دو گل از برناردو سیلوا پاداشی بر نمایش مطمئن شاگردان گواردیولا در نیمه اول دیدار دوم لیگ قهرمانان اروپا بود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرز و تیم مدیریتی لوس بلانکوس روزهای مهمی در پیش دارند
رئال مادرید برای تور تابستانی خود راهی آمریکا شده و در لوس آنجلس مستقر شد اما در این تور نام آلوارو رودریگز دیده نمی شود.
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که هواداران رئال مادرید بیش از حد حساس هستند و به هر اظهارنظری اعتراض می‌کنند.
لوس - مار شبیه مار است اما در واقع جزو مارمولک‌ها محسوب می‌شود.
رودری، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی، در کنفرانس پیش از بازی فردای تیمش مقابل رئال مادرید گفت سیتیزن‌ها تشنه گرفتن انتقام شکست پارسال از لوس بلانکوس هستند.
همسر سابق متس هوملس، ستاره تیم ملی آلمان در یک گفتگوی تلویزیونی به بازیکنان فوتبال توهین کرد و گفت آنها تنبل و لوس هستند.
«نینا لانزا» یک دانشمند نجوم در گروه فضایی لابراتوار ملی «لوس آلاموس» است در این خصوص می‌گوید: اینجا جایی است که ما یک مفهوم فضایی موسوم به «روتورکرافت گاما برای محیط‌های سیاره‌ای آنالوگ» (GRAPE) را آزمایش کردیم. وی افزود: این یک مفهوم ابزار بر پایه پهپاد است که می‌تواند روزی برای یافتن حیات بر روی سایر سیارات کاوش کند بدون اینکه به راهنمایی انسان متکی باشد.
ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول، می‌گوید موفقیت‌ سالهای گذشته لیورپول را «لوس کرده است». او می‌گوید ضعف عجیب قرمزها در این فصل بازیکنان را هم مثل هواداران شوکه کرده است.
رئال مادرید با یک پیروزی آسان و پرگل برابر الچه قعرنشین، دوباره اختلاف خود با بارسلونا را به عدد هشت رساند.
مدیر بخش فوتبال بارسلونا تایید کرد که به دلیل تاخیر 18 ثانیه‌ای و مشکل پیش‌بینی نشده اداری، انتقال خولین آرائوخو از لوس آنجلس گلکسی منتفی شد.
بعد از اعلام بازنشستگی گرت بیل، باشگاه سابق او رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسمی از این ستاره ولزی و دوران حضورش در لوس بلانکوس تجلیل کرد.
تیبو کورتوا، سنگربان رئال مادرید، در پایان بازی تیمش مقابل ویارئال از عملکرد لوس بلانکوس به خصوص در دقایق اولیه دو نیمه انتقاد کرد.
آنسو فاتی فاش کرد که نداشتن محل اقامت در رئال مادرید برای بازیکنان جوان مانع از پیوستن او به لوس بلانکوس شده است.
رئال مادرید برای جذب یک پدیده ١۶ ساله به طور کامل بی‌خیال ارلینگ هالند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ