دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس تنها خواسته خود از این باشگاه را بار دیگر مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اینکه در آخرین جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی هانگژو، ۹ سهمیه به دوومیدانی اختصاص داده شده بود اما تعداد این سهمیه کاهش پیدا کرد.
رییس انجمن پاراتنیس‌روی‌میز گفت: با توجه به فعالیت بیش از ۶۰۰ ورزشکار پاراتنیس در ۲۲ کلاس ایستاده و نشسته در بخش زنان و مردان، اختصاص تنها ۴ سهمیه به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین واقعا کم است و انتظار داریم تعداد سهمیه‌ها افزایش پیدا کند.
در خبری عجیب، فدراسیون فوتبال ابطال شکایت باشگاه تراکتور از کاوه رضایی را اعلام کرد اما ماجرا تنها به این خبر ختم نمی‌شود.
این تنها گفتگوی مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و باشگاه پرسپولیس است که امروز قراردادش را با سرخ‌ها فسخ کرده است.
مصنوعی اختصاصی آن، لبه‌های ناخن‌ها را با دقت ۰.۳ میلی‌متری شناسایی می‌کند. بعد نازل دستگاه روی ناخن حرکت می‌کند و بدون اینکه رنگ روی پوست بریزد، کل ناخن را رنگ می‌کند.
میلاد عبادی‌پور ممکن است تنها در صورت صعود تیم ملی والیبال به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها برای شاگردان بهروز عطایی در این تورنمنت به میدان برود.
قیمت دارو‌ها مثل دلار بالا و پایین می‌رود. قیمت یک بسته قرص سقط جنین در یک ساعت می‌تواند صعود و نزولی تا ۱۰۰ درصد قیمت داشته باشد؛ بسته‌هایی با ۱۰ عدد قرص برندی با نام اختصاری «ف» که تنها محصول موجود در بازار است و بسیار محبوب و پرفروش.
طبق قانون جهش تولید مسکن، بانک‌ها باید سالانه معادل ۲۰ درصد از کل تسهیلات پرداختی خود را به بخش مسکن اختصاص دهند؛ اما به گفته دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، بانک‌ها در سال ۱۴۰۰، تنها ۵ درصد از سهمیه ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی وام طرح نهضت ملی مسکن را پرداخت کردند.
نیمار بازهم مصدوم شد و ادامه فصل را از دست خواهد داد تا پی اس جی را در حساس‌ترین مقطع فصل تنها بگذارد. تیتر امروز اکیپ به همین قضیه اختصاص دارد.
با وجود گذشت سه هفته از کنار رفتن دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک نه تنها جایگزینی برای این پست مهم اجرایی تعیین نشده بلکه نشست پیش روی هیات اجرایی هم بدون اختصاص دستورالعملی به آن برگزار می‌شود.
با تصمیم شورای تامین مقرر شد در بازی‌های اخیر لیگ برتر فوتبال، از طبقه دوم ورزشگاه آزادی استفاده نشود و تنها ۳۰ درصد از طبقه اول ورزشگاه به تماشاگران اختصاص یابد.
معاونت علمی اعلام کرد در حال حاضر شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، ۲۵ درصد از کل شرکت‌های فعال در حوزه صنعت گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی را به خود اختصاص داده‌اند.
اگر هر یک از علایم زیر را مشاهده کردید، یعنی اینکه باید وقتی هم برای تنها بودن به خود اختصاص دهید
علی‌رغم جمعیت ۱۲ هزار و ۸ نفری زندانیان جرایم غیرعمد در کشور، زنان با ۳۸۷ مورد منتهی به محکومیت‌های مالی تنها سه درصد آمار را به خود اختصاص داده‌اند.
هیچ راه بهتری برای بازگرداندن ایمان ما به آینده جز افزایش میزان نیروی مغزی موجود برای نوع بشر وجود ندارد؛ و هیچ راهی آسان‌تر برای افزایش این قدرت مغزی وجود ندارد جز آن که به نوابغ امکاناتی را برای انجام کار‌هایی که تنها خود می‌توانند انجام دهند اختصاص دهیم: فکر کردن به افکاری که پیش‌تر هرگز به آن فکر نکرده بودند و حل مشکلاتی که تاکنون غیرقابل حل تلقی می‌شدند.
میلاد سرلک این روزها به طور اختصاصی تمرین می‌کند و امیدوار است به دربی پایتخت برسد.
ستاره بی‌چون و چرای قرن بیست و یکم ورزش فوتبال آخرین شانسش برای قهرمانی جهان را دنبال می‌کند.
تمرین تیم ملی ایران تنها 20 دقیقه با حضور خبرنگاران برگزار شد، روزی که آیتم مهمش انجام بازی تنیس فوتبال بود.
دیلی تلگراف در خبری اختصاصی اعلام کرد که ویزای کار توماس توخل، مربی سابق چلسی، تنها تا ماه دسامبر اعتبار دارد و او باید انگلیس را به زودی ترک کند.
میلاد سرلک این روزها به صورت اختصاصی تمرینات خود را پیش می‌برد و تنها غایب پرسپولیس در هفته نهم خواهد بود.
نایب رئیس هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه یادآور شد: زمزمه خشکی کامل دریاچه ارومیه به گوش می‌رسد، اما هنوز به مرحله خشکی کامل نرسیده‌ایم؛ باید بپذیریم این دریاچه گاهی به عنوان ابزار‌های سیاسی مورد توجه قرار گرفته است، به گونه‌ای که در برخی از دوره‌ها با تبلیغات گسترده برای احیای دریاچه نه تنها شاهد حیات آن نبودیم بلکه زخمی عمیق از جنس سوء مدیریت بر پیکر بی جان دریاچه وارد شده، از طرفی بودجه‌ای که برای احیای دریاچه اختصاص داده شد، در جای خود هزینه نشده است.
حسین مرادمند مدافع استقلال می گوید کارت پایان خدمت او هیچ مشکلی نداشته و از لحاظ بدنی نیز آماده است و دوری او از ترکیب تنها بخاطر نظر کادرفنی است.
حسین مرادمند مدافع استقلال می گوید کارت پایان خدمت او هیچ مشکلی نداشته و از لحاظ بدنی نیز آماده است و دوری او از ترکیب تنها بخاطر نظر کادرفنی است.
این اتفاق مثل هر تغییر نگرش اجتماعی دیگری در بستری از زمان رخ داد. تا سال‌ها ورزش زنان تنها کادر کوچکی از گزارش‌ها را، آن‌هم بدون عکس به خود اختصاص می‌داد. بعد کم‌کم عکس سه در چهار ورزشکاران به آن اضافه شد. بعد عکس‌ها و گزارش‌ها فضای بیشتری را به دست آوردند تا بالاخره به جایی برسیم که ورزش زنان هم به موضوعی عادی در جامعه تبدیل شود. این مسأله برای همه زنان ورزشکار مهم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ