زمان اولین تمرین تیم ملی ایران پس از بازگشت کارلوس کی روش مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال النصر در نخستین بازی خود از رقابت های جام ملک سلمان به تساوی رسید.
نفت مسجدسلیمان نخستین تمرین روز یکشنبه خود را در ساعت هفت صبح برگزار کرد.
اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری نخستین کنفرانس ملی «راهبردهای اقتصاد مسکن؛ انبوه سازی و معماری پایدار» در کمیسیون تلفیق و بودجه مجلس برگزار شد. ‌
این مجری با نام شهریار در بخشی از برنامه «اسکرین شات» که شنبه هر هفته ساعت ۱۷:۰۰ زنده از این کانال پخش می‌شود، تازه‌های نرم افزار، بازی‌های رایانه‌ای، پویانمایی و سایت‌های ایرانی را معرفی می‌کند.
در ساعت ۱۲و ۳۰ دقیقه امروز (۳۱ خردادماه) دمای شهداد ۴۸ درجه سلسیوس بود که حدود ۲ درجه گرمتر از دیروز در همین ساعت بود.
اصفهان - معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: اولین ساختمان انرژی مضاعف کشور با تولید ۱۸۰ هزار کیلووات ساعت برق راه‌اندازی شده است.
نخستین تمرین تیم‌ ملی فوتبال با هدایت امیر قلعه‌نویی امروز یکشنبه از ساعت ۱۶:۱۵ در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه 6 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 10  و با حضور 234 نفر از نمایندگان برای آغاز شد.
بالن اولی قرمز رنگ بود، هوا رفت، اما کم وافتاد در باغ سپهسالار مرحوم، مردم هم رفتند، ما بودیم در بالای شمس‌العماره، سیاچی، امین السلطنه، عضد الملک، ادیب الملک، فرخ خان، باشی، وجیه و ... بودند. بعد بالن سفید بزرگ برش فرنگی باد شد، باز همه مردم دوباره جمع شدند در بام‌ها و غیره، این دفعه بالن بسیار خوب هوا رفت، نیم ساعت درست روی آسمان شهر ایستاده بود، دو هزار ذرع هم بلکه بیشتر هوا رفت.
اس‌آر ۷۲ پهپادی است که لاکهید مارتین امید‌های زیادی به انجام نخستین پرواز آزمایشی‌اش در سال ۲۰۲۵ دارد.
نتیجه ۸ سال کار مداوم، هزاران ساعت مطالعه پژوهش‌های صورت‌گرفته و انجام آزمایش‌های مختلف توسط پروفسور موسیوند در نهایت منجر به تولید نخستین پمپ مصنوعی قلب (Artificial Cardiac Pump) درون بدن انسان شد که می‌توان آن را در قفسه سینه کاشت و از راه دور، نظارت و کنترل کرد.
صاعقه هواپیمای جت جنگنده - بمب‌افکن ساخت ایران است و نخستین پرواز آزمایشی آن در بهار ۱۳۸۳ انجام شد. یک شهروند تبریزی در فرودگاه تبریز توانست لحظه شکستن دیوار صوتی توسط جنگنده صاعقه ارتش را حین مانورهای تمرینی این هواپیما در فرودگاه تبریز ثبت کند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: نشست فردا از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد و دستور نخست کمیسیون انتخاب اعضای هیات رییسه کمیسیون تلفیق است. در ادامه ساز و کار چگونگی بررسی کلیات لایحه بودجه و زمان حضور رییس سازمان برنامه و بودجه برای ارائه گزارش درباره لایحه تعیین خواهد شد.
سخنگوی وزارت صمت در گفت‌وگو با تابناک اقتصادی، از ورود نخستین محموله خودرو خبر داد و افزود: کشتی در نوبت تخلیه است و مطابق اعلام نظر گمرک بندرلنگه به دلیل شرایط جوی نامساعد تخلیه خودروها با تاخیر همراه شده که تا ساعت ۲۳ امشب انجام خواهد شد.
برای نخستین بار در بورس کالا ایران عرضه تارا و پژو ۲۰۷ اتوماتیک انجام شد. امروز عرضه‌ها در ۱۰ ردیف انجام شد که از ساعت ۹ تا ساعت ۱۶:۳۰ بعدازظهر طول کشید.
تیم ملی فوتبال ایران در یکی از مهم‌ترین دیدارهای تاریخ خود در بازی سوم مرحله گروهی به مصاف آمریکا می‌رود تا بتواند برای نخستین بار در تاریخ جواز صعود به دور حذفی را کسب کند.
این بازی قرار است ساعت ۱۲ روز پنج‌شنبه، ۲۶ آبان، در زمین شماره ۴ ورزشگاه آزادی انجام شود.
نخستین حادثه ساعت سه بعدازظهر شنبه گذشته از سوی مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. ماجرا از این قرار بود که دو کارگر ۱۷ و ۲۴ ساله که در کارگاه تولیدی کار می‌کردند بر سر موضوعی با هم درگیر شدند و در این درگیری کارگر ۲۴ ساله دستش را به دور گردن مقتول حلقه کرد و باعث شکستن گردن و قتل پسر نوجوان شد.
نخستین تمرین تیم ملی با حضور نفرات دعوت شده از ساعت ۱۷ امروز آغاز خواهد شد.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان که یکی از طولانی‌ترین دیدار‌های این دوره با ۱۷۲ دقیقه بود، موفق به شکست آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک شد تا دو امتیاز این مسابقه را به دست آورد.
نخستین رویداد فناوری های نوین کشاورزی روز چهارشنبه ۲۶ مردادماه از ساعت ۹ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.
بایر لورکوزن امشب ساعت ۲۱ نخستین بازی‌اش در فصل جدید بوندس‌لیگا را در خانه بورسیه دورتمند برگزار می‌کند و سردار آزمون شاخص ترین چهره در پوستر رسمی سایت این باشگاه آلمانی است
بابک مرادی، امیرحسین خدامرادی و فرزاد جعفری در نخستین تمرین هوادار در تهران به جمع شاگردان ساکت الهامی اضافه شدند.
شرکت فناور در حوزه تجهیزات پزشکی تمرکز خود را بر تولید دستگاه سونوگرافی قابل حمل قرار داده است و با ورود به شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اولین دستگاه سونوگرافی مخصوص دامپزشکی را تولید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ