وزیر امورخارجه گفت: کشور افغانستان دهه‌ها است که از بی ثباتی و بحران رنج می‌برد. راه‌حل، تشکیل دولتی فراگیر متشکل از همه اقوام افغانستانی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله 24 ساعت تا اولین بازی فصل استقلال مقابل صنعت نفت آبادان آبی پوشان در شرایط بی سابقه ای قرار دارند.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که اوکراین و غرب بر سر مذاکرات صلح مانع‌تراشی می‌کنند.
وزیر امور خارجه روسیه و فیصل مقداد، همتای سوری او بر راه حل جامع بحران سوریه بر اساس چارچوب آستانه تاکید کردند.
منابع دیپلماتیک آفریقایی با بیان اینکه دو طرف سودانی در این مرحله راه حل نظامی را در اولویت قرار می دهند، افزودند که البرهان و حمیدتی یکدیگر را به اخلال در امنیت سودان متهم می کنند.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار بر طرف شدن مشکلات مسکن با توسل به مردم و تفکر انقلابی شدند.
یک نماینده پارلمان لبنان گفت که یک رئیس جمهور با دیدگاه اصلاحی می تواند بحران ها و مشکلات فعلی این کشور را حل و فصل کند.
رئیس شورایی حزب الله لبنان با بیان اینکه هیچکس به تنهایی نمی تواند بحران این کشور را حل کند، تاکید کرد که تنها راه حل بحران لبنان گفتگو و تفاهم است.
مشهد ـ مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: پروژه های حفاظت و تعادل بخشی منابع آب، طرح های انتقال آب و تصحیح الگوی مصرف راه حل های بحران کم آبی در خراسان رضوی است.
اردوغان قصد دارد به زودی با پوتین و زلنسکی درباره راه حل بحران اوکراین گفتگو کند.
معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان از گفتگو و تفاهم داخلی به دور از دخالت های خارجی و آمریکا به عنوان تنها راه حل بحران و مشکلات این کشور یاد کرد.
با نزدیک شدن به زمستان و سردی هوا مصرف گاز در بخش خانگی به صورت تصاعدی بالا رفته است که ممکن است در بخشی از آلودگی هوا هم بی تاثیر نباشد.
اکنون، هیچ کس نمی تواند برای حل بحران حاکمیت-معترضان کاری کند/ دو طرف باید انقدر همدیگر را بزنند تا خسته شوند و دنبال راه چاره بگردند
وزیرخارجه دولت نجات ملی یمن در دیدار با یک مقام سازمان ملل، راه حل پایان فاجعه انسانی در یمن را توقف فوری تجاوزات ائتلاف سعودی، رفع کامل محاصره یمن و خروج نظامیان بیگانه از این کشور دانست.
اگر می‌خواهیم یک سیستم غذایی منطقه‌ای کارآمد بسازیم که به ویژه با عمیق‌تر شدن تغییرات آب و هوایی ما را از تجارت کشاورزی دور کند باید روی آن چه مهم است متمرکز بمانیم: نه نجات بازیگران در سیستم غذایی فعلی بلکه بر روی تغذیه مردم. این امر می‌تواند به معنای سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و جنگل‌ها باشد.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که راه حل بحران سیاسی کنونی عراق، بازگشت به میز گفتگو و مذاکره و کنار گذاشتن اختلافات با صداقت و امانت کامل است.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که گفتگو تنها راه برای حل و فصل بحران کنونی این کشور است و در غیر این صورت منافع، امنیت و سلامت اجتماعی عراقی ها تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.
امیر قطر در سخنرانی خود در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل گفت که پیچیدگی های درگیری میان روسیه و اوکراین را درک می کنیم و خواستار توقف این درگیری و تلاش برای راه حل مسالمت آمیز هستیم.
شورای امنیت سازمان ملل با صدور بیانیه ای از طرفین درگیر در یمن خواست مذاکرات را برای تمدید آتش بس تقویت کنند و تأکید کرد که بحران یمن، راه حل نظامی ندارد.
سخنگوی وزارت خارجه چین مذاکره را تنها راه حل بحران کنونی انرژی میان روسیه و غرب اعلام کرد.
رئیس جمهوری عراق با تاکید بر ضرورت ایجاد نقشه راه برای حل و فصل بحران کنونی این کشور، گفت که تداوم شرایط فعلی غیر قابل قبول است.
یک سیاستمدار مستقل عراقی تاکید کرد که تشکیل دولت ملی انتقالی و برگزاری انتخابات زود هنگام راه حل خروج عراق از بحران سیاسی کنونی است.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که تنها راه عبور از بحران فعلی که این کشور با آن دست و پنجه نرم می کند، گفتگو است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ