هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در جریان دیدار تدارکاتی مقابل سبزپوشان اصفهانی با هم تیمی‌ها و مربی سابق خود ملاقات کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفرات منتخب پاکو خمس در حساس‌ترین بازی هفته مقابل پرسپولیس مشخص شدند.
زندان رجایی‌شهر، با نام قدیمی گوهردشت، پیش از انقلاب ساخته و پس از آن تکمیل شد؛ زمین زندان رجایی‌شهر حدود ۶۰هکتار است و با اینکه دیروز مسئولان قضایی از اعلام تعداد زندانیان آن، شانه خالی کردند، اما گفته می‌شود حدود ۸ تا ۱۲ هزار زندانی در این زندان، زندانی بوده‌اند.
دبل لیونل مسی مقابل دالاس باعث شد تا او پس از تنها 4 بازی به جمع 5 گلزن برتر تاریخ اینترمیامی صعود کند.
دکتری جامعه شناسی فرهنگی با اشاره به گام‌های جا مانده مجلس گفت: مساله حجاب پس از چهل سال هنوز تنهاست.
ساندرو تونالی پس از رسمی شدن انتقالش به نیوکسل پیامی احساسی خطاب به هواداران میلان منتشر و به آنها خداحافظی کرد.
کرمان -مسئول روابط عمومی اداره فرودگاه های کرمان گفت: مسافران امروز پرواز تهران به کرمان پس از پیاده شدن، متوجه شدند که وسایل آنها قبل از پرواز، به داخل هواپیما بارگیری نشده است.
کرمان -مسئول روابط عمومی اداره فرودگاه های کرمان گفت: مسافران امروز پرواز تهران به کرمان پس از پیاده شدن، متوجه شدند که وسایل آنها قبل از پرواز، به داخل هواپیما بارگیری نشده است.
حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب پس از محرم شدن در مسجدشجره بامداد امروز شنبه وارد مکه مکرمه شد و با حضور در مسجدالحرام اعمال عمره تمتع را به جا آورد.
مهدی ترابی بود پس از گلزنی امید عالیشاه در دربی صد و یکم، پیراهن او را با ژستی شبیه به لیونل مسی در ال‌کلاسیکوی مشهور برنابئو، پیش چشم هواداران به اهتزاز درآورد.
مهدی ترابی پس از گل زیبایی که وارد دروازه استقلال کرد سجده شکر به جا آورد.
خوان کوادرادو، ستاره کلمبیایی، پس از توقف یوونتوس برابر بولونیا به تندی از داوری و VAR انتقاد کرد.
بازیکنان تیم فوتبال گل‎‌گهر پس از جا ماندن از کورس قهرمانی حالا تمام تلاش‌شان را برای کسب رتبه چهارمی در پیش گرفته‌اند.
سعید الهویی یازده بازیکن اصلی خود را برای مصاف برابر نساجی مازندران به مانند دوران حضور امیر قلعه‌نویی راهی میدان خواهد کرد.
روکش تقویت کننده نور زمانی که در معرض نور فرابنفش قرار می‌گیرد، نور را جذب می‌کند و به کمک رطوبت موجود در هوا واکنش شیمیایی ایجاد می‌کند. مواد طبیعی به جا مانده از اثر انگشت، پس ماند‌های روغن و چربی مواد خوراکی در طول این واکنش تجزیه می‌شوند. پس از پایان این واکنش همه چیز خشک و همانند غبار ناپدید می‌شود.
آثار به جا مانده از یک بنای تاریخی که کاربری آن هنوز مشخص نیست ولی باستان شناسان آن را بنایی مهم می دانند؛ پس از آبگیری سد چمشیر، دفن می شود.
در کمال شگفتی فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» با نامزدی در یازده شاخه بیشترین تعداد نامزدی را دریافت کرد و پس از آن دو فیلم در «جبهه غرب خبری نیست» و «بنشی‌های اینیشرین» هرکدام نه نامزدی دریافت کردند. به جز داریوش خنجی فیلمبردار ایرانی-فرانسوی که برای فیلمبرداری «باردو» نامزد اسکار است، هیچ فیلم یا سینماگر ایرانی دیگری در هیچ بخشی نامزد اسکار است.
یک متخصص پوست و مو گفت: جای جوش، به راحتی بهتر نمی‌شود و درمان سختی دارد؛ پس قبل از جا ماندن آنها، باید به جوش‌ها رسیدگی شود.
شهاب‌سنگ‌ها، خرده‌سنگ‌هایی هستند که از اجرام بزرگتری مانند دنباله‌دار‌ها یا سیارک‌ها جدا شده‌اند. گمان می‌رود سیارک‌ها و دنباله‌دار‌هایی که از قسمت‌های بیرونی منظومه شمسی آمده‌اند، ممکن است پس از برخورد، آب را روی زمین در حال تولد به جا گذاشته باشند.
شهر‌های آزاد شده اوکراین در پی عقب نشینی ارتش روسیه مملو از تجهیزات و وسایل جا مانده از سربازان روس است. ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین پس از عقب‌نشینی نیرو‌های نظامی روسیه از شهر اشغالی خرسون، بر بیرون راندن همه آن‌ها از کشورش اطمینان داد.
روبرتو فیرمینو، مهاجم دل‌شکسته لیورپول، اولین اظهار نظر عمومی خود را پس از کنار گذاشته شدن از لیست نهایی تیم ملی برزیل در جام جهانی منتشر کرد.
مصاف تیم‌های استقلال و آلومینیوم در هفته دهم لیگ برتر با تساوی بدون گل تمام شد و شاگردان ساپینتو در کورس صدرنشینی از پرسپولیس جا ماندند.
این حادثه صبح روز گذشته هنگامی رخ داد که پسر ۳۰ ساله به همراه مادرش از خانه خواهرش به منزل بازگشت ودر توهم ناشی از بیماری روحی و روانی، مادرش را به قتل رساند وسپس با بستن شیلنگ به دورجسد، قصد داشت آن را با استفاده از نردبان فلزی به پشت بام خانه بکشاند و ازآن جا به پایین بیندازداما قدرت بدنی کافی نداشت و فقط پیکر بی جان مادر ۶۰ ساله اش را تا پله دوم نردبان بالا کشید و رها کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: فکر می‌کنم که اوایل مهرماه آزمون تأیید صلاحیت‌ها برگزار شود و بلافاصله هم پس از آزمون، رتبه بندی برای همکاران جامانده اعمال خواهد شد.
آنهایی که از کاروان پیاده‌ روی اربعین حسینی جا مانده اند، با دیدن تصاویر مشتاقانی که در حال پیاده ‌روی عظیم جهانی هستند فقط اشک می ریزند و آرزو می کنند ای کاش! در میان این مشتاقان بودند؛ مشتاقانی که مسیری را می‌پیمایند که نخستین بار جابر بن عبدالله انصاری صحابی حضرت محمد مصطفی و از شیعیان حقیقی پیمود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ