یک روزنامه انگلیسی مدعی شد که رئیس کمیسیون اروپا، گزینه موردنظر رئیس جمهور آمریکا برای پست دبیرکلی ناتو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلگراف مدعی شده که پی‌اس‌جی در صدد است از رئال مادرید به فیفا به خاطر قضیه کیلیان امباپه شکایت کند.
طبق ادعای نشریه تلگراف، یوفا ضرر مالی رئال در دو سال گذشته را 330 میلیون یورو ارزیابی کرده است.
نشریه تلگراف در گزارشی جدید به هشدار یوفا به دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا اشاره کرده است.
تحقیقات روزنامه انگلیسی تلگراف نشان می دهد که باشگاه رئال مادرید از بیان جزئیاتی در مورد هزینه 122 میلیون یورویی در سال مالی 22-2021 خودداری کرده است.
پریگوژین در پیام ویدیویی منتشر شده در تلگرام گفت: از ظهر ۲۰ می ۲۰۲۳، "آرتیوموفسک" (نام روسی باخموت) به طور کامل گرفته شد.
روزنامه تلگراف مدعی است فلورنتینو پرز، بحران اخیر در پاری سن ژرمن را فرصتی مناسب می‌بیند تا بار دیگر برای جذب کیلیان امباپه تلاش کرده و او را راهی مادرید کند.
لیونل مسی در حال مذاکره بر سر انتقالی به ارزش سالانه 320 میلیون پوندی به عربستان سعودی است. قراردادی که می تواند یک بار دیگر ستاره آرژانتینی را در مقابل رقیبش رونالدو قرار دهد.
نشریه تلگراف در خبری اختصاصی مدعی شده که تاتنهام مذاکرات برای استخدام لوئیز انریکه را آغاز کرده است.
نشریه تلگراف به نقل از دکتر "امیلی لیمینگ"، متخصص ارشد تغذیه می‌نویسد: آب بیش از نیمی از وزن بدن را تشکیل می‌دهد، بنابراین برای حفظ سلامت بدن بهتر است به آن آب برسانیم. حتی کاهش اندک سطح آب بدن باعث سردرد، خشکی دهان و سرگیجه می‌شود و در طولانی مدت احتمال دارد به عفونت دستگاه ادراری و سنگ کلیه بیانجامد.
محمدعلی ابطحی در کانال تلگرام خود تصویری قدیمی از ابراهیم رئیسی منتشر کرد و نوشت: «در ایام ریاست جمهوری آقای‌خاتمی هرچندی یکبار آخوندهای حکومتی دوطرف جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب دور هم جمع می‌شدیم.»
وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست روز دوشنبه خود در بروکسل در خصوص این تحریم‌ها رأی‌گیری می‌کنند و احتمال می‌رود که این تحریم‌ها تصویب شود.
روزنامه انگلیسی تلگراف می‌گوید شیخ جاسم، خریدار قطری منچستریونایتد، معتقد است درخواست او برای خرید این باشگاه قوانین فیفا درباره ممنوعیت مالکیت یک فرد یا نهاد بر چند باشگاه را نقض نمی‌کند.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از شهروندان به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد شخصی ناشناس با دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری وی در تلگرام از مخاطبین وی کلاهبرداری کرده است.
روزنامه تلگراف اعلام کرد که گروه ورزشی فین‌وی، مالکان باشگاه لیورپول، تمایل به فروش کامل این باشگاه دارد.
روزنامه تلگراف گزارش داد که رئیس‌جمهوری فرانسه با ارسال تانک‌های AMX-۱۰RC به اوکراین، خط قرمزها را زیرپا گذاشته و تابوهای نظامی را شکسته است.
شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر و تلگرام فیلتر بوده و به‌نوعی غیرمجاز تلقی می‌شوند، اما می‌بینیم که سایت رسمی دولت توصیه می‌کند اخبار را از این طریق دنبال کنید.
نشریه تلگراف در گزارشی نوشت که انگلیس در بحبوحه تورم فزآینده، قصد دارد تا بودجه دفاعی خود در سال ۲۰۲۴-۲۰۲۵ را افزایش دهد.
کیسینجر تاکید کرد که در ماه خرداد آتش بسی را پیشنهاد کرده بود که بر اساس آن روسیه باید به خطوط قبل از تهاجم اسفند عقب نشینی کند. همچنین کریمه موضوع «مذاکره» خواهد بود. میخائیلو پودولیاک، دستیار رئیس جمهور اوکراین در پاسخ به اظهارات کیسینجر در تلگرام خود نوشت: «آقای کیسینجر هنوز قضیه را نفهمیده است... نه ماهیت این جنگ را و نه تأثیر آن بر نظم جهانی را. نسخه‌ای که وزیر خارجه پیشین خواستار آن است، اما می‌ترسد با صدای بلند بگوید، ساده است: با قربانی کردن بخش‌هایی از اوکراین و تضمین عدم تجاوز علیه سایر کشور‌های اروپای شرقی، با متجاوز مماشات کنید.».
دیلی تلگراف ادعا کرد که گرت ساوتگیت در ماه ژانویه تصمیم نهایی خود برای ادامه کار یا کناره گیری از هدایت انگلیس را خواهد گرفت.
دیلی تلگراف در خبری اختصاصی اعلام کرد که ویزای کار توماس توخل، مربی سابق چلسی، تنها تا ماه دسامبر اعتبار دارد و او باید انگلیس را به زودی ترک کند.
نشریه تلگراف چاپ لندن با انتشار گزارشی خواهان اخراج تیم ملی فوتبال ایران از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شده است.
نشریه تلگراف چاپ لندن با انتظار گزارشی خواهان اخراج تیم ملی فوتبال ایران از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شده است.
نشریه تلگراف چاپ لندن با انتظار گزارشی خواهان اخراج تیم ملی فوتبال ایران از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شده است.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در مواردی دیگر نیز افراد سودجو در فضا‌هایی مانند تلگرام، اینستاگرم و ... اقدام به انتشار شماره حساب و کارت و ... با وعده خرید بلیت در ورزشگاه را می‌دهند که اقدام این افراد نیز کلاهبردارانه بوده و عمده این افراد که تحت عناوینی، چون بلیت بازار سیاه، بلیت وی. آی. پی و ... فعالیت دارند، پس از دریافت پول یا بلیتی به خریدار نمی‌دهند یا بلیت جعلی در اختیار آنان قرار می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ