رئیس دستگاه دیپلماسی با ایرانیان و نمایندگان نهادهای ایرانی مقیم تانزانیا دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی در توصیف اقدام فردی که تروریست مسلح در حرم شاهچراغ را مهار کرد نوشت: همه‌ی ایرانیان خود را در حفاظت از امنیت ملی مسئول می‌دانند.
وزیر امور خارجه الجزایر به دعوت همتای ایرانی خود به تهران سفر می‌کند و با مقامات ارشد کشورمان دیدار و گفتگو می‌کند.
وزیر امور خارجه الجزایر به دعوت همتای ایرانی خود به تهران سفر می‌کند و با مقامات ارشد کشورمان دیدار و گفتگو می‌کند.
سفیر اسبق کشورمان در قطر با صدور حکمی از سوی وزیر امور خارجه کشورمان به عنوان دستیار وزیر و مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور منصوب شد.
زاهدان- وزیر امور خارجه با تشریح پیگیری‌ها در رابطه با حقآبه هیرمند، از اعزام هیئت ایرانی برای بررسی ذخایر آبی سد «کجکی» خبر داد.
وزیر امور خارجه ترکیه فردا در مسکو و در حاشیه نشست چهارجانبه وزرای خارجه ایران، روسیه، سوریه وترکیه با همتایان ایرانی و سوری خود دیدار خواهد کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: از دیرباز توجه به طبیعت و اهتمام در حفظ محیط‌زیست، بخش مهمی از فرهنگ غنی ایرانیان بوده است.
وزیر امور خارجه کشورمان در جمع ایرانیان مقیم خارج گفت: یکی از ویژگی‌های ایرانیان مقیم خارج پایبندی به هویت ملی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه آلمان در بغداد پاسخ داد.
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در جمع دیپلمات‌ها، همکاران نمایندگی و نمایندگان و کارکنان ایرانی شاغل نزد دفاتر سازمان‌های تخصصی و بین المللی مقیم ژنو با آنها دیدار و گفتگو کرد.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در ادامه سفر خود به ژنو جهت شرکت در اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل با جمعی از ایرانیان و اعضای نمایندگی ایران در ژنو دیدار و گفتگو کرد.
رئیس‌جمهور اوکراین در دیدار با وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل از ایران به عنوان «دشمن مشترک» یاد کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در ادامه برنامه‌های سفرش به بلگراد، با ایرانیان مقیم صربستان دیدار کرد. این نشست آخرین برنامه سفر دو روزه‌ی وزیر امور خارجه خارجه به صربستان بود.
منابع خبری اعلام کردند که وزیر امور خارجه سوریه برای دیدار با همتای ایرانی خود، فردا به تهران سفر می کند.
منابع خبری اعلام کردند که وزیر امور خارجه سوریه برای دیدار با همتای ایرانی خود، فردا به تهران سفر می کند.
وزیر امور خارجه انگلیس که به دهلی‌نو سفر کرده است، ضمن تکرار ادعای بکارگیری پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است در اظهاراتی توهین‌آمیز و خلاف اصول دیپلماتیک گفت باید از ورود این فناوری‌ها به دست کسانی که او «تروریست‌» نامید جلوگیری شود.
وندی شرمن معاون وزیر امورخارجه آمریکا با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود به تجمع روز شنبه جمعی از ایرانیان در شهر‌های واشنگتن و لس‌آنجلس واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در مدرسه شهید فهمیده شهر ایروان با ایرانیان مقیم ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی در دیدار با با ایرانیان مقیم ارمنستان گفت: ۱۵ دقیقه بعد از ورود مهسا امینی به بیمارستان کسری، دو عنصر امنیتی در آنجا مستقر می‌شوند و هدایت از همان لحظه شروع می‌شود. / خبرگزاری دانشجو
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در مدرسه شهید فهمیده شهر ایروان با ایرانیان مقیم ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر دادگستری در نشست شورای دبیران کارگروه‌های هشت گانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور بر لزوم ایجاد رویکرد و نگاه فرصت محور به ایرانیان خارج از کشور به جای تهدید محور تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با سرپرست و اعضا دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن دیدار کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به هم وطنان مقیم آمریکا قرار گرفت.
وزیر امور خارجه از پیگیری وزارت امور خارجه برای آزادی و بازگشت حاجی ایرانی بازداشت شده در عربستان خبر داد.
وزیر امور خارجه گفت: امیدواریم لایحه قانون جامع ایرانیان خارج از کشور با همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تصویب این قانون انجام و گشایشی ویژه در حل مسائل و مشکلات ایرانیان حاصل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ