در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا، الناز شفیعیان در کایاک 200 متر پنجم و هدیه خیرآبادی در کانوی 1000 متر چهارم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هدیه خیرآبادی اولین مدال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان آب‌های آرام را کسب کرد.
هدیه خیرآبادی در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا مدال برنز کانوی یکنفره ۵٠٠٠ متر را کسب کرد.
در ادامه مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا هدیه خیرآبادی مدال برنز کانوی یک نفره ۵٠٠٠ متر را کسب کرد.
در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا، الناز شفیعیان در کایاک ۲۰۰ متر پنجم و هدیه خیرآبادی در کانوی ۱۰۰۰ متر چهارم شدند.
جمشید خیرآبادی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ثبت نام خود را کامل کرد.
با وجود ایجاد حاشیه در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری انتخابات هیئت کشتی کردستان، سرمربی پیشین تیم ملی آذربایجان بار دیگر رئیس این هیئت شد.
باوجود ایجاد حاشیه درخصوص برگزاری یا عدم برگزاری انتخابات هیئت کشتی کردستان، سرمربی پیشین تیم ملی آذربایجان بار دیگر رئیس این هیئت شد.
«سراب» در آذربایجان شرقی با دمای ۲۵/۶- درجه سلسیوس سردترین شهر و پس از آن «خیرآباد» در زنجان با دمای ۱۹/۶- و «بابارشانی» در کردستان با دمای ۱۸/۷- در رده‌های بعدی سردترین شهر‌های کشور قرار گرفتند.
مربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: خوشبختانه امکانات خوبی در اختیار کشتی گیران قرار گرفته و تمامی شرایط برای آنها مهیا شده است.
اهواز- فعال محیط زیست خوزستان گفت: احداث و آبگیری سد چمشیر در رودهای خیرآباد و زهره باعث نابودی حیات وحش در این رودها و افزایش ریزگردها در کانون‌های فعال شرقی خوزستان می‌شود.
اهواز- فعال محیط زیست خوزستان گفت: احداث و آبگیری «سد چم شیر» علاوه بر اینکه محیط زیست رودهای خیرآباد و زهره را نابود می‌کنند باعث افزایش ریزگردها در کانون‌های فعال شرقی خوزستان می‌شود.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: نباید در همه مسابقات نتیجه گرا باشیم و بخواهیم نتیجه خوبی را کسب کنیم و قهرمان شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ