یک نشریه فرانسوی فاش کرد تیم ملی فرانسه پیش از دیدار امشب مقابل لهستان در یک‌هشتم نهایی جام جهانی پنالتی تمرین نکرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اورا هری کین را به خاطر از دست دادن پنالتی مقابل فرانسه روی آنتن زنده آمازون پرایم مورد تمسخر قرار داد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، معتقد است که پنالتی از دست رفته هری کین برابر فرانسه قرار نیست به کابوس این بازیکن تبدیل شود.
به قضاوت داور لهستانی دیدار فینال مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم ایراداتی وارد است.
آرژانتین با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل فرانسه فینال جام جهانی را برد؛ ضرباتی که در آن تخصص دارد و اغلب با موفقیت پشت سرش می گذارد.
دیدار فینال بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی بین تیم های آرژانتین و فرانسه که در ۱۲۰ دقیقه با تساوی پرگل به پایان رسیده بود در ضربات پنالتی به سود یاران مسی به پایان رسید.
نقش مدیریت عالی و تصمیمات درست شیمون مارسینیاک در تبدیل شدن دیدار امشب آرژانتین و فرانسه به یکی از بهترین فینال‌های تاریخ جام جهانی را نباید دست کم گرفت.
راندال کولو موانی پنالتی خود را گل کرد اما چند دقیقه قبل تر از آن باید کار مهم تری را انجام می داد.
بعد از آن برتری تاریخی مقابل برزیل در جام جهانی 1986 برابر برزیل، ضربات پنالتی طعم خوشی برای فرانسه نداشته است.
کیلیان امباپه در دو دقیقه همه داشته‌های مسی و آرژانتین را آتش زد و با دبل خود در فینال، بازی دو بر صفر باخته را به تساوی کشاند! در گل دوم لئو توپ را در میانه میدان ازدست داد و همان توپ به گل دوم خروس‌ها بدل شد
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
لیونل مسی ششمین گل خود در جام‌جهانی قطر را از روی نقطه پنالتی به تور دروازه فرانسه چسباند. خطایی که عثمان دمبله روی دی‌ماریا انجام داد. برتری مطلق آرژانتین با بازیسازی عالی مسی و گل دی‌ماریا در تک‌به‌تک کامل شد
لیونل مسی ششمین گل خود در جام‌جهانی قطر را از روی نقطه پنالتی به تور دروازه فرانسه چسباند. خطایی که عثمان دمبله روی دی‌ماریا انجام داد. برتری مطلق آرژانتین با بازیسازی عالی مسی و گل دی‌ماریا در تک‌به‌تک کامل شد
دقایقی پیش، آکونیا، همبازی مسی از آغاز دیدار فینال با مصدومیت روبه رو شد و جای خود را به نیکولاس تاگلیافیگو داد! لئو در پی شکست طلسم جام‌جهانی و وداع شیرین با فوتبال ملی است.
امشب قهرمان جام جهانی مشخص خواهد شد و آرژانتین و فرانسه هر دو به دنبال ستاره سوم هستند.
فرانسه این بار و در شرایطی که از ایتالیا پیش افتاده بود، در نهایت و در ضربات پنالتی بازی را به این تیم واگذار گرد. تنها گل این تیم را زین الدین زیدان در دقایق ابتدایی و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در نهایت همین بازیکن بود که با اخراج در اوقات اضافی، اصلی ترین عامل شکست فرانسه در ضربات پنالتی لقب گرفت.
همچنان در انگلیس در مورد پنالتی از دست رفته هری کین مقابل فرانسه بحث می شود.
فدراسیون فوتبال مراکش از داوری دیدار دیشب تیم ملی این کشور مقابل فرانسه در نیمه‌نهایی جام جهانی به فیفا شکایت کرد.
یورگن کلینزمن تئوری جالبی درباره علت از دست رفتن پنالتی هری کین مقابل فرانسه دارد و می‌گوید فکر کردن بیش از حد کاپیتان انگلیس باعث هدر رفتن این پنالتی شد.
هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسه، معتقد است که هری کین پنالتی‌اش را تحت فشار خراب کرده است.
هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، از این که پنالتی‌اش برابر فرانسه را از دست داده بسیار ناراحت است.
هری کین از روی نقطه پنالتی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.
کشمکش هری کین و اوپامکانو در نیمه اول دیدار فرانسه و انگلیس و به زمین افتادن کاپیتان انگلیس یکی از جنجالی‌ترین صحنه‌های دیدار دو تیم بود.
جردن پیکفورد، سنگربان انگلیس که در حال تمرین پنالتی قبل از بازی با فرانسه دیده شد، گفت: امشب باید برای هر چیزی آماده باشید!
لهستان در مرحله یک‌هشتم نهایی از فرانسه شکست خورد و با جام‌جهانی ۲۰۲۲ خداحافظی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ