جشن با تم سفید کیلیان امباپه در میامی آمریکا بازتاب خوبی در میان رئالی‌ها داشت و نظرات زیر پست او در اینستاگرام نیز این را نشان می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استیون جرارد، سرمربی الاتفاق، درباره انتقال نیمار به باشگاه الهلال صحبت کرد و گفت او بازیکنی بزرگ است که حضورش در تیم رقیب کار او را به مراتب دشوارتر خواهد کرد.
زاکربرگ در بیانیه‌ای تند در شبکه اجتماعی تریدز، ایلان ماسک را مستقیماً به اجتناب از مبارزه و جدی نگرفتن آن متهم کرده است: «فکر می‌کنم ما موافقیم که ایلان جدی نیست و زمان آن رسیده است که آن را متوقف کنیم. من به او یک قرار واقعی پیشنهاد دادم، دانا وایت هم پیشنهاد داد که مبارزه را به یک رویداد رسمی با اهداف خیریه تبدیل کند.»
وانت تویوتا لندکروزر در بازار‌های دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد و انواع آن را در نقاط مختلف خصوصا مناطق جنگی دیده‌اید.
در آن زمان نیروی هوایی لبه فضا را ۵۰ مایل بالاتر از زمین در نظر می‌گرفت؛ بنابراین وایت برای پرواز فضایی رکوردشکن خود بال‌های افتخار فضانوردی را دریافت کرد.
رابرت وایت از پایگاه نیروی هوایی ادواردز با هواپیمای موشکی نورث آمریکن ایکس-۱۵ بلند شد و به ارتفاع ۳۱۴،۷۵۰ فوتی رسید.
تسلا در توئیتی اعلام کرد بالاخره پس از ۲ سال تاخیر، نخستین خودروی تمام برقی «سایبرتراک» را در کارخانه تگزاس خود ساخته است.
یک مرد 31 ساله در وصیت نامه خود نوشته است که بعد از مرگش می خواهد که کل پولش به نیمار برسد و بدین ترتیب ستاره برزیلی در صورت مرگ این فرد، صاحب سرمایه بیشتری خواهد شد!
دانا وایت، رئیس UFC، اعلام کرد که مارک زاکربرگ و ایلان ماسک برای مبارزه در قفس هشت ضلعی مصمم هستند.
مهم‌ترین کتاب درسی دخترها، قرآن بود. خیاطی و دوخت ودوز و مطالبی که برای زندگی، مناسب یک دختر باشد، از مهم‌ترین مباحث آموزشی مکتبخانه‌های زنانه بود.
این نوع کوسه، علاوه بر آنکه محفظه تخم منحصر به فردی دارد، دارای چشمانی با عنبیه‌های سفید براق و غیرمعمولی نیز هست. ویل وایت نویسنده اصلی این مقاله که گونه‌شناس سازمان تحقیقات علمی و صنعتی است گفته: «این ویژگی مشترکی در بین گونه‌هایی که در اعماق آب‌ها زندگی می‌کنند نیست و تنها یک گونه دیگر، یعنی Apristurus nakayai که در کالدونیای جدید و پاپوآ گینه نو زندگی می‌کند، از این ویژگی برخوردار است.»
استقلال تا پیش از دربی صدرنشین بود، اما بعد از گذشت دو بازی حالا استقلال در بین مدعیان قهرمانی کمترین شانس را برای تصاحب جام قهرمانی دارد.
ارلینگ هالند و بن وایت پس از اینکه منچسترسیتی با نتیجه 4-1 آرسنال را شکست داد تا گامی بزرگ به سمت حفظ عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر بردارند، در انتهای بازی با هم درگیر شدند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا شامگاه شنبه ۸ آوریل، در مسابقات یواف‌سی که در میامی فلوریدا برگزار شد، در کنار مایک تایسون، کید راک و دانا وایت (رییس سازمان یو‌اف‌سی) حضور پیدا کرد، تماشاچیان ضمن تشویق دونالد ترامپ شعار «ایالات متحده آمریکا» سردادند. خورخه ماسویدال، مبارز UFC پس از برگزاری مسابقه خود، ترامپ را تمجید کرد و او را بزرگترین رئیس جمهوری تاریخ جهان توصیف کرد. این چندمین حضور دونالد ترامپ در مکان‌های عمومی پس از دادگاه جنجالی هفته گذشته است.
بن وایت، مدافع آرسنال، اظهارات جالبی را درباره دوران کودکی‌اش و این که علاقه‌ای به فوتبال نداشت مطرح کرده است.
تور استانبول هتل وایت مونارچ + قیمت
طبن وایت، مدافع آرسنال، به دلیل درگیری با استیو هالند اردوی تیم ملی انگلیس در دوحه را ترک کرد.
بن وایت، مدافع آرسنال، به دلیل درگیری با استیو هالند اردوی تیم ملی انگلیس در دوحه را ترک کرد.
بن وایت به دلایل شخصی از تیم ملی انگلیس در جام جهانی خارج شد.
بن وایت به دلیل آسیب دیدگی حضور در تمرین تیم ملی کشورش قبل از بازی با ولز را از دست داد.
بازیکنان تیم ملی بعد از کسب پیروزی مقابل ولز در رختکن، پیام جالبی را روی تخته وایت برد نوشتند.
بن وایت: بعد از تمرین، آخرین کاری که می‌خواهم انجام دهم تماشای فوتبال است.
مراسم روز بزرگداشت یاد سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول با حضور چارلز سوم پادشاه انگلیس و اعضای خانواده سلطنتی در وایت هال لندن برگزار شد. روز بزرگداشت روزی است که در کشورهای اعضای اتحادیه کشورهای همسود (کامان ولس) از زمان پایان جنگ جهانی اول برای زنده نگه داشتن یاد سربازان کشته شده در هنگام انجام وظیفه در جنگ جهانی اول برگزار می‌شود. با پیروی از رسمی که جرج پنجم در سال ۱۹۱۹ بنیان گذاشت، بسیاری از کشورهای غیر عضو اتحادیه کشورهای همسود هم این روز را گرامی می‌دارند.
چه کسی باید دفاع چپ انگلیس در جام جهانی به خصوص در بازی اول با ایران باشد، کیران تریپیه یا بن وایت؟ طی چند هفته اخیر به ترتیب ترنت الکساندر آرنولد مصدوم شد، کایل واکر مصدوم شد ، ریس جیمز مصدوم شد
میکل آرتتا سرمربی آرسنال به گرت ساوت‎‌گیت پیشنهاد کرد که از بن وایت برای حضور در جام جهانی و از جمله بازی با ایران استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ