پدر آردا گولر، مسی ترکیه، با انتشار یک کلیپ تایید کرد پسرش در راه پیوستن به رئال مادرید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته استیناف یوفا محرومیت چهار جلسه‌ای ژوزه مورینیو از همراهی رم در لیگ اروپا را تایید کرد.
در ابتدا شاید تصور نمی شد که حضور لیونل مسی در اینتر میامی اثری فوری در متحول شدن این تیم در آمریکا و دنیا داشته باشد اما با مشاهده آمارها، قطعا نظر شما هم عوض می‌شود.
انتقال گرانیت ژاکا به بایر لورکوزن قطعی شده و این هافبک سوییسی به زودی با امضای قراردادی پنج ساله به این تیم ملحق خواهد شد.
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند و قطعا همه یا بعضی‌ از آنها برای بازی مقابل حریفان ایرانی به ورزشگاه‌های ایران می‌آیند
اعتراض رد شد؛ حذف قطعی استقلال از آسیا
لیونل مسی پس از بازی شنبه برابر کلرمون، از پی اس جی خداحافظی خواهد کرد و طبق ادعای منابع اسپانیایی، تقریبا تصمیم قطعی خود برای فصل بعد را نیز گرفته است.
الهلال عربستان برای جبران ناکامی فصل جاری، با لیونل مسی و مارکو وراتی مذاکره کرده و تقریبا به توافق قطعی رسیده است. حالا با خرید طارمی،  زوج رویایی مسی و طارمی در ریاض تشکیل خواهد شد.
خبرگزاری فرانس پرس مدعی شده که توافق نهایی برای انتقال لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به باشگاه الهلال عربستان انجام شده است.
خبرگزاری فرانس پرس مدعی شده که توافق نهایی برای انتقال لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به باشگاه الهلال عربستان انجام شده است.
رسانه اسپانیایی مدعی شد انتقال ابرستاره آرژانتینی به همراه کاپیتان بارسلونا به الهلال نهایی شد.
اگر مشکلات بارسلونا با لالیگا حل شود، بازگشت لیونل مسی به نوکمپ قطعی خواهد بود.
با اعلام فهرست بازیکنان رئال مادرید برای دیدار فردا مقابل خیرونا مشخص شد که کریم بنزما قطعا در این بازی به میدان نخواهد رفت.
لیونل مسی همراه خانواده و دوستان نزدیکش، شب گذشته وارد بارسلونا شد و از در پشتی فرودگاه ال پرات، به منزل خود در کاستلدفلس رفت.
قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران پیش از آغاز رقابت های نهایی 5 وزن دوم مسابقات آسیایی قطعی شد.
ویدئویی جالب از زندگی روزمرۀ مردم اصفهان در سال هزار و سیصد وشش شمسی منتشر شده است که در آن نشان می‌دهد در تاریخ پنجشنبه نه شهریور آن سال تصویربرداری شده است. یکی از صد‌ها قطعه عکس و فیلمی که فردریک گادامر، عکاس پروژۀ عظیم «آرشیو سیاره»، در سفر به ایران تهیه کرده است. مکان آن در نزدیکی بازار میدان نقش جهان است.
بعد از جدایی یورگن لوکادیا، باشگاه پرسپولیس قصد دارد یک مهاجم خارجی دیگر جذب کند.
دادگاه اجرایی ورزش فرجام‌خواهی بارسلونا درباره محرومیت روبرت لواندوفسکی را رد کرد و به این ترتیب او مسلما در دیدار روز یکشنبه بارسا مقابل اتلتیکو مادرید حضور نخواهد داشت.
مودریک، ستاره جوان اوکراینی، به آرزویش رسیده و به زودی به آرسنال می‌پیوندد. این در حالی است که چلسی هم در روزهای اخیر برای خرید او از شاختار تلاش کرده بود.
بی‌بی‌سی مدعی شد لیونل مسی قراردادش با پاری سن ژرمن را پیش از این تمدید کرده و تنها اعلام رسمی این تمدید قرارداد باقی مانده است.
یکی از جالب ترین عکس‌های فینال دوحه، پوشیدن لباس سنتی عربی توسط مسی و بالا بردن جام طلایی با آن پوشش بود. کاری که امیر قطر انجام داد و حالا به یکی از اتفاقات بحث برانگیز 2022 تبدیل شده است.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با برتری ۶ بر ۴ مقابل تیم منتخب جهان، حریف آمریکا در فینال جام جهانی کشتی آزاد شد.
پل پوگبا، هافبک یوونتوس پس از عمل جراحی زانو در حال ریکاوری است و آماده بازی برای تیم ملی فرانسه در جام جهانی است.
فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، مدعی شد هنوز مذاکره رسمی بین لیونل مسی و بارسلونا صورت نگرفته است.
تیم ملی والیبال ایران در یک بازیگر نسبتاً سخت موفق شد مصر را با نتیجه 3-1 شکست دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ