عکس تیمی تراکتور را نگاه کنید، چند نفر از آنها به نظر شما ستاره هستند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستانی‌ها برای راضی کردن نیمار علاوه بر دستمزد پایه ۱۵۰ میلیون یورویی، آپشن‌های دیگری هم به او پیشنهاد کرده‌اند. سه خودرو لوکس بنتلی کانتیننتال GP، استون مارتین DBX و لامبورگینی هوراکان برای نیمار فراهم شده و در کنار این هم ستاره برزیلی درخواست ۴ مرسدس G-Vagon برای همراهانش و یک مرسدس ون با راننده شبانه روزی برای خود، خانواده و دوستانش در اختیار خواهد داشت.
برای سادیو مانه، ستاره تازه وارد النصر، در صحبت های امروز خود تاکید کرد که هیچ شناختی از حریفان این تیم ندارد!
دنی فن دبیک اعتراف کرد احتمال جدایی او از منچستریونایتد در تابستان امسال وجود دارد.
آدرین رابیو توضیح داد که چرا تصمیم گرفته در یوونتوس بماند و همچنین از تمایلش برای بازگشت بیانکونری به جمع برترین باشگاه‌های اروپا صحبت کرد.
نیما نکیسا که در انتخابات هیات فوتبال استان تهران کاندیدا شده به احتمال زیاد مجبور به انصراف از این سمت خواهد شد.
دومینیک لیواکوویچ، گلر کرواسی در جام جهانی، با فنرباغچه ترکیه به توافق نهایی رسید. سال گذشته گفته می‌شد بایرن مونیخ او را می‌خواهد.
پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، حاضر نیست پیشنهاد جذاب عربستان سعودی را برای پیوستن به این لیگ قبول کند.
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، قصد دارد با رد پیشنهادهایش ازباشگاه‌های لیگ برتر انگلیس در ایتالیا بماند.
ریس نلسون قرارداد جدیدی با آرسنال امضا کرد تا با وجود علاقه شدید میلان، در تیم لندنی باقی بماند.
تایانی رایندرز آن قدر مشتاق است پیراهن میلان را به تن کند که حتی به پیشنهاد بارسلونا هم جواب منفی داده است.
کریستین پولیشیچ، ستاره چلسی، به مدیران این باشگاه اعلام کرده که حاضر نیست به باشگاه لیون ملحق شود.
مدیر برنامه مارسلو بروزوویچ، هافبک اینتر، اصرار دارد که او برخلاف میل باطنی‌اش راهی النصر شود.
دیتمار هامان، ستاره سابق لیورپول و بایرن، به کای هاورتز توصیه کرد بعد از ترک چلسی به بوندس‌لیگا برگردد چرا که رئال مادرید یا آرسنال برای او گزینه‌های مناسبی نیست.
دکتر نولان در صحبت‌هایش در کنفرانس SALT iConnection ۲۰۲۳ (کنفرانسی که سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و سیاست‌گذاران در آن شرکت می‌کنند)، به این نکته اشاره کرد که به باور او هوش فرازمینی نه تنها از سیاره ما بازدید کرده، بلکه می‌توان یک گام فراتر نهاد و گفت که آن‌ها نه تنها از زمین بازدید کرده‌اند، بلکه مدت زیادی است که اینجا هستند و هنوز هم در زمین حضور دارند.
سارا موران از دانشگاه آریزونا و نویسنده اصلی این مطالعه می‌گوید: ما یک سیگنال را می‌بینیم و تقریباً به طور قطع به دلیل وجود آب است. اما هنوز نمی‌توانیم بگوییم که آیا آن آب بخشی از جو سیاره است یا نه. به این معنی که آیا این سیاره دارای جو است یا اینکه ما یک علامت مبنی بر وجود آب را از ستاره می‌بینیم.
ژروم روتن، ستاره سابق پاری سن ژرمن، معتقد است که اخراج کریستوف گالتیه تاثیری روی شرایط این تیم نخواهد داشت.
کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، در دیدار برابر لیورپول در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
ستاره بایرن مونیخ بعد از پیروزی برابر پاری سن ژرمن گفت که پیروزی برابر مسی آسان است این درحالی است که مشکل او و هم تیمی هایش رونالدو بوده است.
توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید بازی برابر لیونل مسی همیشه برای این تیم آسان بوده است.
یک روزنامه ایتالیایی اعلام کرد احتمال انتقال حکیم زیاش از چلسی به میلان کاهش پیدا کرده، مگر آنکه روسونری حاضر شود او را به صورت دائمی به خدمت بگیرد.
جمال موسیالا، ستاره جوان تیم ملی آلمان، در حال سپری کردن روزهای تلخ و دشواری است.
وحید امیری سرانجام در هفته نهم لیگ به ترکیب اصلی سرخپوشان بازگشت.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی است الکساندر ایساک، ستاره سوئدی سوسیداد، پیش از پیوستن به نیوکسل پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده بود.
ساره بیات و محمد احسانی، مرتضی پورصمدی، بهرام توکلی، نیما جاویدی، سیدجمال ساداتیان و مصطفی کیایی پس از بازبینی 57 فیلم سینمایی، 16 فیلم در رشته‌های مختلف را برای نامزدی در بخش سودای سیمرغ اعلام کردند و سعید پوراسماعیلی، امیر توده روستا، محمدعلی فارسی، محمد کارت و سام کلانتری پس از بازبینی 31 فیلم مستند بلند و 38 فیلم کوتاه نامزدهای این دو بخش را اعلام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ