دومین سه امتیاز ساپینتو با نبوغ یامگا و پاقدم زنان
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینگر راست سرعتی پرسپولیس در دومین بازی فصل اولین گلش را به ثمر رساند، گلی که سه امتیاز مهم را برای تیمش به همراه آورد.
تیم فوتبال پرسپولیس که نخستین دیدار خود در لیگ بیست و سوم را با پیروزی کم گل به پایان برده بود، در دومین دیدار برابر تراکتور همین نتیجه را تکرار کرد اما این بار سه امتیاز شیرین کسب کرد.
گل گهر نتوانست به دومین سه امتیاز فصلش برسد اما محمدرضا اخباری توانست دومین کلین شیتش را ثبت کند.
تیمی که در دیدار نخست خود برابر پرسپولیس هم سه امتیاز را از دست داد و هم سرمربی اش را محروم دید، باید در ورزشگاه خانگی به فکر گرفتن سه امتیاز باشد. پیکان هم کار سختی برابر گل‌گهر دارد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به شکست پورتوریکو شد و با سه برد و ۹ امتیاز در صدر گروه سوم باقی ماند.
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‎ها سه بر دو مغلوب بلغارستان شد و به نخستین امتیاز خود در آناهایم دست یافت.
نساجی – پرسپولیس. تعیین کننده سرنوشت قهرمانی است. پرسپولیس با کسب سه امتیاز این دیدار فارغ از نتایجی که در دیگر بازی ها رقم می خورد، در استادیوم شهید وطنی جشن قهرمانی می گیرد.
تیم والیبال زنان پیکان که برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا عازم ویتنام شده‌اند؛ پس از شکست سه بر دو در بازی نخست برابر تیمی از کشور میزبان و کسب یک امتیاز ارزشمند؛ در دومین دیدار خود برابر حریف چینی با نتیجه سه بر صفر متحمل شکست شدند.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
علیرضا منصوریان دومین برد خود روی نیمکت فولاد را دشت کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که می داند سه امتیاز دیدارهای باقی مانده بیست و دومین دوره لیگ برتر برای تعیین قهرمان چقدر تاثیرگذار است، حاضر نشد روی سلامتی بازیکنانش ریسک بزرگ داشته باشد.
در پایان هفته نوزدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان نفس به نفس هم در صدر جدول قرار گرفتند و استقلال با سه امتیاز فاصله در رده سوم است.
در پایان هفته نوزدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان نفس به نفس هم در صدر جدول قرار گرفتند و استقلال با سه امتیاز فاصله در رده سوم است.
دومین روز از مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران درحالی برگزار می‌شود که پرسپولیس برای عقب نیفتادن از تیم‌های استقلال و سپاهان باید سه امتیاز سرنوشت‌ساز دیدار با صنعت نفت را بگیرد.
امیر عابدزاده ستاره پونفرادینا در شب پیروزی حساس این تیم برای فرار از منطقه سقوط بود.
شاگردان سیدمهدی رحمتی که دومین برد خود را ظرف سه هفته اخیر به دست آورده‌اند، با 12 امتیاز به رتبه نهم جدول صعود کرد
استقلال برای دومین دیدار پیاپی مقابل گل‌گهر صاحب ضربه پنالتی شد و سه امتیاز را به دست آورد.
تیم فوتبال پرسپولیس با کسب دومین پیروزی خود در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر صعودی چند پله ای در جدول داشت و با ادامه روند موفقیت خود به رده دوم جدول صعود کرد و جای استقلال را گرفت.
دومین سه امتیاز ساپینتو روی نبوغ یامگا
تیم الاهلی قطر با گل محمدحسین کنعانی‌زادگان به سه امتیاز بازی الریان دست یافت.
تیم فوتبال صنعت نفت دومین دیدار خود در لیگ بیست و دوم را با شکست خانگی پشت سر گذاشت.
تیم فوتبال استقلال که در نخستین گام سه امتیاز حساس را از دست داد، دومین دیدار در لیگ بیست و دوم را برابر تیمی انجام خواهد داد که چندین سال از حضورش در لیگ برتر گذشته است.
شارلوا در اولین بازی این فصل که قلی‌زاده را در ترکیب اصلی داشت، دومین باخت فصل را متحمل شد.
قیمت هر شانه تخم مرغ به ۱۰۰ هزار تومان رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ