اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا نکات مهمی که زائران اربعین حسینی برای دریافت گذرنامه زیارتی باید بدانند را تشریح کرد.
محمد مهاجری بار دیگر به دخالت همسر ابراهیم رییسی در تصمیم‌های دولت واکنش نشان داد.
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
«سیدمحمدتقی حسینی» هنرمند مهاجر افغانستانی به چندین هنر آراسته است، اما بدون مدرک اقامتی، فرصت استفاده از هیچکدام‌شان را ندارد؛ گویی دست‌هایش را بسته باشند...
پدر آرات حسینی با نوشتن متنی در اینستاگرام توهین عجیبی به ایرانی‌ها کرده است.
غزاله و غزل حسینی در قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۱ عربستان عضو تیم ملی ایران بودند که غزاله چهارم شد اما توانست مدال برنز دوضرب را بگیرد و غزل در رده هشتم قرار گرفت.
طائب درباره تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: ما از ۱۹۴۸ به بعد شاهد مهاجرت یهودی‌ها به سرزمین فلسطین بودیم تا در یک نقطه جمع شوند، اما امروز بعد از ۷۵ سال شاهد دو پارچگی سیاسی و اجتماعی در درون این سرزمین هستیم و این دو صدایی ثبات اسراییل را از نظر اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با تهدید از درون مواجه می‌کند
مهاجری: دلواپسان می گویند با رویکرد به شرق بدون برجام به همه چیز رسیده ایم.
رضا مهاجری در کنار بابک حاتمی ‌و محسن قهرمانی مهمان ویژه دیدار خیبر خرم‌آباد و‌ چوکا تالش بودند.
محمد مهاجری در واکنش به انتصاب سردار رادان به فرماندهی انتظامی ناجا نوشت: یاد برنامه تلویزیونی ۱۵سال پیش کوله پشتی و فرزاد حسنی می‌افتم. برنامه‌ای که سردار رادان با تهور و شجاعتی غیرقابل انتظار پاسخ انتقاد‌های تند مجری را داد.
نفت و تراکتور هر دو به دنبال پیروزی هستند. شاگردان بردیف برای جبران شکست مقابل مس رفسنجان و شاگردان مهاجری به دنبال پاک کردن باخت پر گل هفته گذشته.
نفت و تراکتور هر دو به دنبال پیروزی هستند. شاگردان بردیف برای جبران شکست مقابل مس رفسنجان و شاگردان مهاجری به دنبال پاک کردن باخت پر گل هفته گذشته.
«برادر عزیز! یک کلمه راست و حسینی به مردم بگویید وعده احداث یک میلیون خانه در سال، کشک بود و امکانش از اول هم وجود نداشت. »
نفت MIS برای فراموش کردن باخت سنگین اخیرش کار سختی مقابل شاگردان با انگیزه ژنرال دارد.
تیم مهاجری همچنان با قدرت نتیجه می‌گیرد و دل هواداران بختیاری به هنرنمایی شاگردان سرمربی محبوب‌شان خوش است.
سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید شکست برابر پیکان لازم بود تا به خودشان مغرور نشوند.
نفت مسجد سلیمان به دنبال تداوم امتیاز گیری خود در هفته سوم است.
نفت مسجد سلیمان به دنبال تداوم امتیاز گیری خود در هفته سوم است.
نفت مسجد سلیمان به دنبال تداوم امتیاز گیری خود در هفته سوم است.
نفت مسجد سلیمان به دنبال تداوم امتیاز گیری خود در هفته سوم است.
نفت مسجدسلیمان در ادامه اقدامات خود در نقل و انتقالات بازیکن ماشین سازی را که سابقه حضور در تیم امید ایران را در کارنامه دارد، به خدمت گرفت.
بدون شک از دیدار نفت مسجد سلیمان – مس کرمان می توان به عنوان یکی از بازی های زیبای هفته نخست یاد کرد به این خاطر که 5 گل داشت و سهم شاگردان رضا مهاجری 3 گل بود.
۵ ماهه ابتدایی سال ۹۹ یکی از رویایی‌ترین دوره‌های بازار سرمایه بود و پول‌های زیادی در آن دوره وارد بورس شد و همین موضوع شاخص کل را به سقف دو میلیون و ۷۸ هزار واحد رساند. در گفتگو با حسن حسین نیا کارشناس بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده شده است که آیا با شرایط حال حاضر بازار سرمایه، می‌توان امید به تکرار شرایط سال ۹۹ برای بورس داشت؟
یک فعال سیاسی، رئیس بانک مرکزی را به مقایسه میدانی نرخ تورم دو دولت های قبلی و فعلی دعوت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ