منابع عراقی اعلام کردند که هفته آینده انحلال پارلمان عراق بررسی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: بالغ بر ۳۴ هزار دادخواست کارگری و کارفرمایی در سال ۱۴۰۱ رسیدگی و برای ۲۹ هزار مورد دادنامه صادر شد.
در جلسه رسیدگی مینا اتهامش را قبول کرد و گفت: من برای اینکه بتوانم خوشبخت شوم رابطه‌ای با مهرداد شروع کردم. او وضع مالی خوبی داشت و من هم می‌خواستم از سختی‌ها رها شوم، اما بعد فهمیدم این رابطه عاشقانه نیست و مهرداد بیمار است و من را شکنجه می‌کند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از رسیدگی به هتک حرمت یک قاضی توسط یک زن بی حجاب در شاهرود در محاکم قضایی خبر داد.
رئیس قوه قضائیه گفت: همکارانم بیش از ۲۰ هزار پرونده اغتشاشات را مورد رسیدگی قرار دادند.
اهواز- مدیرکل بازرسی خوزستان گفت: در سال گذشته ۱۰ هزار و ۳۵۶ مورد شکایت مردمی ثبت که به بیش از ۱۰ هزار و ۱۴۰ مورد یعنی ۹۸ درصد آنها رسیدگی شده‌ است.
سمنان- معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه وضعیت آب در استان سمنان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، گفت: اقدامات کوتاه مدت خوب است اما باید فکری برای تامین آب پایدار کرد.
جلسه کمیته حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای رسیدگی به شکایات مشترکان شرکت مخابرات در استان خوزستان برگزار شد و به ۴۵ شکایت در سامانه ۱۹۵ رسیدگی شد.
سال گذشته بود که دیوان عالی کشور اعلام کرد درخواست اعاده دادرسی، ولی الله سیف، احمد عراقچی و سایر متهمان پرونده بانک مرکزی که به اتهام برخی تخلفات مجرم و مقصر شناخته شده بودند، در شعبه اول دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده جهت بررسی مجدد به شعبه هم‌عرض ارجاع شده است. پس از ارجاع این پرونده به شعبه هم عرض، محتویات آن مجددا در هفت نوبت جلسه رسیدگی دادگاه، مورد بررسی قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار قرار گرفت.
متن مصوبه کمیسیون اجتماعی که مورد بررسی کمیسیون حقوقی و قضایی قرار گرفته به شرح زیر است: «زنانی که برای خروج از کشور نیاز به اذن همسر دارند، در صورت خودداری غیرموجه وی از اعطای اذن، می‌توانند ضمن تقدیم دادخواست، مدارک و مستندات خود مبنی‌بر ضرورت خروج از کشور را به دادگاه خانواده تسلیم کنند. دادگاه خارج از نوبت نسبت به موضوع رسیدگی کرده و در صورت احراز ضرورت امر، عنداللزوم پس از اخذ تأمین مناسب، اذن خروج از کشور با ذکر مدت و دفعات سفر خواهد داد.
دادستانی کل کشور در راستای دستور رئیس قوه قضاییه در مورد تکالیف قانونی وزارت آموزش و پرورش برای رسیدگی به شکایات از مدارس مبنی بر دریافت هزینه‌هایی که در قبال آن خدماتی ارائه نشده است، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال می‌گوید از زمانی که وزیر ورزش و جوانان با درخواست هیات رئیسه مبنی بر برگزاری مجمع فوق‌العاده این فدراسیون جهت رسیدگی به موضوع بازنشستگی داورزنی موافقت کند تا برگزاری مجمع حدود یک ماه زمان لازم است.
پرونده اتهام یکی از مدیران شهرداری مشهد پس از انجام تحقیقات برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. این پرونده مالی است و اظهار نظرهای بیشتر در این خصوص باید توسط مقام قضایی انجام شود.
دادستان تهران گفت: پرداخت ما به تفاوت قیمت طلب کشاورزان کلزاکار استان خوزستان به مبلغ ۱۸۴ میلیارد تومان با تعهد شرکت مورد نظر در دستور کار بانک ملی ایران قرار گرفت.
رسیدگی به این پرونده از آذر سال ۹۳ با گزارش یک درگیری در منطقه شهریار آغاز شد. بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد که درگیری میان پسر ۱۹ ساله‌ای به نام حبیب با مرد میانسالی رخ داده است که در این میان حبیب با ضربه چاقو وی را مجروح و روانه بیمارستان کرده بود، اما پس از ۳ هفته به علت شدت جراحت وارده مرد میانسال جان باخت و حبیب به اتهام قتل عمد بازداشت شد.
رسیدگی به فضاهای بی‌دفاع شهری در مناطق در سی و دومین قرارگاه اجتماعی شهر تهران به ریاست معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت.
ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده‌های عوامل اغتشاش و ایجاد ناامنی در کشور و مجازات آنان از دیگر موضوعات مورد تاکید سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه بود.
فصل چهارم باب چهارم قانون آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب (در امور مدنی) از مواد ۳۳۹ تا ۳۴۷ به موضوع "دادخواست و مقدمات رسیدگی" پرداخته است.
رئیس عدلیه به صورت ویژه وضعیت بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این دادگستری در رابطه با اتفاق رخ داده برای مرحومه مهسا امینی پیرو دستور رئیس قوه قضائیه، گفت: بلافاصله بعد از وقوع این اتفاق، دادگستری استان تهران موضوع را از طریق مراجع ذی‌ربط و پزشکی قانونی مورد رسیدگی قرار داد و به هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی نیز ماموریت‌هایی را محول کرد.
امیرحسین خادمی پس از اینکه به خانواده‌اش اعلام می‌کند از سوی چند نفر مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است، برای پیگیری قضائی، اقدام به شکایت در مرجع قضائی می‌کند اما چند روز پس از این اقدام، جسد وی در یکی از بیابان‌های حاجی‌آباد کشف می‌شود.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: برای دو مورد اعاده‌ای که در پرونده اکبر طبری پذیرفته شده بود در تاریخ ۱۸ مهر وقت نظارت تعیین و ۲۶ مهر ماه وقت رسیدگی تعیین شده است
با وجود مشکلاتی که سهامداران بانک دی با آن روبرو بودند،بالاخره این نماد پس از حدود بیش از ۹ ماه توقف امروز بازگشایی می شود. ساعت انجام معامله این نماد چه زمانی است؟
نمایندگان مجلس موافقت کردند دیوان عدالت اداری حق رسیدگی به تصمیم‌ها و مصوبات شورای عالی فضای مجازی را نداشته باشد. بر اساس این مصوبه، رسیدگی به تصمیم‌ها و مصوبات شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی هم خارج از صلاحیت دیوان عدالت اداری خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ