به بهانه حواشی‌ای که درباره بیرانوند و رفت و بازگشت او به پرسپولیس ایجاد شده نگاهی انداختیم به سریال‌هایی که در این حوزه ساخته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینکه علی اوجی تهیه کننده این فیلم است نیز نشانه دیگری برای کارشناسان است که با یک اثر جدی مواجه نیستیم. تقریباً هیچ اثری با تهیه کنندگی اوجی در این سال‌ها تولید نشده که از کیفیت قابل توجهی برخوردار باشد و در گیشه موفقیت عظیمی به دست آورد یا دست کم منتقدین بر سر ارزش‌های هنری‌اش توافق داشته باشند اما مدیری ظاهراً ترجیح می‌دهد به هر قیمت ممکن با همان تیم سال‌های اخیرش کار کند؛ همکاری که در سریال پدر گواردیولا نیز اتفاق افتاده و...
مهران مدیری در نوروز سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 به کارگردانی داریوش کاردان وارد عرصه بازیگری شد.
رئیس کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا طی نامه‌ای رسمی از میزبانی ایران در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا قدردانی کرد و بر قابل ستایش بودن مهمان نوازی ایرانیان و مدیریت مسابقات تاکید کرد.
برنامه زنده شیوه شبکه چهار صداوسیما میزبان مناظره علی علیزاده سیاست پژوه و موسی غنی نژاد اقتصاددان در موضوع لیبرالیسم و نسبت آن با اقتصاد ایران بود، حالا برخی کاربران با بازنشر سکانسی از سریال طنز «نقطه چین» ساخته مهران مدیری به حواشی این مناظره کنایه زدند.
رسول مجیدی از مجریان ویژه برنامه‌های جام جهانی گفت: صداوسیما به کسی میلیاردی دستمزد نمی‌دهد، اما در تولید یک برنامه اسپانسر نقش بسیاری مهمی دارد وگرنه سازمان صداوسیما به کسی میلیاردی دستمزد نمی‌دهد. حتی اگر آن شخص مهران مدیری باشد.
بازیکنان و مربیان خارجی استقلال، به مناسب نزدیک‌ شدن به سال جدید میلادی، جمعه شب مهمان علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال بودند.
علی کریمی درباره شایعه دزدیده شدنش توسط مهران مدیری توضیحاتی داد.
کیهان نوشت: این نظام و انقلاب با استوری و جودهی عده‌ای سلبریتی از پای در نمی‌آید و همه این افراد باید جوابگوی نقش خود در این آشوب و بلوا باشند حالا می‌خواهد یک استوری ناقابل همچون ایزدیار باشد یا خط‌دهی آشوب همچون کریمی و یا آتش بیار معرکه همچون مدیری.
یک فعال سیاسی نوشت: چرا الان جیغ‌مان از درآمدهای ده‌ها میلیاردی او به هوا رفته؟ سال‌هاست او برنامه می‌سازد و پول خوب هم می‌گیرد. سکوت چندین‌ساله چه توجیهی دارد واقعاً؟
عباسی در این فیلم می گوید سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است؛ لذت، شهوت و پول. چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟
عباسی در این فیلم می گوید سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است؛ لذت، شهوت و پول. چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: فردا (جمعه ۲۵ شهریور) وضعیت آسمان مهران (ایلام) و تمرچین پیرانشهر صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین بیشینه دما در مهران (ایلام) ۴۱، در تمرچین پیرانشهر ۲۹ و کمینه دما در مهران (ایلام) ۲۳ و در تمرچین پیرانشهر ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: آسمان مهران فردا و پس فردا (۲۲ و ۲۳ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۴۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه های کرج-تهران و تهران-ساوه و همچنین محورهای منتهی به مرزهای مهران و شلمچه خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت:آسمان مهران فردا و پس فردا (۲۱ و ۲۲ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۴۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: حداقل دمای هوا در مهران (استان ایلام) امروز جمعه ۲۹ و حداکثر دمای هوا ۴۶ درجه پیش بینی می‌شود. فردا، شنبه، ۱۹ شهریور ماه نیز دمای هوا مهران بین ۲۸ تا ۴۴ درجه سانتیگراد و آسمان همانند روز جمعه صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.
معاون اول رئیس جمهور برای دومین بار طی دو هفته اخیر از پایانه مرزی مهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین تمهیدات برای خدمت به زائران قرار گرفت.
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز، دماوند و ایلام - مهران خبر داد.
ساوه - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: حال همه مسافران اتوبوس واژگون شده حامل زائرین ساوه در مسیر مهران خوب است.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: آسمان مهران فردا و پس فردا (۱۷ و ۱۸ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و غبار رقیق با بیشترین و کمترین دمای ۴۲ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
مهران فاطمی استاندار یزد به همراه حجت الاسلام زارع مدیر کل بنیاد شهید، ابوترابی عضو شورای شهر، سردار فرهنگ دوست، حسینی مطلق مدیر کل امور زنان، شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، دکتر حدادزاده دادستان یزد، حجت الاسلام صانعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حجت الاسلام زحمتکش معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و پارساییان دستیار ویژه استاندار با حضور در منزل زینب جعفری فرزند شهید و بانوی محجبه ماجرای قطار ۹ مرداد تهران یزد از وی تجلیل کردند.
پیش از این بازیگران چون مهران احمدی، بهناز جعفری و امین میری مقابل دوربین مسعود امینی تیرانی به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین محمد دستواره نارویی، مهدی دین‌ محمدپور، مهران داروزائی، عرشیا سروری مقدم و فاطمه سالاری نوجوانانی هستند که از طریق تست بازیگری و از میان صدها متقاضی برای حضور در نقش‌های اصلی این فیلم انتخاب شده‌اند.
جالب اینکه برنامه «حیات وحش» از شبکه مستند با ۲۵.۷ درصد مخاطب هم در این جمع قرار دارد و البته با کسب رضایت ۹۱.۹ درصدی، بالاترین میزان رضایت را در میان آثار پخش شده در صداوسیما داشته است. در واقع بر اساس آمار رسمی صداوسیما، جمعیتی که برنامه حیات وحش را ترجیح داده‌اند، نزدیک به جمعیتی هستند که برنامه دورهمی مهران مدیری را تماشا کرده‌اند و از قضا رضایت بیشتری از حیات وحش داشته‌اند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ