یک کشور عربی در رویدادی قابل توجه افسران چاق خود را از ترفیع درجه محروم می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد خسارت سنگین در جنگ‌های آتی هشدار دادند.
یک کشور عربی در رویدادی قابل توجه افسران چاق خود را از ترفیع درجه محروم می‌کند.
پس از سرقت‌های متعدد از پادگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی، رسانه‌های عبری‌زبان از شکست ارتش رژیم صهیونیستی در بازرسی و نگهبانی از امنیت پادگان‌ها سخن گفتند.
پس از سرقت‌های متعدد از پادگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی، رسانه‌های عبری‌زبان از شکست ارتش رژیم صهیونیستی در بازرسی و نگهبانی از امنیت پادگان‌ها سخن گفتند.
رئیس تیم وکلای دفاع از صدام می‌گوید: هنگام بالا رفتن صدام از پله‌ها برای اعدام، افسران اطلاعاتی ایرانی، فارسی صحبت می‌کردند تا اثبات کنند ما ایرانی‌ها تو را محاکمه می‌کردیم نه آمریکایی‌ها.
دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی به نیابت از موساد، مرگ یکی از افسران بازنشسته موساد در حادثه واژگونی قایق تفریحی در ایتالیا را تایید کرد.
ماموران مبارزه با دوپینگ در اردوی تیم ملی کوراش حضور یافتند.
طبق هماهنگی صورت گرفته، افسران ضد دوپینگ در دو بازی حساس لیگ حضور خواهند یافت.
ارتش سودان اعلام کرد که نیروهای پشتیبانی سریع به خانه افسران ارتش یورش برده و اعضای خانواده‌ آنها را بازداشت کردند.
فرمانده کل ارتش گفت: آنچه که در ارتش جمهوری اسلامی به‌عنوان سرمایه و ارزش اعم از انضباط و آموزش در اختیار داریم، مرهون زحمات اساتید است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شایسته‌سالاری، شایسته‌گزینی و شایسته‌پروری باید در نیرو‌های انتظامی ما رواج داشته باشد، گفت: افسران انتظامی باید برای حوادث امروز و آینده در حوزه ماموریتی و مسئولیتی آماده باشند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شایسته‌سالاری، شایسته‌گزینی و شایسته‌پروری باید در نیروهای انتظامی ما رواج داشته باشد، گفت: افسران انتظامی باید برای حوادث امروز و آینده اماده باشند.
یک گروه از هکرهای روسی با سرقت سایبری اطلاعات محرمانه افسران نیروهای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، از فروش اسناد طبقه‌بندی شده به صورت آنلاین خبر داد.
پاسدار رشید اسلام " میلاد حیدری" از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، در حمله اسرائیل در حوالی دمشق به شهادت رسید.
خبرگزاری تسنیم تصاویری از پوشش یک افسر زن روسی را در نشست خبری رزمایش کمربند دریایی ایران چین و روسیه که در منطقه سوم دریایی نداجا کنارک که برگزار شد را منتشر کرد.
دانش آموزان انجمن های اسلامی معتقدند با وجود ادامه فعالیت مافیای کنکور، برگزاری دومرحله ای کنکور به نفعشان است.آنها همچنین از کاربردی نبودن کتب درسی و بی توجهی به سواد رسانه‌ای گلایه کردند.
هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در کاخ سفید در راس هیئت امریکایی به بغداد و اقلیم کردستان عراق سفر می‌کند.
هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در کاخ سفید در راس هیئت امریکایی به عراق و اقلیم کردستان سفر می‌کند.
گروه هکری وابسته به روسیه، اطلاعات و مشخصات شخصی بخش سایبری ارتش اوکراین را هک و منتشر کرد.
سمینار سالانه افسران صدور مجوز باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ۲۵ آبان آغاز می‌شود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه تربیت افسران جنگ نرم از مهمترین رسالت‌های اساتید دانشگاه‌های ارتش است، خاطر نشان کرد: اساتید، پیشتازان مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند.
مدیر رکن صدور مجوز باشگاهی خبر از لغو سمینار سالانه افسران صدور مجوز باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران داد.
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: اما این داستان و ماجرا ادامه دارد؛ راه برای دشمن بسته است اما او به دنبال بازگشت است و می خواهد نقطه ای برای رجعت پیدا کند، اما این آرزو میلیاردها سال نوری با او فاصله دارد.
ساخته رابرت زمکیس یک روایت جاسوسی و عملیات مخفی دور از خط مقدم جنگ جهانی دوم است که اگرچه در لیست بهترین آثار زمکیس قرار نمی‌گیرد اما با توجه به بازیها و تعلیقی که با خود به همراه دارد، ارزش یک بار تماشا را به قصد سرگرمی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ