فرانچسکو توتی، کاپیتان افسانه‌ای رم در گفت و گوی اخیر خود خداحافظی از این تیم را به مرگ توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از حذف تیم ملی زنان آمریکا از جام جهانی، اسطوره فوتبال این کشور از حضور در میادین کناره‌گیری کرد.
مارتا، ستاره بزرگ فوتبال زنان برزیل، بعد از حذف این تیم از جام جهانی زنان 2023 با ناراحتی شدید و چشم‌های اشک‌بار با فوتبالی ملی خداحافظی کرد.
بعد از خداحافظی رسمی جان‌لوئیجی بوفون با فوتبال، واکنش‌ ستاره‌های فوتبال به خداحافظی این دروازه‌بان اسطوره‌ای آغاز شده است.
فعالیت شهرزاد نصیری مدیر کمیته فوتسال زنان در فدراسیون بعد از ۱۴ سال به پایان رسید.
کریستیانو رونالدو در حال حاضر سی و هشت سال سن دارد و همچنان به دوران حرفه ای خود به عنوان یک بازیکن ادامه می دهد و فعلا قصد ندارد که از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی بعد از برنامه طولانی امشب فوتبال برتر گفت که دیگر در مصاحبه‌های تلویزیونی حضور نخواهد یافت.
مایک دین، داور مشهور انگلیسی، بعد از 28 سال قضاوت در میادین فوتبال و یک سال حضور به عنوان مسئول VAR بازنشسته می‌شود.
بعد از بازنشستگی زلاتان ابراهیموویچ از فوتبال، سرخیو راموس پیامی جالب خطاب به این ستاره بزرگ سوئدی منتشر کرد.
سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم فوتبال برنتفورد بعد از آخرین بازی این تیم در لیگ برتر انگلیس و پیروزی مقابل منچسترسیتی، خداحافظی باشکوهی با هم‌تیمی‌هایش داشت.
سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم فوتبال برنتفورد بعد از آخرین بازی این تیم در لیگ برتر انگلیس و پیروزی مقابل منچسترسیتی، خداحافظی باشکوهی با هم‌تیمی‌هایش داشت.
مهاجم جنجالی تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال فراوان بعد از پایان فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
خواکین سانچز، کاپیتان 41ساله بتیس، اعلام کرد بعد از دو دهه حضور در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا در پایان فصل جاری بازنشسته خواهد شد.
مسوت اوزیل، ستاره سابق دنیای فوتبال ممکن است به دنیای سیاست وارد شود.
باشگاه بارسلونا به فدراسیون فوتبال اسپانیا اطلاع داد که به دلیل برنامه نوسازی ورزشگاه نوکمپ فصل آینده مسابقات خانگی خود را در استادیوم مونتوییک برگزار خواهد کرد.
بهترین گلزن هاکی آسیا و جهان بعد از مسابقات جام جهانی هاکی سالنی از تیم ملی خداحافظی کرد.
پگاه نوری، خواهر پژمان نوری بعد از ۱۵ سال پوشیدن پیراهن تیم فوتبال بانوان ملوان، با چهره‌ای اشکبار و در آغوش برادرش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
مسوت اوزیل، ستاره سابق فوتبال آلمان، بعد از فسخ قرارداد با باشگاه ترکیه‌ای استانبول باشاک‌شهیر، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
مهاجم اسبق استقلال و پرسپولیس در 37 سالگی و بعد از حضور در بیش از نیمی از تیم‌های لیگ ایران از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
بازیکن سابق استقلال بعد از خداحافظی از فوتبال ابراز امیدواری کرد که پسرانش حق او را از فوتبال بگیرند.
دوست‌داران پله برای ورود به ویلا بلمیرو با صف طولانی و گرمای هوا مواجه هستند؛ آنها بعد از ورود تنها چند ثانیه فرصت دارند برای آخرین بار استطوره را ببینند و خداحافظی کنند.
چند سال بعد از خداحافظی پیمان حسینی مرد پرافتخار فوتبال ساحلی، تیم ملی این رشته همچنان به داشتن گلرهای تراز اول می‌بالد.
جوردی اووله، خبرنگار مشهور اسپانیایی، معتقد است که لیونل مسی تابستان سال بعد به بارسا بر می گردد و در این باشگاه از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
علیرضا فغانی قصدی برای خداحافظی از میادین بین‌المللی فوتبال ندارد و احتمالا از سال آینده به لیست الیت استرالیا اضافه می‌شود.
محمد غلامی بعد از سال ها بازی در سطوح مختلف فوتبال ایران سرانجام امروز از میادین فوتبال خداحافظی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ