رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، مدیران و کارگزاران وزارت امور خارجه در بیانیه ای از محضر مقام معظم رهبری قدردانی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از علاقمندی ایران برای تعمیق روابط در حوزه‌های آبیاری هوشمند، مدیریت بهینه آب، ارتقای بهره‌وری آب در بخش کشاورزی و مدیریت پایدار خاک با فائو خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت همتای پاکستانی خود برای انجام سفر رسمی سه روزه وارد «اسلام‌آباد» پایتخت این کشور شد.
وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر روابط راهبردی بین دو ایران و ونزوئلا، ابراز امیدواری کرد با سفر جاری رئیس جمهور کشورمان به کاراکاس این روابط بیش از پیش تعمیق و گسترش یابد.
در راستای تعمیق ساخت داخل و کاهش هزینه واردات، زنجیره ‌تامین گروه صنعتی ایران خودرو با همکاری دو شرکت فولاد مبارکه و ورق خودرو موفق به بومی‌سازی ورق‌های مصرفی در خودرو شد.
سفر دو روزه رئیس جمهور به اندونزی منجر به امضای ۱۱ سند همکاری بین دو کشور شد و علاوه‌ بر آن می‌تواند فرصتی جهت تعمیق روابط میان سازمان منطقه‌ای آسه‌آن و کشورمان باشد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران با هدف تعمیق و گسترش روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی میان ایران و اندونزی، امروز و تا ساعاتی دیگر تهران را به مقصد جاکارتا ترک خواهد کرد.
بررسی بودجه کشور دارای ابعاد و قلمرو‌های گسترده در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی است؛ فقط نباید به بررسی اعداد و چگونگی تحقق و یا عدم تحقق و یا تراز و یا ناترازی آن بسنده کرد. زیرا موازین حاکم بر مالیه عمومی کشور به همان اندازه‌ای که با ارقام و اعداد (بودجه) سروکار دارد، با حقوق عمومی و علوم سیاسی، اقتصاد توسعه، اقتصاد سیاسی، جامعه‌شناسی و... در جامعه نیز سروکار دارد.
رئیس رژیم صهیونیستی درباره چشم‌انداز اعتراض‌های خیابانی و تعمیق شکاف‌های داخلی این رژیم می‌گوید شرایط کنونی فلسطین اشغالی، شبیه بشکه باروتی است که در آستانه انفجار قرار دارد.
با توجه به تعمیق معاملات بازار سهام به لحاظ افزایش تعداد سرمایه‌گذاران نسبت به گذشته، حال شاهد افزایش تعداد درخواست دریافت مجوز در راستای توسعه نهادهای مالی در بازار سرمایه کشور هستیم. در این میان ارزیابی نحوه فعالیت و نظارت بر عملکرد نهادهای مالی به لحاظ اجرای مطلوب قانون و مقررات وظیفه جدی بوده که سازمان بورس و اوراق‌بهادار بر عهده دارد. عبور از قوانین دست‌وپا گیر و به‌نوعی به‌روز‌رسانی دستورالعمل‌ها با رویکرد تسهیلگری در باب مقررات سیاستی است که سازمان بورس در راستای توسعه بخش مولد اقتصاد کشور در دستور کار خود قرار داده‌است.
سفیر چین در روسیه اعلام کرده است که کشورش آماده تعمیق همکاری ها با مسکو است.
رئیس جمهور گفت: با توجه به ظرفیت‌های بزرگ موجود در ایران و مالزی امیدواریم این ظرفیت ها در جهت پیشرفت هر چه بیشتر همکاری‌های فیمابین به کار گرفته شود.
با توجه به سطح مطلوب ذخایر اسکناس ارز در داخل کشور، انتشار اوراق ارزی بانک مرکزی با سررسید کوتاه‌مدت (سه‌ماهه) در دستور کار قرار گرفت.
معاون امور سیاسی پنتاگون گفت، اما این رویکرد در سوریه و طی همکاری روسیه و ایران در حمایت از بشار اسد» رئیس جمهور سوریه عملی نشد و بعید به نظر می‌رسد که اینک کارساز باشد.
فرمانده ستاد فرماندهی ارتش آمریکا در منطقه(سنتکام) برای دیدار با رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شد.
یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام اینکه واشنگتن نگران تعمیق روابط ایران و روسیه است، اعلام کرد که کشورش منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) خارج نمی‌شود.
معاون رئیس جمهور آمریکا در ادامه اقدامات و اظهارات جنگ‌افروزانه این کشور، گفت که واشنگتن همچنان به تعمیق روابط «غیررسمی» خود با تایوان ادامه خواهد داد.
وزیر امور خارجه ایرلند به علاقه مندی کشورش برای تعمیق روابط با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، و با اشاره به تحولات جاری در اروپا گفت: تمایل زیادی برای روابط تجاری و اقتصادی وجود دارد.
در ادامه تعمیق روابط ایران با ونزوئلا و همکاری‌های ضد تحریمی دو کشور تولید ۴ خودروی ایرانی در ونزوئلا کلید خورده است.
معاون گردشگری کشور گفت: تعمیق شناخت دو کشور ایران و هند بر اساس توسعه تعاملات گردشگری با پیشنهاد تشکیل بسته عملیاتی هدفمند متشکل از اقدامات اجرایی بخش دولتی و خصوصی در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به آمادگی برای پذیرش سرباز دانشجو، گفت: این اقدام را با هدف استفاده از توان و تخصص افراد نخبه و دانشگاهی پی‌گیری خواهیم کرد.
یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا گفت: «تعمیق اتحاد روسیه با ایران چیزی است که کل جهان باید آن را ببینند و آن را بعنوان یک تهدید عمیق در نظر بگیرند».
بنا به اعلام یک رسانه غربی، مقامات غرب نگران هستند گسترش روابط میان آنکارا و مسکو به روسیه در دور زدن تحریم ها کمک کند.
وزارتخانه‌های صمت و عتف با هدف تحقق سند تحول دولت مردمی و توسعه و تعمیق ارتباط صنعت و دانشگاه در راستای شعار سال، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند که از امروز (یکشنبه) اجرایی شد.
دستگیری زوج دعانویس دارابی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ