سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم فوتبال برنتفورد بعد از آخرین بازی این تیم در لیگ برتر انگلیس و پیروزی مقابل منچسترسیتی، خداحافظی باشکوهی با هم‌تیمی‌هایش داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن ایرانی لخ پوزنان فرصت بازی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های اروپایی را نخواهد داشت.
نیمار پیش از سفر به عربستان در تمرین پی‌اس‌جی حضور یافت و با هم‌تیمی‌های سابقش خداحافظی کرد.
در دیدار هفته اول لیورپول و چلسی یک گل هر کدام از دو تیم پس از بازبینی در VAR مردود اعلام شد.
هری کین، ستاره جدید بایرن مونیخ، برای خداحافظی با هم‌بازی‌های سابقش در تاتنهام از گروه واتس‌اپی بازیکنان این تیم استفاده کرد تا دور از چشم رسانه‌ها با آنها خداحافظی کند.
ستاره سابق والیبال اسلوونی از دنیای بازی خداحافظی کرد.
اعضای تیم ملی والیبال ایران از عصر امروز (جمعه 20 مرداد) در هتل تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا اسکان یافتند.
فرانک کسیه با نوشتن یک متن زیبا در اینستاگرام، با بارسلونا و هوادارانش خداحافظی کرد.
یکی از بهترین های تیم ملی والیبال کانادا از والیبال خداحافظی کرد.
با خداحافظی پژمان منتظری از دنیای فوتبال، هواداران استقلال پایان رسمی دوران باشکوهی از تاریخ باشگاه شان را لمس کردند.
لیونل مسی بامداد امروز در بازی خداحافظی ماکسی رودریگز در ورزشگاه نیوولزاولدبویز حاضر شد و در این بازی موفق به ثبت هت‌تریک شد.
ناچو فرناندز، کاپیتان فصل بعد رئال مادرید، تاکید کرد که دوست دارد یک خداحافظی خاص و باشکوه داشته باشد.
مسافرانی که از ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) راهی سرزمین وحی می‌شوند، با خاطره‌ای خودش و لحظاتی ماندگار ایران را ترک می‌کنند.
سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم فوتبال برنتفورد بعد از آخرین بازی این تیم در لیگ برتر انگلیس و پیروزی مقابل منچسترسیتی، خداحافظی باشکوهی با هم‌تیمی‌هایش داشت.
روبرتو فیرمینو و جیمز میلنر، دو بازیکن لیورپول، در پایان دیدار امشب تیم‌شان مقابل استون‌ویلا در ورزشگاه آنفیلد با هواداران خداحافظی کردند.
تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور بود که این بازی با نتیجه ۷ بر ۱ به سود استقلال به پایان رسید.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا در بخشی از بسته پیشنهادی‌اش به لئو مسی به او وعده داده که در تابستان 2025 برای او در نوکمپ خداحافظی باشکوهی برگزار خواهد کرد.
سال گذشته اگر از ما امتیاز کسر نمی شد دوم یا سوم می شدیم. امسال هم داریم با استقلال، سپاهان و پرسپولیس می جنگیم و این چیز کمی نیست
امیر قلعه نویی در آخرین روز حضور روی نیمکت گل گهر، پیروزی باشکوهی را تجربه کرد.
سه گل در یک نیمه برای لبخند زدن هر مربی‌ای کافی است.
روبرتو تورس با خداحافظی از هم‌تیمی‌های خود در اوساسونا، حضورش در فولاد خوزستان را قوت بخشید.
قهرمان جام ملت های آسیا جام جهانی باشکوه و پرخرجش را ترک می کند.
جوردی آلبا در پایان بازی بارسا و آلمریا به خداحافظی باشکوه جرارد پیکه اشاره کرد و آرزو کرد خودش نیز روزی در نوکمپ اینچنین با فوتبال وداع کند.
جوردی اووله، خبرنگار مشهور اسپانیایی، معتقد است که لیونل مسی تابستان سال بعد به بارسا بر می گردد و در این باشگاه از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
استاد سوئیسی که پس از آخرین حضورش روی کورت به عنوان بازیکن قادر به کنترل احساساتش نبود، با چشمانی‌تر شده گفت:" این همان چیزی است که می‌خواستم باشد، از شما متشکرم. این یک مسیر عالی بود و حاضرم تمام آن را دوباره از اول طی کنم. "

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ