دانا وایت، رئیس UFC، اعلام کرد که مارک زاکربرگ و ایلان ماسک برای مبارزه در قفس هشت ضلعی مصمم هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فراخوان ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی به منظور بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در زمینه استفاده از نوآوری‌ها و فناوری‌های عصر جدید در حوزه پوشش منتشر شد.
افزایش تولید کشاورزی در ایران بیشتر از طریق فشار بر منابع پایه و تخریب منابع بوده و سهم شرکت‌های دانش بنیان در بخش کشاورزی کمتر از یک درصد است.
ووشوکاران ایران در روز سوم از مسابقات قهرمانی رده‌های سنی آسیا موفق به کسب یک طلا و یک برنز شدند.
بررسی گزارش وزارت اقتصاد نشان می دهد که میزان پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان طی ۴ ماهه امسال ۱۰۵ درصد افزایش یافته است.
زاکربرگ در بیانیه‌ای تند در شبکه اجتماعی تریدز، ایلان ماسک را مستقیماً به اجتناب از مبارزه و جدی نگرفتن آن متهم کرده است: «فکر می‌کنم ما موافقیم که ایلان جدی نیست و زمان آن رسیده است که آن را متوقف کنیم. من به او یک قرار واقعی پیشنهاد دادم، دانا وایت هم پیشنهاد داد که مبارزه را به یک رویداد رسمی با اهداف خیریه تبدیل کند.»
تهران- دانش آموزان فعال حوزه رسانه شهرستان های استان تهران از خبرگزاری مهر بازدید کردند.
سمنان- معصومه ایجی در مسابقات پاراکارته آسیایی تنها مدال طلای بانوان کشورمان را دشت کرد.
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
یاسوج- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف مینی بوس و وانت نیسان در محور پاتاوه به دهدشت ۱۴ مصدوم برجا گذاشت.
در دوران کرونا شاهد بودید که بسیاری از افراد با واکسن زدن مخالفت می‌کردند؛ این موارد نشان می‌دهد که ما ضعف سواد بهداشتی داریم.
بابلسر- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از راه اندازی سامانه جامع دانا برای ثبت تحقیقات و دستاوردهای پژوهشی کشور خبر داد و گفت: دانشجویان از طریق این سامانه با دستاوردهای پژوهشی آشنا می شوند.
در رتبه‌بندی وزارت ارشاد، سایت‌هایی همچون «ورزش سه» با آن حجم از تولید محتوای حرفه‌ای، در رتبه ۷ قرار گرفته است! به سایت «فرارو» رتبه ۱۲ داده شده است. برخی دیگر از رتبه‌ها به این شرح است: «اعتماد آنلاین» رتبه ۲۳، اقتصاد۲۴ رتبه ۳۳، سایت رکنا رتبه ۴۵، رویداد۲۴ رتبه ۴۶، صراط نیوز رتبه ۶۳، تجارت‌نیوز رتبه ۶۶، راه دانا رتبه ۲۲، اقتصاد آنلاین رتبه ۳۵، سینما سینما رتبه ۱۰۴، اقتصادنیوز رتبه ۱۱۵، نامه نیوز رتبه ۱۳۰ و اکو ایران رتبه ۱۶۳
اختلاف دولت و ملت درباره حجاب را نمی‌توان با فرمان حکومتی حل کرد. فرمان ممکن است الزام‌آور باشد، اما اقناع نمی‌کند. برگزاری همه‌پرسی می‌تواند راه‌حل فیصله‌بخش باشد. قانون اساسی در اصل ۵۹ راه حل این دست از مساله‌ها را همه‌پرسی دانسته است. حل یک‌جانبه و آمرانه این اختلاف به منزله حل نکردن آن و باقی ماندن استخوان در لایه زخم است. به گمانم، در مساله حجاب، حکومت در تله دشمنان دانا افتاده است. سرنگونی‌طلب‌ها چنین القا می‌کنند که حجاب دیوار برلین حکومت است. جناحی در حکومت هم دقیقا همین موضع را تکرار می‌کند، یعنی موجودیت خود را به یک مساله ساده گره می‌زند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا شامگاه شنبه ۸ آوریل، در مسابقات یواف‌سی که در میامی فلوریدا برگزار شد، در کنار مایک تایسون، کید راک و دانا وایت (رییس سازمان یو‌اف‌سی) حضور پیدا کرد، تماشاچیان ضمن تشویق دونالد ترامپ شعار «ایالات متحده آمریکا» سردادند. خورخه ماسویدال، مبارز UFC پس از برگزاری مسابقه خود، ترامپ را تمجید کرد و او را بزرگترین رئیس جمهوری تاریخ جهان توصیف کرد. این چندمین حضور دونالد ترامپ در مکان‌های عمومی پس از دادگاه جنجالی هفته گذشته است.
مراسم ختم شادروان محمد صالحی برادر گرامی دکتر علی اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه امروز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، در مسجد نور، برگزار شد. در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، آیت الله محقق داماد، داوری اردکانی، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، بیژن زنگنه، اسحاق جهانگیری، احمد وحیدی، محمد شریعتمداری، محمد نهاوندیان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، جواد ظریف، حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی، حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی، مهدی هاشمی، حسین امیرعبداللهیان، محسن حاجی‌میرزایی، حسین دهقان، محمدرضا عارف، جعفر توفیقی، رضا فرجی دانا، سید محمد بطحایی، مسعود کرباسیان، بهروز کمالوندی، حسینعلی امیری و ... برگزار شد.
ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به‌روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی، از جمله «ویستامدیا» که بازوی ایرانسل در تولید و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است و سرویس‌های «لنز»، «دانا»، «سیمبا»، «راویتو» و «ریتم» را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.
ایرانسل با حضور در نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX)، به‌روزترین خدمات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی از جمله سرویس‌های «لنز»، «دانا»، «سیمبا» و... را به بازدیدکنندگان معرفی می کند.
ایرانسل با حضور در نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX)، به‌روزترین خدمات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی از جمله سرویس‌های «لنز»، «دانا»، «سیمبا»، «راویتو» و «ریتم» را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.
نرذجس سلیمانی: حاج قاسم از لحظه لحظه وقت خود در راستای تعالی روح و ارتقاء سطح آگاهی و دانش با خواندن قرآن و وصیت نامه شهدا، کتاب و فیلم بهره می برد. حتی برای کمک به نویسندگان و کارگردانان به پشت صحنه فیلم‌ها می‌رفت تا تجربه‌های خود در میدان جنگ را در اختیار آنها قرار دهد تا مردم با دیدن آن فیلم و سریال‌ها بتوانند بیشتر با واقعیت روبرو شوند.
«سمیرا مقامی دانا» هنرمند کالیگراف ساکن یک محله از شهر درندشت پایتخت است که از مدتی قبل آثار خطاشی‌اش بر دیواره‌های شهر خوش درخشیده و خیابان‌ها و کوچه‌ها را شاعرانه کرده است.
نیروهای امنیتی عراق اعلام کردند که مانع از حمله راکتی به شرکت دانا گاز امارات در سلیمانیه شده اند.
فرزان دانا مهاجم ۲۳ ساله شیرازی به ذوب‌آهن میپیوندد.
در غدیر، خطّ روشن رسالت نبوی به طغرای ولایت علوی کمال یافت و اسلام، دین برگزیده خدا گردید: الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا
ساخته جان کرولی بر اساس رمانی به همین نام نوشته دانا تارت برنده جایزه پولیتزر، روایتی تکاندهنده دارد که اگرچه نسخه بصری قابل قبولی دارد اما همچون بسیاری از فیلم‌های متکی بر فیلمنامه اقتباسی، فیلم به خوبی رمانی که متکی بر ساخته شده، خوب نیست؛ اتفاقی که چندان عجیب نیست و کمتر فیلمی بهتر از رمانی است که بر اساس آن ساخته شده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ