدر خانواده گفت: جست‌وجو در پاتوق های احتمالی متهم فراری شروع شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برابر اطلاعات بدست آمده به شهر ورامین اعزام شده و پس از حدود شش ساعت تعقیب و مراقبت، متهم را به جرم قتل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
پایان رافت می‌گوید تیمی که در هفت سال اخیر، ۶ بار قهرمان شده نمی‌تواند ظرفیت مالی یکسانی در نقل و انتقالات با دیگر تیم‌ها داشته باشد.
کارلوس کی‌روش به مردم قطر قول داد، تمام تیم تلاش خواهند کرد تا آنها خوشحال باشند و به تیمی که دارند افتخار کنند.
نساجی در مجموع چهار مسابقه‌ای که در لیگ برتر از پرسپولیس میزبانی کرده، فقط یکی را باخته. مازنی‌ها در این فصل هم به پشتوانه هوادارانشان در خانه نتایج خوبی گرفته و چهار تا از پنج برد فصلشان را در قائمشهر کسب کرده‌اند. تیمی که شروع خوبی هم در این فصل داشت.
اینبار عکس تیمی سپاهان پیش از شروع مسابقه برابر پیکان ۱۱ نفره نبود؛ یک قاب از یک جوان، یار دوازدهم سپاهان در عکس طلایی پوشان بود.
از شواهد امر اینطور برمی‌آید که حداقل در فضای هواداری، پرسپولیس پیش از سوت شروع بازی سه امتیازی بازی پیکان را کسب کرده است.
تیم ملی فوتبال ایران که پس از جام‌جهانی در دیداری حضور پیدا نکرده است، پس از تغییر در کادر فنی خود برای نخستین بار به مصاف تیمی خواهد رفت که با تحریم از سوی فیفا مواجه شده است.
تیمی که در مرحله مقدماتی با مرد کروات از جهنم گریخت و با چند پیروزی سرنوشت ساز مجوز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را کسب کرد، در آستانه شروع این مسابقات تقدیم مرد ناکام نیمکت تیم ملی ایران شد.
عکس تیمی تراکتور را نگاه کنید، چند نفر از آنها به نظر شما ستاره هستند؟
رقص اعضای سه تیم اول مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (خوزستان، تهران و کرمانشاه) قبل از شروع مراسم اهدای کاپ تیمی را ببینید.
هر تیمی دو هفته نتیجه نمی‌گیرد تهمت و شایعه درباره‌اش شروع می‌شود.
ملوان در بازی دوستانه با استقلال پیش از شروع دوباره لیگ برتر 5 گل خورد!
این یکی بدون تردید فینالی زودرس است. انگلیس تیمی جوان را راهی این دوره از جام جهانی کرده و یکی از بازیکنان این تیم پیش از شروع جام جهانی چمدانی اضافی به همراه آورده و گفته این چمدان خالی را قرار است با جام قهرمانی پر کند و به انگلیس برگردد.
بازی اسم و فامیل شروع شده است. پیش از جام جهانی صحبت از حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی بود! شایعه‌ای که حالا دوباره دست به دست می‌شود و حتی از کی‌روش به‌عنوان مدیرفنی تیمی یاد می‌شود که مجیدی سرمربیگری‌اش را به عهده دارد
کی‌روش بازگشتی رویایی به تیم ملی داشت. حالا با این برد مهم، امیدوار به جام جهانی می‌رویم و به دنبال کسب نتیجه در قطر هستیم.
استفانو پیولی، سرمربی باتجربه، پیش از دیدار فردا مقابل آتالانتا مدعی شد حریف روسونری تیمی تکنیکی و فیزیکی محسوب می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ