باشگاه استقلال اعلام کرد در صورت تداوم تصویربرداری به شکل کنونی از دیدار این تیم مقابل مس کرمان، در نیمه دوم در زمین حاضر نخواهند شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن مونیخ پیشنهاد اینتر برای جذب بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی، را هم رد کرده است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه گفت: قرعه سخت پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی به سود این تیم خواهد بود!
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه گفت: قرعه سخت پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی به سود این تیم خواهد بود!
کریستین پولیشیچ، ستاره چلسی، به مدیران این باشگاه اعلام کرده که حاضر نیست به باشگاه لیون ملحق شود.
ظاهرا راننده پژو که مردی جوان بود از سر لجبازی و اینکه ثابت کند برنده مسابقه سرعت شده، پس از یک کورس خیابانی جلوی خودروی تویوتا که سرنشینان آن ۲ دختر بودند پیچیده و همین موجب تصادف میان آن‌ها شده بود.
بازیکن جوان استقلالی‌ها یک فصل کامل را به دلایل مختلف از دست داد و حالا باید منتظر روزهای خوب در سال آینده باشد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه - ۲۷ فروردین - با بررسی فوری لایحه "ایجاد سازمان بازرگانی" مخالفت کردند و طبق رای بهارستانی ها این لایحه باید به صورت عادی در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.
درباره جنگ قدرت چه می‌دانید؟ همان اتفاقی که قرار است زور و قدرت‌مان را به رخ هم بکشیم و تصور کنیم هرکه زورش بیشتر است، پیروز میدان خواهد بود؟
کارشناس فوتبال با بیان اینکه درگیری ها در فوتبال ما به عادت تبدیل شده و با آن زندگی می کند، گفت: مربیان ما باید خودشان را کنترل کنند تا بازیکنان تمرکزشان را از دست ندهند.
انزو فرناندز به بنفیکا اطلاع داده که خواهان پیوستن به چلسی است اما باشگاه پرتغالی که از بازیکن آرژانتینی خود عصبانی است قصد دارد مبلغ درخواستی خود را دو برابر کند.
عضو شورای شهر تهران گفت:شهرداری تهران باید از گزینشی کردن مصوبات شورا که سلیقه‌ای شدن را رقم خواهد زد پرهیز داشته باشد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به تغییرات زیادی سرمربی در ترکیب این تیم گفت: ساپینتو برای بازی ندادن به برخی بازیکنان لجبازی می‌کند که همین امر به تیم لطمه زده است.
یک کارشناس اقتصادی گفت: لجبازی مجلس برای برنامه توسعه هفتم و عدم تایید بودجه ۱۴۰۲ باعث می شود تا اقتصاد در دست دلالان بیافتد و همچنین اقتصاد کشور در حال نااطمینانی کامل به سر ببرد.
لجبازی کودکان می‌تواند علل متعدد داشته باشد از محیط نامناسب خانواده تا نازپروردگی، سرزنش و انتقاد از کودک، فشار‌های خانواده، مشکلات جسمی و روانی تا جلب توجه و برخی اختلالات مثل اختلال نافرمانی ـ مقابله جویانه، سندروم داون، کودک آزاری و اختلال بیش فعالی ـ نقص توجه و همچنین مشکلات دیگری مثل استرس‌های زیاد، بی توجهی یا انتظارات زیاد والدین از بچه‌ها و در نهایت اینکه طبق گفته محققان لجبازی بین پسران بیش از دختران است.
وینیسیوس جونیور، ستاره جوان تیم ملی برزیل، اهمیتی به انتقادات از جشن شادی بازیکنان این تیم نمی دهد.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی از جام جهانی کنار رفت که بر خلاف بسیاری از تیم ها با بالاترین میانگین سنی و بی توجهی به انتخاب و گزینش بازیکنان جوان شاغل در لیگ راهی این مسابقات شد.
یکی از بازیکنانی که هم در بازی با انگلیس شایسته گلزنی بوده و هم در بازی با ولز سردار آزمون بود.
یک فعال رسانه‌ای اصولگرا گفت: فیلترینگ هیچ منفعتی برای هیچکس ندارد و همان‌گونه که آقای علم‌الهدی گفته است عملاً دست خودی‌ها را هم برای مبارزه فرهنگی و سیاسی با دشمن می‌بندد. دست برداشتن از لجبازی و برگشتن از راه اشتباه، شیرین است. امتحان کنید.
ستاره والیبال ایران در لیگ ملت ها دل پری از اتفاقاتی که در این مدت برایش رخ داده، دارد.
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به انتخاب های مناسب در لیست ملی پوشان گفت: کاریزمای بالای شخصیت کی روش خودنمایی کرد.
لج بازی کاری است که شبکه سوم سیما و برنامه فوتبال برتر انجام می‌دهند و متاسفانه علاوه بر تضییع حقوق فوتبال، به هواداران هم با نوع پخش مسابقه توهین می‌کنند.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در سخنانی در خصوص آخرین تحولات این کشور گفت: با بستن مسیر مذاکره نمی‌توان بحران سیاسی عراق را حل کرد.
به نظر می رسد که استقلال و صدا و سیما بر سر مسائل حق پخش از همان هفته نخست وارد تنش شده اند.
لجبازی باشگاه‌ها، تیم ملی امید را تعطیل کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ