دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس تنها خواسته خود از این باشگاه را بار دیگر مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب اولیه استقلال در بازی دیروز از نفراتی تشکیل شده بود که پارسال هم در این تیم بودند.
قائم مقام حزب موتلفه گفت: اصلاح‌طلبان تحلیل‌های کاملاً اشتباهی انجام می‌دهند و این باعث می‌شود که این افراد نه تنها در مسیر و اراده مردم نباشند بلکه در برابر خواست آنها قرار بگیرند.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس تنها خواسته خود از این باشگاه را بار دیگر مطرح کرد.
در این اکنونِ ایرانی، عده‌ای که با داعیه شرعیه به تدبیرگران قوم تبدیل شده‌اند، از منظر و نظری معطوف به خواستِ قدرت و کنترل، دست‌اندرکار تقریر و تدوین سیاست‌نامه‌ای شده‌اند که در آن، نه تنها نشان و نشانه‌ای از «رضایت مردم»، و «مصالح مردم» و «استحسان» نیست، بلکه سیاست، جز به «هر چه خواستن با رعیت بار کردن و به هوای نفس و اقتضای غضب ایشان را معذب داشتن»، و جز به «مصلحت و منفعت و رضایت و خواستِ کنترل و منقادسازی اقلیتی خاص» دلالت نمی‌دهد.
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از هواداران این تیم خواست که در دو هفته پایانی مازیار زارع و شاگردانش را تنها نگذارند و باخت مقابل مس را فراموش کنند.
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از هواداران این تیم خواست که در دو هفته پایانی مازیار زارع و شاگردانش را تنها نگذارند و باخت مقابل مس را فراموش کنند.
میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید، در آستانه بازی فردا با چلسی در لیگ قهرمانان می‌گوید تیمش باید تنها برای پیروزی به میدان برود چون هر خواسته دیگری کار را برای رئال پیچیده خواهد کرد.
در آن ایام سفارت آذربایجان در آلمان وسیله نقلیه نداشت و من یکی از اتوموبیل‌های سفارت ایران در آلمان را دراختیار سفیر گذاشته بودم که تنها اتوموبیل سفارت شان بود. سفیر آذربایجان دراین ملاقات ازمن خواست که اتوموبیل را به آن‌ها بفروشیم. به وی گفتم که تلاش میکنم هدیه باشد، چون میدانستم که پولی ندارند و سفیر آذربایجان هم قبلا وزیر خارجه بوده و باید شأن او حفظ میشد. نهایتا هم با موافقت تهران، اتوموبیل را به سفارت آذربایجان در آلمان هدیه دادم.
مریم همسر مقتول در توضیح ماجرا به مأموران گفت: زمان حادثه من و همسرم در خانه تنها بودیم که فردی با عنوان مأمور سازمان آب و فاضلاب زنگ خانه‌مان را زد و به محض اینکه در را باز کردیم دو مرد جوان به طور وحشیانه وارد خانه‌مان شدند. محمود ابتدا خواست تا مانع ورودشان شود که به او شوکر زدند و روی مبل افتاد. پس از آن من را با تهدید به داخل اتاق بردند و جعبه جواهراتم را گرفتند. در آن لحظه همسرم قصد داشت با سر و صدا از همسایه‌ها کمک بخواهد که آن دو نفر به او شلیک کردند و بعد هم بسرعت فرار کردند.
آذر منصوری نوشت: تنها راه خروج از بن‌بست، اتکا به ظرفیت‌ها و نیروی داخلی ایران است که به دنبال تامین و تضمین دخالت آزاد مردم در تعیین سرنوشت خود و اعتلای ایران و نگران در خطر افتادن تمامیت ارضی ایران هستند. راه‌حل عملی عبور از این بحران اصلاح بنیادین رفتار‌ها و ساختار‌ها و رویکرد‌های حکمرانی در راستای تامین خواست مردم و تحقق حق حاکمیت ملی است.
ناتو در اقدامی یکجانبه تنها از روسیه خواست تا به تعهدات خود درباره «معاهده استارت نو» پایبند باشد!
مقامی در پاسخ به این پرسش که یعنی در فدراسیون بجای هیچ فردی رای داده نشده است: گفت: هیچ کسی. من برای تنها کسی که رای دادم، خودم بودم. حتی یک نفر از کسانی که در یکی از هیات‌های استانی فعالیت می‌کند، روز رای گیری در فدراسیون بود و وقتی از من خواست که انتخابات را برایش انجام بدهم، فقط راهنمایی کردم که پشت سیستم من بنشیند و خودش انجام دهد. ما بی تجربه نیستیم که بخواهیم این کار را انجام دهیم و بعد هم مسئله ساز شود.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: استیضاح نه تنها راه حل مشکلات کشور نیست، بلکه موجب ناامیدی مردم می شود که خواسته جریان ضدانقلاب و دشمنان نظام اسلامی است.
متهم به جایگاه رفت و گفت: مقتول از برادر به من نزدیک‌تر بود. شب حادثه در خانه تنها بودم به همین خاطر به او زنگ زدم و خواستم به خانه‌ام بیاید. اما آن شب آنقدر مشروب خوردم که از حالت طبیعی خارج شدم. هنوز هم به خاطر ندارم که سر چه موضوعی باهم درگیر شدیم فقط وقتی به خودم آمدم دیدم او را با چاقو زده‌ام.
سرمربی پیکان بعد از توقف پرسپولیس و برد مقابل سپاهان از شاگردانش خواست بدون غرور و با اعتماد به نفس به کار خود ادامه بدهند.
لوک دی یونگ می‌گوید بازیکنان تیم ملی هلند با همه وجود برای پیروزی مقابل آرژانتین تلاش کردند اما نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند.
علی اکبر گرجی: برخی، تنها یک قرائت خاص از اسلام را اجرا می‌کنند. در این دو ماه کم وبیش جوانان ما توانسته‌اند آزادی‌های خود را در این زمینه کسب کنند و در عمل گشت ارشاد حضور ندارد، اما در خیابان‌ها رفتار‌ها و پوشش‌ها محترمانه است، زیرا مردم ایران به‌صورت سنتی و در گذارِ تاریخ مردمی عفیف بوده‌اند. نکته دیگر آن است که باید قوانین را به نحوی اصلاح کنند که قانون تبدیل به چیزی شود که اکثریت مردم می‌خواهند. قانونی که با نگاه عمومی ناسازگار بوده و بیانگر اراده عموم ملت نباشد، اعتبار ندارد.
بعد از اردلان، اجتهادی صحبت کوتاهی کرد و سپس نوبت به عادل فردوسی‌پور رسید: جای دانشجو پشت میله زندان نیست. همه مردم ایران خواهان آزادی بی‌قیدوشرط دانشجوهای در بند هستند. این خواسته حداقلی نه تنها این دانشگاه، بلکه تمام دانشگاه‌هاست.
عضو هیات مدیره و قائم مقام باشگاه پیکان ابراز امیدواری کرد بعد از بازی با نفت آبادان کوچک‌ترین نقدی از داوران نبینیم.
مدیرکل استاندارد استان تهران از شهروندان خواست بصورت پیامکی از اعتبار مصنوعات طلا مطمئن شوند.
محمد شریفی تنها 10 دقیقه فرصت می خواست تا بعد از ورود به میدان نام خود را به عنوان گلزن در بازی نساجی با نفت مسجد سلیمان ثبت کند.
انتظار می رفت وزارت ورزش حالا که به خواسته اش رسیده، حداقل حمایت خود از فدراسیون نیمه جان ورزش همگانی را ادامه دهد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه با عدم تمدید ماموریت ملایی، به جسم نیمه جان این فدراسیون یک لگد هم پراند
باجناق مقتول که در محل حضور داشت به مأموران گفت: بهنام، مهندس ساختمان بود و از زمانی که همسر و دخترش برای زندگی به امریکا رفته بودند تنها زندگی می‌کرد. صبح امروز خواهرزنم تماس گرفت و گفت از بهنام خبری نیست و نگران شده بود از من خواست که سراغ بهنام بروم. من هم طبق خواسته او راهی خانه بهنام شدم، اما جسد او را داخل اتاق خواب پیدا کردم.
بعد از آنکه کاپیتانهای لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفتند فصل آینده تنها در برخی بازی‌ها به نشانه حمایت از مبارزه با نژادپرستی زانو بزنند پاتریک ویرا از فوتبالیست‌ها خواست به زانو زدن پیش از شروع همه مسابقات ادامه دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ