باشگاه منچستریونایتد برای امضای قرارداد جدید تا سال 2028 با الخاندرو گارناچو، پدیده آرژانتینی، به توافق رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، از ترک این باشگاه منصرف شده است و قصد دارد به حضورش در اولدترافورد ادامه دهد.
وستهام برای انتقال 35 میلیون یورویی هری مگوایر با منچستریونایتد به توافق رسیده است.
منچستریونایتد با راسموس هویلوند، مهاجم آتالانتا، به توافق رسیده است.
منچستریونایتد با راسموس هویلوند، مهاجم آتالانتا، به توافق رسیده است.
بر اساس گزارش‌ها در اروپا و تایید فابریتزیو رومانو باشگاه منچستریونایتد با آندره اونانا برای امضای یک قرارداد بلندمدت به توافق رسیده است.
بحث دروازه بانی به یکی از سرگیجه های منچستریونایتد در فصل آینده تبدیل شده است. در حقیقت شیاطین سرخ بیش از 12 سال است که روی داوید دخیا به عنوان دروازه بان فیکس خود حساب می کنند اما این بازیکن در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شود چرا که قراردادش با شیاطین سرخ به پایان رسیده و خبری هم از توافق برای تمدید نیست.
با اینکه منچستریونایتد از خرید دروازه‌بان جدید منصرف شده ولی از امضای تمدید قرارداد با داوید دخیا خودداری کرده و قصد دارد دستمزد او را کاهش دهد.
نشریه دیلی میل اعلام کرد مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، برای تمدید بلندمدت قرارداد خود با این باشگاه به توافق رسیده است.
میسون مونت، هافبک چلسی، هیچ تصمیمی برای ادامه حضور در این باشگاه ندارد و با مدیران منچستریونایتد به توافق شخصی رسیده است.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، به مدیران این باشگاه اعلام کرده که ترجیحش انتقال به منچستریونایتد است و با این باشگاه به توافق اولیه رسیده است.
کیم مین جائه بر سر کلیات قرارداد با منچستریونایتد به توافق رسیده و فقط یک سری جزییات مانده تا مدافع ناپولی روانه اولدترافورد شود.
بر خلاف شایعات اخیر داوید دخیا و منچستریونایتد درباره تمدید قرارداد او به توافق رسیده‌اند و این سنگربان اسپانیایی به زودی قرارداد جدیدی با شیاطین سرخ امضا می‌کند.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند منچستریونایتد با ناپولی برای جذب کیم مین جائه به توافق رسیده تا لیگ برتر به‌زودی شاهد حضور یک ستاره کره‌ای دیگر باشد.
شیاطین سرخ با الخاندرو گارناچو، مهاجم آرژانتینی خود، برای تمدید قرارداد تا 2028 به توافق رسیده اند.
منچستریونایتد حاضر است طولانی ترین قرارداد تاریخ باشگاه را با گارناچو ببندد اما این بازیکن جوان ممکن است پیشنهاد یاد شده را رد کند.
منچستری‌ها بالاخره توانستند با یک مهاجم به توافق برسند.
باشگاه منچستریونایتد با مهاجم بلند قد هلندی به توافق نهایی دست پیدا کرد و قرار است که قراردادش امروز بسته شود.
طبق ادعای فابریتزیو رومانو و چند منبع معتبر انگلیسی، منچستریونایتد با ووت وخهورست، مهاجم تیم ملی هلند، برای جانشینی رونالدو به توافق رسیده است.
خوان ماتا که پس از جدایی از منچستریونایتد بازیکن آزاد بود، سرانجام با گالاتاسرای ترکیه به توافق نهایی رسید.
باشگاه منچستریونایتد از توافق با آژاکس بر سر انتقال «آنتونی» خبر داد.
باشگاه منچستریونایتد برای جذب آنتونی، ستاره برزیلی، با مدیران آژاکس به توافق رسید.
منچستریونایتد به توافق با آژاکس برای جذب آنتونی نزدیک شده و آخرین پیشنهاد این باشگاه نزدیک به مبلغ 100 میلیون یورو مورد قبول آژاکس قرار گرفته است.
منچستریونایتد با رئال مادرید برای انتقال کاسمیرو با مبلغ 60 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون پاداش و قراردادی چهار ساله به توافق رسیده است.
منچستریونایتد کار ساده‌ای برای رسیدن به توافق با آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ