جبار رحمانی گفت: آنچه محل مناقشه است اینکه چیزی که اعضای این نسل به دنبال‌اش هستند مساله سایر نسل‌های دیگر نیز هست. یعنی مناقشه کنونی امری است که اقشار جامعه به شکل‌های مختلف از دانش‌آموزان گرفته تا افراد سالمند در منزل در آن درگیر هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیمان معادی که در فیلم های مطرحی همچون متری شیش و نیم و ابد و یک روزها در ذهن ها ماندگار شده، از کتابخانه مجتبی جباری دیدن کرد.
کاپیتان سابق استقلال در راستای علایق ویژه‌اش به مسائل فرهنگی اقدام به افتتاح یک کتاب‌فروشی کرد.
مشهد ـ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در بیست‌ودومین رویداد اردوی دانش آموزان عشایر،در مجموع ۱۳۰۰ دانش‌آموز زیارت اولی طی هفته در مشهد در جوار حضرت رضا (ع) خواهند بود.
دهدشت- همجواری با سایت دفن زباله که جانمایی مناسبی ندارد، نفس کشیدن را برای مردمان دیار بلادشاپور «دهدشت» سخت کرده است.
به نظر می‌رسد استیون جرارد با باشگاه الاتفاق به توافق نهایی دست پیدا کرده است و به زودی با این تیم قرارداد می‌بندد.
کرمان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان از تحویل یک راس بره جبیر به کلانتری مرکزی شهرستان رودبار جنوب خبر داد.
با استناد به گفته قدیمی‌ها؛ محله شکیب درسال‌های ۱۳۳۰ تا ۱۳۳۲ درمیان باغ‌های بزرگ پرورش گل و گیاه متولد شد. خانه‌های این محله در خیابانی که بعد‌ها به نام حاج «اصغر جبار» یکی از ملاکان بنام این محله نامگذاری شد، ساخته شدند‎؛ یعنی‌شهید صالحی امروزی.
ستاره تکنیکی اسبق پرسپوليس مدعی است که سه هفته پرماجرا در انتظار این تیم است اما برخی اتفاقات علیه مسیر آنها در جریان است.
هاجر ۲، کمان ۲۲، کمان ۱۲، مهاجر ۴، سفیر و ستار، پهپاد‌های شناسایی، سامانه درخش ۷، برج مراقبت سیار، موشک قادر هواپایه، موشک ستار و قائم، سامانه‌های جنگ الکترونیک سحاب و شاهین، بمب هوشمند قاصد، موشک عصر ۶۷، موشک فکور ۹۰ هواپایه، دودزا پروژه جبار ۹، اتوبوس آمبولانس، اتاق عمل سیار، رادیولوژی سیار، دندانپزشکی سیار، اخلالگر باند V/UHF، ایستگاه کنترل زمینی.
مراسم گرامیداشت روز ارتش با حضور رئیس جمهور و جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در جوار حرم بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.
مراسم گرامی داشت روز ارتش با حضور رئیس جمهور و جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در جوار حرم بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد.
مراسم گرامی داشت روز ارتش با حضور رئیس جمهور و جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در جوار حرم بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد.
پیکر مشاور وزیر و مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در جوار شهدای گمنام تشییع شد.
پیکر مشاور وزیر و مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در جوار شهدای گمنام تشییع شد.
تیم هندی با هدایت امیر توکلیان مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران به عنوان سومی جام باشگاه‌های جهان دست یافت.
نایب رئیس انجمن مینی فوتبال با اشاره به حضور بانوان در مسابقات مینی فوتبال محلات کشور گفت: حضور بانوان همسطح آقایان خواهد بود.
مجتبی جباری یکی از بهترین بازیکنان استقلال در دو دهه اخیر است، او سالها در این تیم بود و به بازوبند کاپیتانی استقلال هم رسید.
جبار کوچکی‌نژاد، نماینده رشت و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقق فروش ۴/ ۱میلیون بشکه در روز دور از تصور است، گفت: فروش ۴/ ۱میلیون بشکه در روز خیلی سخت است. آقای رئیسی اعلام کردند که سعی می‌کنیم بودجه را واقعی ببندیم، اما این رقم نشان می‌دهد که بودجه واقعی نیست. او ادامه داد: تحریم‌های جدیدی علیه کشور اعمال شده است و قطعا در زمینه فروش نفت با مشکل مواجه می‌شویم؛ بنابراین بعید می‌دانم که فروش ۴/ ۱ میلیون دلار بشکه در روز قابل تحقق باشد.
جبار کوچکی نژاد با اشاره به اهمیت بسیار بالای بنادر شمالی برای اقتصاد ایران در مقطع زمانی کنونی، گفت: اتصال بنادر شمالی به ریل، لازمه توسعه ترانزیت در کشور است.
یک تیشرت ساده و یک شلوار جین، این استایل مربی گری مجتبی جباری در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور است.
ورزشکار تونسی به فینال تنیس آزاد آمریکا 2022 در بخش زنان راه یافت.
معاون آموزش متوسطه گفت: ۲ هزار میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کارگاهی از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه امسال بین مدارس کشور توزیع می‌شود.
بعد از برگزاری مجمع صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم در ۲۰ بهمن ماه سال جاری قرار بود سود این صندوق به حساب سهامداران تا ۳۰ بهمن ماه واریز شود، اما هنوز تعدادی از سهامداران سود آن را دریافت نکرده اند. سود پالایشی یکم چرا برای برخی واریز نشد؟ این سود کجاست؟
آنهایی که از کاروان پیاده‌ روی اربعین حسینی جا مانده اند، با دیدن تصاویر مشتاقانی که در حال پیاده ‌روی عظیم جهانی هستند فقط اشک می ریزند و آرزو می کنند ای کاش! در میان این مشتاقان بودند؛ مشتاقانی که مسیری را می‌پیمایند که نخستین بار جابر بن عبدالله انصاری صحابی حضرت محمد مصطفی و از شیعیان حقیقی پیمود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ